Dit bevalt echt zeer goed. Ik ben altijd diehard ppl methode geweest en alles tot falen, maar ik zat constant met vermoeidheid klachten. Leefstijl aanpassen oa meer slapen, minder werken, meer rust etc zijn allemaal nutteloze opties aangezien je niet zomaar je verplichtingen aan de kant kan zetten.
Ik train momenteel 5x pw waarvan 3x ub en 2x lb. Lb ene keer hams en andere keer quads met klein beetje hams. UB is om en om beginnen met borst/rug en oefeningen variëren ook merendeel. Ik train rpe8 compounds en rpe10 isolatie en dmv van deze aanpak is fatigue gewoon gigantisch minder waardoor ik 5 dagen pw goed volhoud. Met Ub3x pw pak ik ook 3 groei prikkels dus qua progress hoop ik hier ook goed op te gaan, maar dit kan ik pas na x weken/maanden zeggen.
Huidige split is een 12 weken programma waar volume/frequentie en rpe langzaam omhoog gaat tot een piek. Na deze 12 weken wil ik dit doorzetten met een meer persoonlijke split, maar soortgelijke aanpak dat ik wekelijks speel met de rpe/volume en piek elke 6/10/12 weken ofzo. Kom hier nog op terug richting het eind van deze split, zit nu in week 3 vd 12.
Lang verhaal kort, sessies zijn leuk, pomp is goed. Als progressie in gains ook komt dan teken ik.