XXL Nutrition

Pregnyl over datum

Bezoekers in dit topic

Ant897

Novice
Lid geworden
7 mrt 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m79
Hallo iedereen , ik heb nog zen paar doosjes pregnyl liggen 500iu 1 jaar over datum .. nog gebruiken of vuilbak in ?
 
5000 iu **
 
Voor dat geld haal je toch gewoon nieuwe...
Is vast nog bruikbaar maar werkzame stof zal minder zijn. Zal gewoon nieuwe halen
 
Voor dat geld haal je toch gewoon nieuwe...
Is vast nog bruikbaar maar werkzame stof zal minder zijn. Zal gewoon nieuwe halen

Bedankt voor de reactie!
Zijn een stuk of 8 doosjes is zonde om het weg te smijten. Heb ondertussen ook nieuwe waarvan de datum wel OK is. Vroeg me af of de pregnyl die over datum is nog zal werken.
 
Kan je gewoon nog gebruiken
 
Op de verpakking van de HCG die ik heb (niet pregnyl, maar komt rechtstreeks uit een apotheek) staat dat je het (ook ongemixt) gekoeld moet bewaren, dus ik neem aan dat dat voor alle HCG geldt... Als je dat al die tijd hebt gedaan, denk ik dat het nog vele jaren na de houdbaarheidsdatum goed te gebruiken is.

Als het ergens jarenlang in een sokkenla heeft gelegen zou ík het weggooien want dan is het dus niet correct bewaard.
 
Op de verpakking van de HCG die ik heb (niet pregnyl, maar komt rechtstreeks uit een apotheek) staat dat je het (ook ongemixt) gekoeld moet bewaren, dus ik neem aan dat dat voor alle HCG geldt... Als je dat al die tijd hebt gedaan, denk ik dat het nog vele jaren na de houdbaarheidsdatum goed te gebruiken is.

Als het ergens jarenlang in een sokkenla heeft gelegen zou ík het weggooien want dan is het dus niet correct bewaard.

Bedankt voor de reactie!
Ik heb het een lange tijd gekoeld bewaard tot 3 weken geleden omdat het vervallen was heb ik het gewoon in een kast gedropt en plaats gemaakt voor andere. Dus beter weggooien dan?
 
Die 3 weken op kamertemperatuur zou ik me niet druk om maken.
 
Gewoon zetten joh
 
Back
Naar boven