MuscleMeat

Pren's Powerlogje

Bezoekers in dit topic

In, hoe bevalt The Bridge tot nu toe?
 
Nice rows idd!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
In, hoe bevalt The Bridge tot nu toe?

Welkom! Op zich wel prima. Ik moet alleen nog even bekijken wat ik volgende week allemaal kan tillen en in welke mate dat pr's zijn. Heb tussendoor zitten cutten, dus vandaar de twijfel.

GPP

Wat seated rows

Calf raises:
10x141
10x141
10x141

Neck Curls/extensions:
12x10
12x10

Toen herinnerde ik me een andere oefening voor de nek:


Was wel lachen en ga ik voortaan op de andere GPP-dag doen. Ik weet dat ik vorige week nog zei dat ik geen zin had om 5x per week naar de gym te gaan, maar eigenlijk is wel lekker om voor een half uurtje te gymmen na het werk :)
 
The Bridge Week 7.3

Deadlift (@8, 8, 8, 8, 8)
1x185@8 Volgende week eens kijken of ik de 200 kan pullen :)
3x175@8
3x175@8,5
3x172,5@8
3x170@8,5

Press (@8, 9, 9, 9, 9)
1x70@8,5
3x60@8
3x62,5@8,5
3x63,5@9
3x62,5@9

Squat (@6, 7, 8, 8, 8, 8)
6x92,5@6
6x97,5@7
6x105@8
6x100@8
6x100@8
6x100@8,5
Mijn benen waren weer kapot :')
 
lekkere gewichten en volume!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Harde training
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bij squat misschien proberen de barbell iets smaller vast te nemen en je ellebogen meer naar je lichaam (meer onder de bar) te duwen. Nu zitten ze best ver naar achter
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bij squat misschien proberen de barbell iets smaller vast te nemen en je ellebogen meer naar je lichaam (meer onder de bar) te duwen. Nu zitten ze best ver naar achter

En lijkt alsof je zwaartepunt naar je tenen gaat, kijkend naar de bar path. De snelheid zat er wel mooi in.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bij squat misschien proberen de barbell iets smaller vast te nemen en je ellebogen meer naar je lichaam (meer onder de bar) te duwen. Nu zitten ze best ver naar achter

Daar heb je gelijk in, maar zodra ik hem smal vastpak, speelt mijn elleboogontsteking vaak weer op. Dat riskeer ik liever niet nog eens :p

En lijkt alsof je zwaartepunt naar je tenen gaat, kijkend naar de bar path. De snelheid zat er wel mooi in.

Thx! Zal het meenemen.
 
Daar heb je gelijk in, maar zodra ik hem smal vastpak, speelt mijn elleboogontsteking vaak weer op. Dat riskeer ik liever niet nog eens :p

Ja als je daar echt last van hebt niet doen idd

Thx! Zal het meenemen.
 
Squat ging inderdaad erg vlot :)

Je doet wat ik ook doe en kan denk ik effectiever; je brace pakken en vrijwel tegelijkertijd al beginnen met zakken.
Hierdoor lijk je tightness te missen in je gehele lift.
Ga deze week bij iemand die ik ken even langs om beter te leren bracen. Zal de tips ook even hier posten als je wilt.
 
Squat ging inderdaad erg vlot :)

Je doet wat ik ook doe en kan denk ik effectiever; je brace pakken en vrijwel tegelijkertijd al beginnen met zakken.
Hierdoor lijk je tightness te missen in je gehele lift.
Ga deze week bij iemand die ik ken even langs om beter te leren bracen. Zal de tips ook even hier posten als je wilt.
Inderdaad. Dan komt automatisch de bar ook meer tot rust. Verder vrij veel bewegingen met de voeten nog na het uitlopen en de bar blijft niet boven het midden van de voet (komt naar voren). Positie van de camera is niet helemaal optimaal, als ie iets hoger staat heb je minder last van het perspectief. :)

Verder een nette squat, hoor! :p
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Squat ging inderdaad erg vlot :)

Je doet wat ik ook doe en kan denk ik effectiever; je brace pakken en vrijwel tegelijkertijd al beginnen met zakken.
Hierdoor lijk je tightness te missen in je gehele lift.
Ga deze week bij iemand die ik ken even langs om beter te leren bracen. Zal de tips ook even hier posten als je wilt.

Thx voor de tip. Heel graag!

Inderdaad. Dan komt automatisch de bar ook meer tot rust. Verder vrij veel bewegingen met de voeten nog na het uitlopen en de bar blijft niet boven het midden van de voet (komt naar voren). Positie van de camera is niet helemaal optimaal, als ie iets hoger staat heb je minder last van het perspectief. :)

Verder een nette squat, hoor! :p

Thx! Zal er eens op gaan letten.
 
Lekker kerel. Zag net trouwens je filmpje...leek eerst alsof je adidas slippers met witte sokken droeg, hahahah.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Kom net terug van een heerlijke training :) Ben lekker losgegaan en heb een 1rm geprobeerd op DL en OHP.

Deadlift:
1x160 (double overhand zonder straps!)
1x180
1x190
1x200 Pr!
1x210 :) Pr!
3x190
Pr was ziek boven verwachting. Als ik techniekverlies had geaccepteerd, had ik er naar schatting nog 5kg bij kunnen plussen.

OHP:
1x70
1x75 PR!
1x80 helaas gefaild
3x65

Squat:
6x90
6x97,5
6x100
Moest eigenlijk nog een setje, maar ik was op. Was kapot en ga zo nog ff lekker feesten op ADE :) Ik moet dan ook not dat pokke-eind naar huis fietsen, dus ik vond het wel best zo. Nu maar gauw een post-workout tarwesmoothie uit de koelkast trekken ;)

 
Dikke training met dik pr man!! Heel mooi
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Nice PR man! Geen ADE voor mij helaas dit jaar.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Gefeliciteerd! Deadlift ziet er echt keurig uit, daar zit wel meer in ja.
Veel plezier vanavond.

Vind je het chill om op je weightlifting shoes te deadliften? In theorie zou het nadelig werken voor het trekken van de bar in je lichaam door de hoek.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven