MuscleMeat

Premiere: Generation Iron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben op zoek naar een link waar ik deze docu kan downloaden, desnoods betaald. Zelf heb ik nog niks gevonden.
 
Sowieso dat ik naar generation Iron ga !
 
De lang verwachten film Generation Iron komt naar Nederland!

Op 25 januari 2014 zal er in het Chassé Theater Breda een evenement plaatsvinden waarin de film voor het eerst vertoond gaat worden aan het Nederlandse publiek. Dit zal voorlopig ook de laatste keer zijn dat hij in Nederland draait dus wees er snel bij. Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Op het evenement is een beursruimte, gastoptreden(s), aangepaste menukaart en natuurlijk de film!

Kaarten zijn te koop via het Chassé Theater: of via Vitamins and more.
Prijsverschil zit in de consumptie die bij het kaartje van het Chassé Theater inclusief is.

Het aangepaste menu is volledig bodybuild proof. Kosten bedragen 15 euro. Reserveren van het menu kan via de site van het Chassé Theater of via reserveringsnummer (076) 530 31 60.

Vanaf 9:00 gaan de deuren van het Chassé Theater open. Beurs is open tot 15:00.
Tussen de twee filmvertoning door, die om 10:00 en 12:15 plaatsvinden worden op de beursvloer gastoptredens gegeven. Ben er bij!

Blijf op de hoogte van het evenement en kijk op de Facebookpagina van Generation Iron Event.
Facebookpagina.
 
Was zeker de moeite waard !
 
Back
Naar boven