Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan jou van een gebouw afgooien en nog steeds kan je weg vliegen met die latsGewicht daalt (gelukkig) nog steeds. Rond de 99kg gemiddeld momenteel (98kg al keer aangetikt), dag na rustdag wanneer ik een meal minder eet is het iets lichter waarschijnlijk door minder volume.
Healthmarkersblijven op peil, bloeddruk glucose hartslag allemaal stabiel. Van de week wel close call hypo en weer een reminder om toch pwo meal dichter op de workout te eten. Kracht is stijgend, merk ook dat conditie beter word en voel me fitter. Energie nu op 13 weken uit zeer hoog en heb in dagelijks leven nergens last van, sterker zelfs voel me beter als eind bulk. Vorige prep was het al categorie nachtmerrie op dit punt en een lijdensweg.
Train momenteel liefst op tijden dat ik alleen ben, want merk wel dat ik meer mijn eigen ding / tunnelvisie krijg en ik te graag met iedereen buurt en viola ineens ben ik een uur langer in de gym, vriendin die appt of ik nog leef etc kent het wel.
Shape iets droger en goed op schema. Eetlust is goed/hoog, zin in meer is aanwezig, maar het is niet alsof ik al kwijl vd hamburger fotos op insta. Ik doe momenteel nog steeds 0 min cardio en alleen stappen pd. Dmv werk zet ik er 15/20k en weekend 10k. Cardio kan misschien eind prep ingezet worden als finnishing touch, maar ik ben er geen voorstander van om dit zo vroeg al in te gaan zetten doordat ik al een bewegelijk leven heb en ik cardio alleen als energie slurper zie.
Al me al geen moeilijke week, 13 weken te gaan 🫶
![]()
Haha herkenbaar man, als ik met de kinderen speel doe ik ook écht mee, en ben ik achteraf ook wel redelijk kapot.Dit is zon beetje de cardio die ik elk weekend doe. Zon kinderspeeltuin is behoorlijk intens op sommige stukken. Ik kruip wel in elke attractie met de kleine, maar het is soms krap aan, vooral als er ook nog paar andere kinderen in spelen kan het soms wel tot een beknelling komen. Wel altijd sensatie, maar ben geen 18 meer merk ik wel.
![]()
Dit zou ik wel eens kunnen proberenEn als je je armen wqt meer naar beneden kantelt? Zodat je meer de dikte laat zien van je armen ipv alleen de achterkant zoals nu?
Denk dat dit eerder een illusie is op foto, heb namelijk soms ook abs in de spiegel maar als ik een foto maak nietzonder gekkigheid die armen vallen zo wel erg weg in vergelijking tot je rug en achterkant schouder. Hoe train je ze nu exact?
Ik moet een nieuwe coach die meer verstand heeft van armen!Zelfs als je 200kg weegt heb je met deze aanpak nog beginnerstriceps.
Ub 3x pw waar ik elke sessie begin met tri/bic, niet mijn favoriet maar waarmee je begint kan je het hardste aanpakken dus vandaar. Ik 17 sets tri, 12 sets biceps pw, verdeeld dus over 3 sessies.zonder gekkigheid die armen vallen zo wel erg weg in vergelijking tot je rug en achterkant schouder. Hoe train je ze nu exact?
De gemiddelde dbber heeft ook een illusie dat ie brad pitt is als ik het tinder topic zo lees 🤷♂️Denk dat dit eerder een illusie is op foto, heb namelijk soms ook abs in de spiegel maar als ik een foto maak niet
🤨
Als je in wedstrijd prep zit is is het belangrijkste om je spiermassa te kunnen behouden. Als je in je bulk traject zit kan je het beste bouwen en kijken naar zwakke punten en die op te vullen. Het is ook een stukje genetisch.Ik zou rammen op die triceps
Zware dips skullcrushers en close grip bench press.
Biceps
Dumbell curl Hammer curl en preacher curl
Wat zijn je huidige repranges?
Wat zegt je coach?
Rep range vaak 8-15 voor zowel biceps/triceps, maar het trekt allemaal wel bij. Mensen denken hier dat je na 3 weken al iets ziet, mag blij zijn als je 1 max 2 cm pj op armen erbij krijgt mits zelfde conditionering.Ik zou rammen op die triceps
Zware dips skullcrushers en close grip bench press.
Biceps
Dumbell curl Hammer curl en preacher curl
Wat zijn je huidige repranges?
Wat zegt je coach?
Sheepz @ kruidvat betaal je meen ik 15€ voor 20 of 30 stuks 5mg dus dat tikt idd aan. Iherb heb je ook snelle/langzaam werkende dus net wat je voorkeur is, maar voor de de prijs is gewoon stuk goedkoper.Wel vreemd, als ik melatonine zoek op iHerb geeft ie aan dat alle producten niet leverbaar zijn 'in uw regio'...
Want elders kost melatonine al gauw een pak geld voor maar een paar mg
4x besteld, 4x geleverd, wel 2/3/4 weken levertijd.iHerb, is dat niet de site die er om bekend staat zeer regelmatig niet te leveren?
Heb t netjes binnen gekregeniHerb, is dat niet de site die er om bekend staat zeer regelmatig niet te leveren?
4x besteld, 4x geleverd, wel 2/3/4 weken levertijd.
Dank, heren. Ik heb een proefbestelling geplaatst.