XXL Nutrition

Precision Engineered (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scaleo

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
2.306
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Heeft iemand hier ervaring met Precision Engineered Muscle & Weight Gainer van De Tuinen? Is nu in de aanbieding. Heb al een topic gevonden maar niemand had verder ervaringen gepost dus vraag het hier maar.
 
Niet met dat product, maar wel met veel andere supplementen. Kan me niet voorstellen dat er met een Weight Gainer veel verschil qua merk te waarnemen valt. Zou zeggen probeer het eens, voor die prijs hoef je het niet te laten.
 
hij is wederom in de aanbieding.. heb hem ook aangeschaft.. Iemand reeds ervaring er mee op gedaan?
 
nee maar heb wel de whey aangeschaft aardbei en choco smaak...heb betere whey´s gehad qua smaak maar het kan ermee door...
 
ik heb de ulta whey pro isolate ( vanille) van de tuinen. de smaak valt redelijk mee( ik heb er al betere gehad). Maar ik vind deze vrij goed voor in te nemen voor de training want er zit ook redelijk wat koolhydraten in.
 
ik heb nogh een halve pot weightgainer van staan. gebruik hem niet meer... ik word er misselijk van en heeft maar 316 kcal per shake. mammoth werkt beter voor mij...
 
Weight & Muscle Gainer
Precision Engineered

ik zit in me bulking time = is dit goed.. 356 calorieen vind het nogal weinig per 100g. maarja toch genomen .
 
ik vond het nix.
 
heb zelf die whey vanille gekocht een tijd geleden, klonterd wel enigsinds en smaak is ook niet super maar voor die prijs vond ik het niet slecht.
 
heb de whey aardbei en de vanille geprobeerd ik vind het 10x niks. Vieze shake en deze mengt niet goed met mijn kwark.

Ik hou het voortaan bij de Whey van revolutions een van de lekkerste die ik ooit heb gehad.

Mjaa.. De shake bij de tuinen is wel goedkoop 14,95 voor 900 gram
 
Als je wilt weten of het goed is kijk dan naar de inhoud van de shake.
Hoeveel kcals/eiwit/kh zit erin per 100g en hoeveel betaal je (voor welk gewicht). Tevens misschien ook wel belangrijk om te kijken of de kcals/kh niet uit (snelle)suikers gewonnen word.
 
ik heb de ultra whey protein isolate vanille smaak van de tuinen.
Deze vind ik niet slecht smaken( er zijn er natuurlijk betere).
Ik gebruik deze shake wel enkel voor de training omdat hier ook een redelijk hoge hoeveelheid koolhydraten inzitten.
Voor degene die het willen weten dit zijn de voedingswaarde per 100g:
energy:1522kJ en 358 kcal
protein:57.9g
carbohydrate:30.5g
-of which sugars:1.8g
fat:0.52g
-of which saturates:0.19g
fibre0.8g
sodium:0.24g

vitamine A:261µg
vitamine D:2.18µg
vitamine E:8.75mg
vitamine C:13.04mg
Thiamin (vitamine B1):0.33mg
Riboflavin(vitamine B2):0.37mg
niacin:4.35mg
pantothenic acid:2.17mg
vitamine B6:0.44mg
vitamine B12:1.3µg
folic acid:87µg
biotin:65.2µg
calcium:578mg
iodine:50µg
iron:4.39mg
magnesium:143mg
phosphorus:455mg
zinc:5mg
chromium:43.54µg
copper:0.43mg
manganese:0.87mg
molybdenum:21.74µg
potassium:886mg
selenium10.9µg

l-alanine:2.8g
l-arginine:1.2g
l-aspartic acid:6.3g
l-cysteine:1.4g
l-glutamic acid:10g
l-glycine:0.9g
l-hystidine:1.1g
l-isoleucine:3.8g
l-leucine:5.9g
l-lysine:4.6g
l-methionine:1.2g
l-phenylalanine:1.6g
l-proline:4.1g
l-serine:2.8g
l-threonine:4.2g
l-tryptophan:1g
l-tyrosine1.7g
l-valine:3.3g
 
Laatst bewerkt:
vind op zich de creatine wel best zo nu en dan
 
nee maar heb wel de whey aangeschaft aardbei en choco smaak...heb betere whey´s gehad qua smaak maar het kan ermee door...

Ik heb ook de Whey aangeschaft en sinds vandaag de creatine. De smaak is inderdaad goor. Ik heb zelf vanille en voor de Crea delicious fruit punch. Nou, dat delicious mogen ze weglaten hoor. het lijkt wel alsog je in een stuk zeep hapt. Maarja, daar gaat het niet om. De whey gebruik ik nu een paar weken en volgens mij issie prima. Ik ga hetzelfde als met mijn vorige (dubbel zo dure) whey.

Ik denk dat die mierzoete smaak typisch amerikaans is. Die lui vinden dat lekker :)

Persoonlijk vind ik de whey van Fitshape echt heel lekker. de vanille zou ik al drinken puur voor de smaak.

greetz
 
Ik heb choco whey pot gekocht,.. maar ik stap snel weer terug naar whey van revolutions. Volgens mij is het fosfor verhouding te hoog. Waardoor je (voor een redelijke eiwit opname) jezelf moet overdoseren met fosfor wat weer minder voor de maag is. Dat staat ook op de verpakking. Gelukkig schep ik vandaag de laatste poeder eruit.
 
Ik heb de crea van precision engineerd daar bij de tuinen gekocht.
Probleem is nu, waar is in vredesnaam dat maatschepje?
Ik moet volgens de verpakking 1 schep=1 dosis mengen met water, maar ik kan geen schepje vinden... each serving moet 43 gr wezen.
Iemand ideeen?

Edit: de scoop zat onder in de bak van 2268 gram...
En voor de liefhebbers, precision engineered heeft zijn naam veranderd in body fortress.
Site: Body Fortress - Premium Sports Supplements

SC
 
Laatst bewerkt:
ik heb de weightgainer, whey en creatine van precision engeneerd gehad.

Weightgainer --> zo zoet dat je tanden er bekant uitvallen en misselijk makend, verder werd ik er eerder dik van dan dat ik er echt spieren van kreeg, maar heb nu ook geen weightgainers meer nodig. Heb overigens nog 1,5 kilo staan wat best klote is.

Creatine --> werkt goed naar mijn idee maar maakt mn tandvlees rood

Whey proteine --> lekker en werkt goed, maar gaa toch maar eens die van xxl nutrition bestellen
 
ik gebruik ook de whey de creatine en de amino 1500 van precision. Iemand daar ervaringen mee?
 
Laatst bewerkt:
Je weet dat er bij voedingssupplementen bijna altijd sprake is van prijs/kwaliteit verhouding.
Goedkoop is daardoor vaak duurkoop. De whey proteine van precision engineer is redelijk.
Je kunt het beter niet in al te hoge doseringen gebruiken, omdat het fenylalaline bevat wat maagklachten kan geven.

De creatine is naar mijn mening best wel redelijk. Al heb ik geen idee welke kwaliteit creatine het betreft. Het kan best inferieure kwaliteit zijn, maar dat lijkt me sterk.
Gewoon proberen het is toch niet zo duur.
 
ik heb de whey proteine van Precision Engineerd geprobeerd. vond het niet slecht. Zeker gezien de prijs. Het zal misschien niet zo goed zijn als van de grote merken, maar vind prijs/kwaliteit verhouding wel goed.
Ik had vanilla smaak, deze was wel lekker.
 
Back
Naar boven