Fitness Seller

Premium Gear Test, Mast, Anavar en Nolvadex

Bezoekers in dit topic

Tjappie

Novice
Lid geworden
26 nov 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Premium Gear, Test en Mast echt of nep ?
 

Bijlagen

  • 6850AD64-E48D-441A-B76A-29C849D19049.jpeg
    6850AD64-E48D-441A-B76A-29C849D19049.jpeg
    135 KB · Weergaven: 456
  • A7ECF483-B49F-458B-8D9A-5D6B2BB358DC.jpeg
    A7ECF483-B49F-458B-8D9A-5D6B2BB358DC.jpeg
    143,5 KB · Weergaven: 491
Leg aan de lezers dan eens uit waarom deze fake zouden zijn?
Ik ken het merk niet dus kan er niks overzeggen, maar deze sectie gaat over echt of nep en dan is een antwoord als FAKE ok als het onderbouwd wordt zodat anderen ervan kunnen leren het verschil te zien.
 
Leg aan de lezers dan eens uit waarom deze fake zouden zijn?
Ik ken het merk niet dus kan er niks overzeggen, maar deze sectie gaat over echt of nep en dan is een antwoord als FAKE ok als het onderbouwd wordt zodat anderen ervan kunnen leren het verschil te zien.
Lees jij eens de regels.
 
Zal ik zo even voor je doen,

Wel apart als je dan geen duidelijke kenmerken van een fake product mag benoemen want dan kan men er nog niks van leren.
Heel apart inderdaad. Daarom zeg ik al jaren dat ze deze sectie beter kunnen stoppen.
 
Heel apart inderdaad. Daarom zeg ik al jaren dat ze deze sectie beter kunnen stoppen.
Daar heb jij volkomen gelijk in, ik had de regels straks gelezen en heb daardoor die mening.
Wie weet sluit men die sectie
 
Vind zelf ook dat er teveel regels aan vast zitten en dat zo een sectie geen nut heeft. Voordat ik het weet heb ik altijd een punt te pakken.
 
Vind zelf ook dat er teveel regels aan vast zitten en dat zo een sectie geen nut heeft. Voordat ik het weet heb ik altijd een punt te pakken.

Ik snap van de admins meer dan goed dat men niet wil dat een ug lab de grond in geboord wordt omdat bepaalde er belang bij hebben er slecht over te praten.

Fake's van Nederlandse ug labs zijn er niet .
Kijk een ug lab kan dan wel legit zijn, maar de inhoud niet, dis in hoevere kun je dan zeggen of het real is?.

Anyway discussie van niks enkel hoop ik dat men deze sectie anders maakt zodat je wel zeggen mag wat uiterlijke verschillen zijn.
 
Back
Naar boven