- Waardering
- 30.383
- Massa
- 160kg
- Topic Starter Topic Starter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft vooral ook te maken met je vocht inname en hoeveelheid zout van die cheat.Scheelt het ook niet dat je vetpercentage lager is? Hoe lager, hoe minder vocht je daarin kan vasthouden?
Wat merk je hier persoonlijk van? Ben al langere tijd op zoek naar een supplement om beter door te kunnen slapen. Dream sleep van tbjp momenteel, doet voor mijn gevoel wel iets maar ook niet bijzonder
Cherry oh cherry oh baby
Dream sleep van tbjp ook gehad, meen 40€ voor maand potje maar merkte eigenlijk niks.Wat merk je hier persoonlijk van? Ben al langere tijd op zoek naar een supplement om beter door te kunnen slapen. Dream sleep van tbjp momenteel, doet voor mijn gevoel wel iets maar ook niet bijzonder
Smaken erg lekker.
Waar had je deze potjes ook alweer besteld?Dream sleep van tbjp ook gehad, meen 40€ voor maand potje maar merkte eigenlijk niks.
Neem nu uur pre bed 500mg magnesium en dan als we boven tv kijken vanuit bed en willen slapen dan 10m vooraf die melatonine. Deze werken aardig snel. Je valt zeer snel in slaap, slaapt iets dieper en met beetje geluk krijg je ook spannende dromen. Indien ik pre bed nog iets intensiefs heb gedaan neem ik 500mg ashwaganda er ook bij, maar dit is hooguit 1x pw.
Meen dat ik nu jaar dosis heb 30mg pd en mijn vriendin 10mg en had 90€ betaald. Sheepz @ kruidvat 30 pillen 5mg is al 15€….
Smaken erg lekker.
Iherb,
Misschien ook maar eens een poging wagen dan. Al een aantal jaar na 4-5 uur slapen klaarwakker. Ben wel gewoon goed uitgerust etc maar maakt niet uit wat ik doe, na 5 uur slapen is het gewoon klaar. Geen cafeïne, blauw licht, donkere koele kamer en al dat geneuzel doe ik allemaal al maar maakt 0,0 verschil. Kom wel vrij snel in slaapDream sleep van tbjp ook gehad, meen 40€ voor maand potje maar merkte eigenlijk niks.
Neem nu uur pre bed 500mg magnesium en dan als we boven tv kijken vanuit bed en willen slapen dan 10m vooraf die melatonine. Deze werken aardig snel. Je valt zeer snel in slaap, slaapt iets dieper en met beetje geluk krijg je ook spannende dromen. Indien ik pre bed nog iets intensiefs heb gedaan neem ik 500mg ashwaganda er ook bij, maar dit is hooguit 1x pw.
Meen dat ik nu jaar dosis heb 30mg pd en mijn vriendin 10mg en had 90€ betaald. Sheepz @ kruidvat 30 pillen 5mg is al 15€….
Smaken erg lekker.
Weet niet of je al magnesiumbisglycinaat neemt maar dat helpt ook.Misschien ook maar eens een poging wagen dan. Al een aantal jaar na 4-5 uur slapen klaarwakker. Ben wel gewoon goed uitgerust etc maar maakt niet uit wat ik doe, na 5 uur slapen is het gewoon klaar. Geen cafeïne, blauw licht, donkere koele kamer en al dat geneuzel doe ik allemaal al maar maakt 0,0 verschil. Kom wel vrij snel in slaap
Melatonine helpt vooral bij het in slaapkomen. Maar de echte reden dat ik melatonine neem is vanwege het feit dat het super antioxidant is. dat je er beter/sneller van in slaap val is mooi mee genomen.Misschien ook maar eens een poging wagen dan. Al een aantal jaar na 4-5 uur slapen klaarwakker. Ben wel gewoon goed uitgerust etc maar maakt niet uit wat ik doe, na 5 uur slapen is het gewoon klaar. Geen cafeïne, blauw licht, donkere koele kamer en al dat geneuzel doe ik allemaal al maar maakt 0,0 verschil. Kom wel vrij snel in slaap
Neem 500mg pre-bed inderdaadWeet niet of je al magnesiumbisglycinaat neemt maar dat helpt ook.
Transobese
Bmi van 31, dus heb wel obesitas 🫃🏻