XXL Nutrition

Pregnyl new style

Bezoekers in dit topic

Kan je niet 1/10 deel poeder pakken? Dat gaat moelijk zeker?
Misschien 1 dikke lijn maken en door 10 delen... Net als in het weekend zeg maar. ;)

Dan hoef je het ook niet in de koelkast te bewaren. Daar zit ik mee namelijk, wat moet ik dan zeggen wat dat is?

je wil de hcg dus gewoon ff op een spiegeltje gooien, wat lijnen trekken en het dan toch nog steriel bewaren :eek:

ik blijf erbij dat als hcg gemengd is met BW zoals hier boven al is laten zien je het gewoon langere tijd kan bewaren. hgh word hier ook mee aangemaakt en is een veel kwetsbaardere peptide en toch blijft deze eenmaal aangemaakt toch zeker 14 dagen goed(volgens sommige doktoren zelfs langer).

de geshowde Bw bestel ik idd altijd uit amerika en bestel er dan gelijk wat steriele vials bij om de gemengde hcg in over te spuiten. vial in de koelkast en klaar voor gebruik wanneer nodig.

-rodge

je wil de hcg dus gewoon ff op een spiegeltje gooien, wat lijnen trekken en het dan toch nog steriel bewaren :eek:

ik blijf erbij dat als hcg gemengd is met BW zoals hier boven al is laten zien je het gewoon langere tijd kan bewaren. hgh word hier ook mee aangemaakt en is een veel kwetsbaardere peptide en toch blijft deze eenmaal aangemaakt toch zeker 14 dagen goed(volgens sommige doktoren zelfs langer).

de geshowde Bw bestel ik idd altijd uit amerika en bestel er dan gelijk wat steriele vials bij om de gemengde hcg in over te spuiten. vial in de koelkast en klaar voor gebruik wanneer nodig.

-rodge

Aangezien steriele vials legaal zijn;

Rodge; kan je me het adres PM'en waar die steriele vials kan krijgen ? Ik ben het nl van plan te doen zoals jij zegt, maar vind nergens steriele vials... En een vial gebruiken waarin voordien testo zat lijkt me nu ook niet echt aangewezen :):):)

Terug
Naar boven