XXL Nutrition

NSFW! Prep AK siggis 2025

Bezoekers in dit topic

• Love
    • Haha
    Waarderingen: Maximum Effort en Laxeermiddel
    In BE toch heel wat beter aanbod precies om es lekker te gaan cheaten met burgers ipv die platte, muffe Mac...

Manhatten's Burgers
    Ellis Burgers
    Paul's boutique

:trollface:

Droger met de week, abs zijn eigenlijk al volledig zichtbaar op 5900 kcal. Vandaag checkin naar roel en verwacht nu wel kcal naar beneden. Zal de feedback terugkoppelen. Uiteraard voor alle kenners ga ik na de checkin wel een ijsje halen tegenover roels huis @ de ijscosalon in riemst 🫃🏻

102.1kg smorgens

IMG_2284.jpeg

• Like
    • Heart
    • Bicep
    Waarderingen: RookworstXL, Brownie88, RLS en 9 andere personen
    Ga je ook hoeveelheid doseringen delen en gear ben eigenlijk benieuwd naar het totale kostenplaatje

• Like
    Waarderingen: AK
    Ga je ook hoeveelheid doseringen delen en gear ben eigenlijk benieuwd naar het totale kostenplaatje
    Ik ga alles delen van de health supps tot elke druppel/oral/lantus/carni die erin gaat + merken/prijzen/fotos. Vogende week drop ik wat ik nu gebruik in cruise+ en vertel ik ook waarom ik product x of y gebruik.

• Like
    Waarderingen: alityson, Gremlin, Maximum Effort en 1 andere persoon
    Weet je ook al mogelijk tegen wie je komt te staan op Siggis? Of gaat dit compleet een verassing worden en onder welke klassen.

Weet je ook al mogelijk tegen wie je komt te staan op Siggis? Of gaat dit compleet een verassing worden en onder welke klassen.
    Dit is zo irrelevant tegen wie je gaat staan.

Je moet gewoon in je beste shape komen te staan. Derest zijn allemaal externe factoren en heb je geen invloed op. En leidt je alleen maar af van je doel. Zo goed mogelijk on stage komen.

• Like
    Waarderingen: Loca, AK, Buttie88 en 2 andere personen
    Coach fysieke check up geweest. Shape is al goed hard en gaat sneller als gedacht. Meeste vet houd ik momenteel op rug en benen vast. Kcal zijn 1 stap naar beneden gegaan op 5500 nog wat pd, de 1L druivensap pd gaat eraf miv maandag. Kcal willen we zo lang mogelijk zo hoog houden om volheid te behouden.

Volgens de “tang” zit ik nu op 15mm, 6.6% bf. Wat uiteraard complete onzin is, maar ben nog nooit zo lean geweest onder begeleiding van roel. Zou zelf zeggen dat bf% 10/12% is, maar met nog 16 weken te gaan kan ik iig wel zeggen dat ik conditioneel maximaal zal staan.

L carni op TD niet meer sub buik, maar intra prikken ivm bobbels wat je niet wil hebben op wedstrijd dag, iden dito met glutes voortaan niet 16mm, maar 25mm naald iets dieper prikken.

Voor de rest niks aparts en cruisen gewoon verder. Volgende fysieke controle eerste week feb, online checkins blijven 2x pw.

Blast start 17 feb.

Stack design, ex orals en insuline:

Test
    Tren E
    Parabolan
    Masteron

Alles is van OX pharma

Hadden het toevallig ook over of ik classic wilde doen. Met mijn lengte mag ik 91kg wegen en dat zal ik net halen, maar volgens roel scoor ik beter in de bb klasse dus in zover mijn classic avontuur.

Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Vlamm, Tommyx, RLS en 1 andere persoon
    Ik zal iig verbeterd toz van 2 jaar geleden komen, maar als dit niet het geval was ging ik badmintonnen. Ik vermoed dat ik toch heel krap rond die 90kg ga eindigen en dan ben ik exact 10kg aangekomen aan spiermassa in 2 jaar aangezien vorige wedstrijd ik net onder de 80kg zat en conditioneel eigenlijk maximaal stond, maar dat zal ik nu weer behalen met 10kg meer spiermassa.

Ik zal iig verbeterd toz van 2 jaar geleden komen, maar als dit niet het geval was ging ik badmintonnen. Ik vermoed dat ik toch heel krap rond die 90kg ga eindigen en dan ben ik exact 10kg aangekomen aan spiermassa in 2 jaar aangezien vorige wedstrijd ik net onder de 80kg zat en conditioneel eigenlijk maximaal stond, maar dat zal ik nu weer behalen met 10kg meer spiermassa.
    Ik vind jou look en fysiek eerlijk gezegd ook veel meer Bodybuilding waardig dan classic. Denk ook dat je in bodybuilding veel hoger scoort. Trouwens wat voor muziek ga je afspelen, hoe ziet je posing routine eruit? Is je huidige coach ook direct en eerlijk over zwakke punten en hoe je dit eventueel kan verbergen.

Ik vind jou look en fysiek eerlijk gezegd ook veel meer Bodybuilding waardig dan classic. Denk ook dat je in bodybuilding veel hoger scoort. Trouwens wat voor muziek ga je afspelen, hoe ziet je posing routine eruit? Is je huidige coach ook direct en eerlijk over zwakke punten en hoe je dit eventueel kan verbergen.
    Qua posing routine zat ik aan vanalles te denken, maar hoogstwaarschijnlijk the weeknd - the hills.

kijk: https://youtu.be/yzTuBuRdAyA?si=9cJNx3gc2OA0cJCn

• Like
    Waarderingen: Tommyx en Seth_Fit
    Ak is niet de enige die goed gaat op mc Donald
    1000033123.jpg

• Like
    • Haha
    • Love
    Waarderingen: Mentat, vntl en AK
    Coach fysieke check up geweest. Shape is al goed hard en gaat sneller als gedacht. Meeste vet houd ik momenteel op rug en benen vast. Kcal zijn 1 stap naar beneden gegaan op 5500 nog wat pd, de 1L druivensap pd gaat eraf miv maandag. Kcal willen we zo lang mogelijk zo hoog houden om volheid te behouden.

Volgens de “tang” zit ik nu op 15mm, 6.6% bf. Wat uiteraard complete onzin is, maar ben nog nooit zo lean geweest onder begeleiding van roel. Zou zelf zeggen dat bf% 10/12% is, maar met nog 16 weken te gaan kan ik iig wel zeggen dat ik conditioneel maximaal zal staan.

L carni op TD niet meer sub buik, maar intra prikken ivm bobbels wat je niet wil hebben op wedstrijd dag, iden dito met glutes voortaan niet 16mm, maar 25mm naald iets dieper prikken.

Voor de rest niks aparts en cruisen gewoon verder. Volgende fysieke controle eerste week feb, online checkins blijven 2x pw.

Blast start 17 feb.

Stack design, ex orals en insuline:

Test
    Tren E
    Parabolan
    Masteron

Alles is van OX pharma

Hadden het toevallig ook over of ik classic wilde doen. Met mijn lengte mag ik 91kg wegen en dat zal ik net halen, maar volgens roel scoor ik beter in de bb klasse dus in zover mijn classic avontuur.
    Geen optie om mocht je het halen gewoon beiden te doen? Na zo'n lange tijd weer eens een wedstrijd doen toch leuk om zoveel mogelijk tijd op stage te pakken? En welke klassen ga je je inschrijven? (Novice open etc?)

• Like
    IMG_2280.jpeg

IMG_2281.jpeg

Zaterdag avond sessie UB. RPE iets hoger dus intensiviteit hoger. Train zoals plan 1 rep van falen en op deze manier kan ik dit aantal volume in een normale tijd wegdraaien. Rust tussen sets is kost 60/90sec max doordat je niet tot falen gaat.

Leuke sessie over het algemeen, pulldowns icm met een chest supp t bar row heb ik daarna altijd een goeie pomp in rug. Hyperextensions doe ik of met gewicht/stiek aangezien bw only de reps te hoog worden. Db side raises pak ik toch liever de machine voor. Incline bench press lage reps ook wel leuk om te doen, meestal gewend 8/12 en met 6 als target kan je gewoon zwaarder.

Arms ss biceps voor trices, doe liever andersom maar it is what it is.

UB sessies voorheen altijd klote gevonden, maar heb toch al besloten dat ik na deze 12 weken dit erin houd en heel het jaar doortrain dmv UB/LB en dan LB hams/quads dominant en UB 3 rotaties net waar de meeste aandacht naartoe moet. Dit bepaal ik nav jury feedback, maar volgens roel is het lats vooral dus verwacht iets van 2 vd 3 Ub sessies rug dominant met lats dus veel bewegingen waar de armen dicht langs het lichaam gaan en dan 1 sessie meer op dikte.

Morgen is het rust en volgens het split moet ik een donut eten.
    IMG_2362.jpeg

Heb liever rust op 2 doordeweekse dagen, maar het komt niet altijd uit ivm prive leven en voor nu is het geen probleem, maar er komt keer een moment dat energie wat lager is en dan plaats ik de rustdagen toch liever doordeweeks op een werkdag aangezien weekenden ik meer tijd heb en ik na een werkdag gewoon minder kan geven voor een training dan op een weekenddag.

Bw 102.1kg nuchter, energie is goed en heb geen vermoeidheid ellende. Zou liegen als ik zou zeggen dat het “zwaar” is, sterker nog het is momenteel nog makkelijker dan eind bulk doordat kcal iets lager zijn en ik cruise wat beide een positieve impact heeft op het lichaam. 16 weken te gaan.

IMG_2418.jpeg

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: Loca, RLS, RookworstXL en 3 andere personen
    Geen optie om mocht je het halen gewoon beiden te doen? Na zo'n lange tijd weer eens een wedstrijd doen toch leuk om zoveel mogelijk tijd op stage te pakken? En welke klassen ga je je inschrijven? (Novice open etc?)
    Ik denk dat ik eigenlijk wel krap onder de 90kg ga halen en voor classic dus ook mee kan doen aangezien met mijn lengte ik 91kg mag wegen. Had het met Roel erover, maar die gaf aan dat mijn frame beter in bb past en met classic je tevens ook voor moet bereiden dat je met 30+ man op het podium tegenwoordig staat, al met al niet echt mijn ding en ik focus me liever op alleen open.

Weet het niet exact of ik nog kan meedoen met true novice en anders novice tot 90kg en meen dat roel zei dat true novice tot 85kg was en 85kg+ dus zou ik true novice doen dat ik dan met 85-alles erboven sta, waar novice tot 90kg meer “eerlijk” is. Dacht eigenlijk dat true novice ook klasses tot 80/90 etc had.

• Like
    Waarderingen: Gorillagainz
    Ik denk dat ik eigenlijk wel krap onder de 90kg ga halen en voor classic dus ook mee kan doen aangezien met mijn lengte ik 91kg mag wegen. Had het met Roel erover, maar die gaf aan dat mijn frame beter in bb past en met classic je tevens ook voor moet bereiden dat je met 30+ man op het podium tegenwoordig staat, al met al niet echt mijn ding en ik focus me liever op alleen open.

Weet het niet exact of ik nog kan meedoen met true novice en anders novice tot 90kg en meen dat roel zei dat true novice tot 85kg was en 85kg+ dus zou ik true novice doen dat ik dan met 85-alles erboven sta, waar novice tot 90kg meer “eerlijk” is. Dacht eigenlijk dat true novice ook klasses tot 80/90 etc had.
    Waarom zou je nog novice en true novice doen? Die heb je toch al behaald?

• Like
    Waarderingen: Maximum Effort, AK en Gorillagainz
    Ow wist niet dat je een log had, waarom krijg ik hier geen meldingen van?

IN

Burger Cheese GIF by McDonald's Canada

• Heart
    Terug
    Naar boven