MuscleMeat

NSFW! Prep AK siggis 2025

Bezoekers in dit topic

Heb je wel eens push/pull/benen geprobeerd? Volgens mij is @AK daar ook wel aardig positief over
Yes, heb voornamelijk PPL en U/L gedaan of een combinatie van de twee. Ik denk betere “gains” gemaakt te hebben met U/L maar het probleem is dat ik mijn trainingsdagen niet uit kan kiezen en er regelmatig pas op de dag zelf achter kom rond 17:00 of ik die avond kan trainen of niet ivm werk. Train meestal 5, en soms 4x per week, dan vind ik het met PPL weer jammer dat ik dus soms 2 trainingen maar 1x heb per week. Probleem met U/L is dan weer bijvoorbeeld vrijdagavond benen en zondagochtend weer ivm openingstijden gym in het weekend 😅. Weet dat het allemaal mierenneukerij is en het eigenlijk niet veel uitmaakt maar toch blijf ik steeds switchen 😬

Yes, heb voornamelijk PPL en U/L gedaan of een combinatie van de twee. Ik denk betere “gains” gemaakt te hebben met U/L maar het probleem is dat ik mijn trainingsdagen niet uit kan kiezen en er regelmatig pas op de dag zelf achter kom rond 17:00 of ik die avond kan trainen of niet ivm werk. Train meestal 5, en soms 4x per week, dan vind ik het met PPL weer jammer dat ik dus soms 2 trainingen maar 1x heb per week. Probleem met U/L is dan weer bijvoorbeeld vrijdagavond benen en zondagochtend weer ivm openingstijden gym in het weekend 😅. Weet dat het allemaal mierenneukerij is en het eigenlijk niet veel uitmaakt maar toch blijf ik steeds switchen 😬
Andere gym zoeken die ruimer zit met tijd?
Heb zelf ook vorig jaar een andere gym gekozen doordat vooral weekenden het altijd kut was en ik nu 7 dagen pw 24/7 terecht kan. Voorheen was het begin vd avond in mijn oude gym gewoon gekkenhuis en nu hoef je vrijwel nergens nooit te wachten en dit scheelt stiekem toch enorm veel tijd.
Weekenden heb ik meer tijd en dan altijd voor 13.00 te trainen kwam gewoon kut uit met prive leven. Als we zat/zon dag weg wilden was dat altijd een gedoe en nu kan ik savonds altijd terecht. Zaterdag avond sessies zijn tevens ook wel erg leuk aangezien je dan vrijwel altijd alleen bent.

Andere gym zoeken die ruimer zit met tijd?
Heb zelf ook vorig jaar een andere gym gekozen doordat vooral weekenden het altijd kut was en ik nu 7 dagen pw 24/7 terecht kan. Voorheen was het begin vd avond in mijn oude gym gewoon gekkenhuis en nu hoef je vrijwel nergens nooit te wachten en dit scheelt stiekem toch enorm veel tijd.
Weekenden heb ik meer tijd en dan altijd voor 13.00 te trainen kwam gewoon kut uit met prive leven. Als we zat/zon dag weg wilden was dat altijd een gedoe en nu kan ik savonds altijd terecht. Zaterdag avond sessies zijn tevens ook wel erg leuk aangezien je dan vrijwel altijd alleen bent.
Ik woon in een afgelegen dorpje in Zeeland, eerstvolgende gym is 40+ min rijden helaas. Met werkdagen van 05:00 de wekker en 21:00 thuis vaak is dat niet echt optimaal. De gym waar ik nu zit is dan wel weer erg nice, alles panatta/life fitness/cybex en de openingstijden zijn opzich prima en hoef letterlijk nooit ergens op te wachten. Het “probleem” bij mij is vooral dat ik mijn trainingsdagen vaak op de dag zelf pas weet. Ik moet gewoon een vaste split aanhouden die ik kan blijven doorzetten denk ik en niet constant switchen. Als ik eens een week maar 4x kan trainen dan is dat maar zo. Maar ik begrijp je punt zeer zeker 👌🏻

Ik woon in een afgelegen dorpje in Zeeland, eerstvolgende gym is 40+ min rijden helaas. Met werkdagen van 05:00 de wekker en 21:00 thuis vaak is dat niet echt optimaal. De gym waar ik nu zit is dan wel weer erg nice, alles panatta/life fitness/cybex en de openingstijden zijn opzich prima en hoef letterlijk nooit ergens op te wachten. Het “probleem” bij mij is vooral dat ik mijn trainingsdagen vaak op de dag zelf pas weet. Ik moet gewoon een vaste split aanhouden die ik kan blijven doorzetten denk ik en niet constant switchen. Als ik eens een week maar 4x kan trainen dan is dat maar zo. Maar ik begrijp je punt zeer zeker 👌🏻
Flinke dagen dan. Maar 4x in de week is eigenlijk al heel eind zat. Zou dan zelf soort van ub/lb rotatie doen met afwisselen dat je 3 lb sessies heb waarvan bv de een meer hams ander meer quads etc. Zo kan je om de dag als je liever geen rust tussen lb/ub/lb doet wederom benen pakken maar legt de nadruk dan op hams ipv 2 dagen eerder op quads.

• Like
Waarderingen: Loca en Maximum Effort
Flinke dagen dan. Maar 4x in de week is eigenlijk al heel eind zat. Zou dan zelf soort van ub/lb rotatie doen met afwisselen dat je 3 lb sessies heb waarvan bv de een meer hams ander meer quads etc. Zo kan je om de dag als je liever geen rust tussen lb/ub/lb doet wederom benen pakken maar legt de nadruk dan op hams ipv 2 dagen eerder op quads.
Yes zijn helaas flinke dagen maar het is niet anders. Komt eigenlijk ook maar zelden voor dat ik “maar” 4x kan trainen dus eigenlijk zit het wel goed. Zat zelf inderdaad ook aan zoiets te denken maar dan net ietsje anders. UB/LB met een shoulders/arms dag erbij voor als ik 3 dagen achter elkaar zou trainen. Bijvoorbeeld UB/LB/SA/REST/UB/LB en dan de legdays inderdaad quad en ham focussed. Mocht ik na de eerste LB een rustdag hebben dan gewoon UB2 doen. Zou zoiets ook een goede optie zijn denk je? Neem sowieso een extra rustdag als het echt nodig is.

bro, heb jij ervaring of ken jij mensen die ervaring hebben met primo 200mg/ml van jouw Chinese leverancier? Ze hebben momenteel geen andere primo in stock namelijk.

bro, heb jij ervaring of ken jij mensen die ervaring hebben met primo 200mg/ml van jouw Chinese leverancier? Ze hebben momenteel geen andere primo in stock namelijk.
Geen pip ervan, kwaliteit goed en denk dat wesley hetzelfde zal zeggen.

Prijs is ook goed, meen 32€ de vial. En 100mg was 20€ dacht ik.

• Like
Waarderingen: spitfire01 en Maximum Effort
IMG_1832.jpeg

IMG_1833.jpeg

IMG_1834.jpeg
Leuke sessie, duurde 70/80min. Superset armen lang niet meer gedaan, maar keer wat anders.

Bw 102.7 deze ochtend, kcal gaan miv morgen verwacht ik naar beneden. Vandaag checkin gestuurd en denk dat we overgaan op cut2 wat een kleine 300 kcal pd minder is, maar nog steeds genoeg is 5600 pd.
Cruise momenteel nog 5/6 weken voor de blast begint om shredded te worden en zal een deze dagen de stack delen die in 3 fases zal zijn. Aangezien merken/prijzen ook hier toegestaan zijn zal ik dit volledig delen zodat men een inzicht krijgt in de kosten van de gear voor uitsluitend de laatste 10 weken. Blijven toch gierige Nederlanders dus iedereen wilt altijd weten “hoe duur”.

IMG_2039.jpeg

Ik injecteer de cruise dosis verdeeld over 7 dagen dus prik ed om prik plekken fris te houden zodra de blast begint aangezien er in de piek weer 11/12ml pw in moet.

Cruise momenteel op 375mg test e = 1.5ml : 7 dagen = dus 0.2ml pd via een insuline naald backload ik voor delts. Lats glutes quads chest iets langere naald dus een gewone 1ml syringe. Ik prik max 1ml per keer per plek.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Gremlin, Maximum Effort, alityson en 2 andere personen
IMG_2073.jpeg

IMG_2074.jpeg

IMG_2075.jpeg

Flinke sessie, leuke pomp. Leg ext viel zo zwaar dat ik vrijwel geen gewicht hierop kon om toch de reps te pakken. Lunges daarna was helemaal een nachtmerrie en ik hield het maar bij bw om toch x reps te pakken.
Leuke sessie, de leg press variant zit er elke week in en die dropset is echt intens.
Merk dat dit schema veel technieken zoals dropsets, supersets, isohold, etc gebruikt en dat voelt toch anders dan straight x rep sets.

Kcal zijn niet verlaagd coach wilde 5875 nog aanhouden aangezien bw toch gestaag zakt. Vanavond nu quad day is het altijd “cheat meal” hamburgers met friet en in het weekend zat of zondag pak ik ook altijd een cheatmeal.

Aanstaande zaterdag fysieke controle bij de coach wellicht dat kcal dan toch naar beneden gaan, maar verwacht geen drastische veranderingen zit goed op schema.

Wellicht leuk onderstaande is 16 weeks out vorige prep vs nu:

IMG_2270.png

Kom volgende week terug op de stack die op 10 weeks out begint.

• Like
Waarderingen: Gremlin, Tommyx, Seth_Fit en 1 andere persoon
Cheatmeal:
2 muscle meat burgers meen 350kcal ps (150gr)
2 broodjes 300 kcal
Wat friet 300 kcal?
1300 kcal zon beetje, niks extreems. Normale meal zou 800 kcal zijn dus 500 “extra”. Post quad sessie eet ik dit eigenlijk altijd. Normaal ook chedder kaas erop, maar was op.

IMG_2271.jpeg

• Like
Waarderingen: Tommyx en Seth_Fit
Ik ga wel regelmatig naar duitsland boodschappen doen en soms wel daar naar de macc maar heb deze nog niet gezien.
Vind zelf de mac in duitsland stuk anders/slechter smaken dan hier in NL overigens.
Vind zelf de mac hier met veel dingen ook wel beter. Mis daar ook die friet saus wat alleen in NL is. Alleen hun hebben vet veel burgers en alles wat we hier nooit hebben. Meer variatie.

Had deze na bijna 20 uur slapen(korte pauzen om vanaf de dames hun huis naar mijn eigen huis terug te rijden) ontdekt. Om 2 uur snachts auto in hup grenscontrole door en halen. En een mcrib en een variant van de crispy chicken die ze ook alleen daar hebben.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven