Back in business na rustdag gister.
Vanmiddag LB hams
BB RDL 3
Seated leg curl 3
Belt squat 3
Leg ext dropset 1
Adductor 2
Staand kuiten 4
Machine crunch superset wiel 3
Sessies gaan nog allemaal goed, maar het is tot volgende week zaterdag nog volle kracht trainen en vanaf zaterdag tot zaterdag erop pomp sessies dagelijks. Meerdere malen rug/borst/schouders etc die week, maar geen benen. Puur bloed pompen een zieke pomp pakken icm alle carbs en gaan, tot falen trainen is dus een no-go.
Heb dus nog tot volgende week zaterdag om mijn split voor te zetten en ik ga laatste sessies meer focus op rust leggen aangezien nu een set minder niet ervoor zorgt ik ineens gains verlies, maar wel enorm kunnen bijdrage aan herstel/vermoeidheid vermindering. Het is dus op gevoel, maar sluit het niet uit als bovenstaand alle sessies 1 werkset eraf gaan of hier en daar een set, kijk hoe het loopt en anticipeer ter plekke.
Feedback Roel was good 2 go en starten met bovenstaande voeding hoog/laag x2 repeat, maar daarmee begin ik woensdag aangezien meals al prept zijn voor vandaag. Zal terugkoppelen hoe ik de voeding ervaar en uiteraard beeldmateriaal dat men kan zien wat bet visueel doet. Checkins vanaf nu elke 3 dagen, op een hoge dag nuchter foto's maken.
Halo miv woensdag, begin 10mg kijk hoe dit gaat en probeer uiteraard 15/20mg ook. Oxy 25mg pwo gaat er dan uit.
Miv volgende week maandag stop ik met l carni ivm kans op lumps, maar gh zet ik nog weekje door aangezien ik dit graag stabiel wil houden en eigenlijk nooit lumps ervan krijg, stop hiermee peak week.
Ook start 2 weken uit winny van 30mg naar 50mg en proviron daardoor wat hoger 25mg naar 50mg, dit de gehele laatste 2 weken.
Voor de rest zal bw flink gaan schommelen door de macros/ zouten dus bw ff niet naar kijken, looks zullen de ene dag ook stuk minder zijn en verwacht ook dat pomps moeizamer worden op een lage dag.
Woensdag 16 april HOOG
Donderdag LAAG
Vrijdag LAAG
Zaterdag HOOG
Zondag LAAG
Maandag LAAG
Dinsdag HOOG
Woensdag 23 april LAAG
Donderdag LAAG
Vrijdag HOOG
(Voedingschema hoog/laag pagina terug, aanpak saus/zout/kruiden etc staat er ook bij)
Zaterdag 26 april: start peak week met 2 dagen achter mekaar (zat/zon) 1000gr carbs + pizza grootste maat van dominos. Hoe exact peak week eruit ziet kom ik tegen die tijd op terug.
Drop vd week hoog/laag wel foto's van het eten, vrij basic, maar moet alleen ff kijken welke groente het worden aangezien op laag 775gr groente pd en hoog 500gr. FODmap vriendelijk 100% en waars diepvries mix pakket of potjes. Wilde zalm is wel ellende 400gr op laag aangezien hier nogal een prijskaartje aan vast hangt. 6 lage dagen a 400gr pd = 2400gr = 70€ moet ook de vette zalm zijn aangezien je ook de “lean” zalm hebt met stuk minder vetten/kcal, maar juist die vetten heb je nodig.
Of
Noorse Zalmfilets op huid - 5 x 200G (Rauw) bestel je bij Muscle Meat, dé online supermarkt voor iedereen die van gezond, gemak en voordelig houdt.
musclemeat.nl
Helaas komt mijn vlees bestelling toevallig vandaag van muscle meat en kan niet voor alleen de zalm nogmaals bestellen dus word appie deze dagen.
#LAATSTERONDETOTMACDONALDS