XXL Nutrition

precision engineered creatine

Bezoekers in dit topic

gotime

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
150
Waardering
0
heej ik heb vandaag bij tuinen creatine van:
precision engineered creatine ethyl ester & creatine alpha ketoglutarate (tablets)

gehaald en wil graag weten of ik deze tabletten moet fijn bijten of gewoon in een keer door slikken

en er staat bij dosering dat ik 2 voor en 2 na de training moet doen maar op rustdagen staat er niet op zou ik er dan gewoon 2 doen smorgen voor ontbijt ? en die trainingsdagen zo houden?

en wil graag weten of iemand met dit merk creatine ervaring heeft wil dit graag hooren

alvast bedankt :)
 
Gewoon door slikken, en dat van niet training zou je idd zo kunnen doen
 
ok en zou ik de tablet wegspoelen met vruchtensap of water?

dan doe ik dan smorgen 2 tabletten op rustdagen

en die van trainingsdagen zo houden of ok aanpassen?
 
heej ik heb vandaag bij tuinen creatine van:
precision engineered creatine ethyl ester & creatine alpha ketoglutarate (tablets)

gehaald en wil graag weten of ik deze tabletten moet fijn bijten of gewoon in een keer door slikken

en er staat bij dosering dat ik 2 voor en 2 na de training moet doen maar op rustdagen staat er niet op zou ik er dan gewoon 2 doen smorgen voor ontbijt ? en die trainingsdagen zo houden?

en wil graag weten of iemand met dit merk creatine ervaring heeft wil dit graag hooren

alvast bedankt :)


Ik gebruik tzelfde merk maar dan de poeder. doe oplaadfase en dan 4 weken onderhoud. Vind het lekker en goed spul. d
 
ok mooi om te horen de reacties :)
 
heb nu het potje crea tabs op en merk er niks van ben ongevoeglig voor crea jammer mensen :(
 
hoe kun je dat nou zeggen na 1 soort proberen :roflol:
 
die Precision Engineered...

...wat een bagger

heb een keer zo'n potje L-Glutamine gehaald :roflol: omg wat een klotezooi! heb toch al meerdere Glutamines gehad, dus heb recht van spreken..

Verder ruleert De Tuinen.. vooral die vitaminepilletjes van ze ;)
 
ik gebruik die poeder van ze al een tijdje nou, maar merk er niet zo bijster veel van misschien vreet ik wel teveel haring :P
 
heey

ik heb een vraagje over die precision engineered creatine van de tuinen, ik heb zelf zaterdag een potje creatine mono gekocht daar (was een actie) samen met een potje whey.

maar nou is mijn vraag er staat op de gebruiksaanwijzing dat je een onderhoudsfase van 11weken moet houden met deze kan dat kloppen?
sinds de meeste een onderhoudsfase van 4tot6 weken hanteren vind ik het een beetje raar.


Wie heeft er een beetje ervaring mee? ? ? ? ?
 
heey

ik heb een vraagje over die precision engineered creatine van de tuinen, ik heb zelf zaterdag een potje creatine mono gekocht daar (was een actie) samen met een potje whey.

maar nou is mijn vraag er staat op de gebruiksaanwijzing dat je een onderhoudsfase van 11weken moet houden met deze kan dat kloppen?
sinds de meeste een onderhoudsfase van 4tot6 weken hanteren vind ik het een beetje raar.


Wie heeft er een beetje ervaring mee? ? ? ? ?

de laadfase en de onderhoudsfase zijn achterhaald gewoon elke dag 5 gram (theelepel) nemen en dat oplossen in LAUW water even schudden en als het opgelost is opdrinken:D
 
heb namelijk al creatine mono gehad en creatine ethyl ester beide poeder vorm tog nog iets anders proberen dan ? iemand goede crea aanrader voor my ? poeder mag maar liefste tabs of caps

thnx!
 
Bestel kwaliteitsspul op internet, poeder heeft wellicht iets betere prijs/kwaliteit.
Misschien kan je kijken op de sites van de boardsponsers.

Kre-Alkalyn (capsules) en Stacker C (poeder) vind ik persoonlijk top
 
Laatst bewerkt:
Bestel kwaliteitsspul op internet, poeder heeft wellicht iets betere prijs/kwaliteit.
Misschien kan je kijken op de sites van de boardsponsers.

Kre-Alkalyn (capsules) en Stacker C (poeder) vind ik persoonlijk top

bedoel je deze twee samen? of gewoon allebij goed?

dankje voor je reactie:)
 
bedoel je deze twee samen? of gewoon allebij goed?

dankje voor je reactie:)

Gewoon allebei goed (hoeft ze niet allebei tegelijk te gebruiken). Maar er zijn veel meer goede creatineproducten op de markt. Bestel eens wat en kijk hoe het je bevalt.
 
Gewoon allebei goed (hoeft ze niet allebei tegelijk te gebruiken). Maar er zijn veel meer goede creatineproducten op de markt. Bestel eens wat en kijk hoe het je bevalt.

dus je zegt dat als ik wat andere producten probeer vast wel een werkt bij mij :)?
 
Back
Naar boven