AndroidHealthClinic

NSFW! Prep AK siggis 2025

Peiling Peiling Leeft Ak nog op 4 mei?

• Totaal stemmers
    6
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

• Laag 2x
    05.00 zalm / groente
    10.00 kip / rijst / groente
    13.00 kip / rijst / groente
    15.00 kip / rijst / groente (pwo)
    18.00 havermout / whey / omelet (post)
    20.30 zalm / groente

Hoog 1x
    05.00 kip / rijst / groente
    10.00 kip / rijst / groente
    13.00 kip / rijst / groente
    15.00 kip / rijst / groente (pwo)
    18.00 havermout / whey / omelet (post)
    20.30 havermout / whey / omelet (post)

Misschien bij hoog kip ruilen met 20.30 pre bed havermout, maar realiteit is dat ik smorgens geen zin heb om 15min mijn havermout te maken en waarschijnlijk bakje kip opwarm en in de auto onderweg naar werk eet.

Dit is het dieet tot volgende week zaterdag.

• Like
    Waarderingen: Tommyx en Pindakaas.
    Waarom duurt havermout maken 15 min?😂
    Ik maak het altijd in een pannetje en daarna nog de rozijnen, whey, pindakaas toevoegen en een omelet bakken met x ml eiwit en 1 ei.

Kant en klaar bakje 4.5min 650watt, tussendoor kan ik omkleden en zodra het klaar is neem ik het mee in de auto onderweg naar werk. Smorgens heb ik niet echt zin om 30min van mijn tijd op te offeren om rustig te koken/eten als ik ook 30m langer kan slapen, alhoewel slaap momenteel wel een dingetje is.

Weekend tranquilo tijd zat en pak ik havermout smorgens aangezien ik dat wel lekkerder vind en vermoed ook beter vult zodat ik paar uur er tegenaan kan.

• Like
    Waarderingen: Pindakaas.
    Ik maak het altijd in een pannetje en daarna nog de rozijnen, whey, pindakaas toevoegen en een omelet bakken met x ml eiwit en 1 ei.

Kant en klaar bakje 4.5min 650watt, tussendoor kan ik omkleden en zodra het klaar is neem ik het mee in de auto onderweg naar werk. Smorgens heb ik niet echt zin om 30min van mijn tijd op te offeren om rustig te koken/eten als ik ook 30m langer kan slapen, alhoewel slaap momenteel wel een dingetje is.

Weekend tranquilo tijd zat en pak ik havermout smorgens aangezien ik dat wel lekkerder vind en vermoed ook beter vult zodat ik paar uur er tegenaan kan.
    kan ook je oats de dag ervoor maken en dan opwarmen als je het gaat eten?

• Like
    Waarderingen: Schwarzeneggertje en AK
    kan ook je oats de dag ervoor maken en dan opwarmen als je het gaat eten?
    Moet daarmee ff experimenteren of dat overnight oats ook beetje te doen is. Persoonlijk vind ik 2x achter elkaar havermout eten als meal niet erg en is het maar voor paar dagen.

Volgorde kan daardoor wellicht idd wel wat veranderen, maar post/pre liever niet de zalm, rest maakt weinig uit.

• Like
    Waarderingen: Maximum Effort
    Eet zelf mn oats dagelijks uit de koelkast, je kunt het maken als een soort cake batter/cookie dough structuur en als je het langer in de magnetron doet wordt het een soort flapjack. Vind ik zelf 10x lekkerder dan warme oats 👌🏻 Wellicht het proberen waard
    IMG_1693.jpeg

• Like
    Waarderingen: AK
    Eet zelf mn oats dagelijks uit de koelkast, je kunt het maken als een soort cake batter/cookie dough structuur en als je het langer in de magnetron doet wordt het een soort flapjack. Vind ik zelf 10x lekkerder dan warme oats 👌🏻 Wellicht het proberen waard
    IMG_1693.jpeg
    Dit is het proberen waard. Vind ik ook een stuk lekkerder.

• Like
    IMG_1693.jpeg
    Ja ga het ook dit weekend proberen dan. Maak je het met amandelmelk 1/3 was de verhouding toch

Ja ga het ook dit weekend proberen dan. Maak je het met amandelmelk 1/3 was de verhouding toch
    Ik eet het dus koud, na het opwarmen de koelkast in en eet het de volgende ochtend. Ik doe 100g oats met 700-750 ml water en 50g whey (per4m)

• Like
    Ik eet het dus koud, na het opwarmen de koelkast in en eet het de volgende ochtend. Ik doe 100g oats met 700-750 ml water en 50g whey (per4m)
    1 op 7 is het dan geen papje, misschien omdat je het in de koelkast doet is het wat steviger. Meen dat als ik 1 op 3 of 1 op 4 deed het altijd nog te doen was meer melk word het echt een drabje.

1 op 7 is het dan geen papje, misschien omdat je het in de koelkast doet is het wat steviger. Meen dat als ik 1 op 3 of 1 op 4 deed het altijd nog te doen was meer melk word het echt een drabje.
    Ik kan de kom letterlijk ondersteboven houden en het blijft erin zitten. 100g oats + 700 ml water 5 min magnetron, goed roeren en nog eens 2 min. Whey erdoorheen roeren en dan nog eens 2 min. Het wordt een soort deeg structuur. Als je na het doorroeren van de whey m nog langer in de magnetron doet wordt het een soort koek/flapjack. Zoals ik al zei kan ik de kom omdraaien en alles blijft erin

• Like
    Waarderingen: Onit en AK
    Ik kan de kom letterlijk ondersteboven houden en het blijft erin zitten. 100g oats + 700 ml water 5 min magnetron, goed roeren en nog eens 2 min. Whey erdoorheen roeren en dan nog eens 2 min. Het wordt een soort deeg structuur. Als je na het doorroeren van de whey m nog langer in de magnetron doet wordt het een soort koek/flapjack. Zoals ik al zei kan ik de kom omdraaien en alles blijft erin
    Ga het toch dit weekend dan een proberen, want dan kan ik het wel preppen en zo meenemen smorgens, ben benieuwd

• Like
    Waarderingen: Tommyx
    Ga het ook eens proberen. Hier zet ik 30 gram havermout met 140ml ongezoete amandelmelk in de koelkast savonds. En roer er smorgens 12 gram pure pindakaas door. Vind het erg lekker en tis beetje pap achtig dus schep het met een lepel

1000027080.jpg

• Heart
    Ga het ook eens proberen. Hier zet ik 30 gram havermout met 140ml ongezoete amandelmelk in de koelkast savonds. En roer er smorgens 12 gram pure pindakaas door. Vind het erg lekker en tis beetje pap achtig dus schep het met een lepel

1000027080.jpg
    Meid zelfs nu ik honger AF heb krijg je me niet gelokt met jou creaties.

Spareribs en een bilfie werken beter bij mij 👀

• Haha
    Waarderingen: Buttie88
    Meals prept voor komende dagen, vandaag hoog gedaan en de macros aangehouden van het nieuwe eetschema, voedingkeus was nog vanouds aangezien ik het al geprept had. Broodje meer, rijstwafel meer, pindakaas meer etc, macros spot on.

Miv van morgen laag, donderdag ook, vrijdag hoog -> checkin.

Sessie LB hams focus ging goed, begin avond gedaan meestal doe ik eind vd middag maar wilde eerste mijn meals klaar hebben anders loop ik daarover te stressen en wil dit (nog) niet uit handen geven aan mijn vriendin. Pwo 10mg Halo gepakt, oxy eruit. Kracht was sterk, merkte iets meer opgefokt alhoewel ik vandaag ook een te drukke dag had, RDL was vandaag wel brutaal sterk. Morgen wederom 10mg en wellicht het weekend 15/20mg proberen als ik de agressie te baas blijf. Geen sets minder gedaan, energie was goed. Sluit het niet uit dat komende sessies ik wel een set minder doe hier en daar, maar dat is aanvoelen op het moment.

Pre bed na alle meals in, blijf vol maar bw gaat gekke dingen doen komende dagen door het (mis)bruik van zout en schommelingen in de koolhydraten. Bw is momenteel nuchter gemiddeld 92.6kg, maar wat volgend weekend zal zijn zien we dan wel. Schommelingen zijn vocht dus geven een misleidend beeld, vandaar peak weak ook diuretica om dat vocht eruit te halen en de carbs maximaal te pompen voor de volle/harde look.

19 dagen te gaan, #bedtijd. Morgen 05.00 zalmpje bakken.

IMG_8988.jpeg

Ps; zalm was idd 20€ 1kg @Lidl met de juist voedingswaardes. Groente FODmap vriendelijk genomen, de basic mix 40kcal / 100gr en meen 1.8€ 800gr kan uit blik niet tegenop. Uiteraard moet ik het wel maken en dat kost tijd. Kook per 3 dagen dus dat kan er hierna nog wel tweemaal vanaf.

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: Onit, WLB, Mentat en 2 andere personen
    Back in business na rustdag gister.

Vanmiddag LB hams
    BB RDL 3
    Seated leg curl 3

Belt squat 3
    Leg ext dropset 1

Adductor 2
    Staand kuiten 4
    Machine crunch superset wiel 3

Sessies gaan nog allemaal goed, maar het is tot volgende week zaterdag nog volle kracht trainen en vanaf zaterdag tot zaterdag erop pomp sessies dagelijks. Meerdere malen rug/borst/schouders etc die week, maar geen benen. Puur bloed pompen een zieke pomp pakken icm alle carbs en gaan, tot falen trainen is dus een no-go.
    Heb dus nog tot volgende week zaterdag om mijn split voor te zetten en ik ga laatste sessies meer focus op rust leggen aangezien nu een set minder niet ervoor zorgt ik ineens gains verlies, maar wel enorm kunnen bijdrage aan herstel/vermoeidheid vermindering. Het is dus op gevoel, maar sluit het niet uit als bovenstaand alle sessies 1 werkset eraf gaan of hier en daar een set, kijk hoe het loopt en anticipeer ter plekke.

Feedback Roel was good 2 go en starten met bovenstaande voeding hoog/laag x2 repeat, maar daarmee begin ik woensdag aangezien meals al prept zijn voor vandaag. Zal terugkoppelen hoe ik de voeding ervaar en uiteraard beeldmateriaal dat men kan zien wat bet visueel doet. Checkins vanaf nu elke 3 dagen, op een hoge dag nuchter foto's maken.

IMG_8892.jpeg

Halo miv woensdag, begin 10mg kijk hoe dit gaat en probeer uiteraard 15/20mg ook. Oxy 25mg pwo gaat er dan uit.

Miv volgende week maandag stop ik met l carni ivm kans op lumps, maar gh zet ik nog weekje door aangezien ik dit graag stabiel wil houden en eigenlijk nooit lumps ervan krijg, stop hiermee peak week.
    Ook start 2 weken uit winny van 30mg naar 50mg en proviron daardoor wat hoger 25mg naar 50mg, dit de gehele laatste 2 weken.
    Voor de rest zal bw flink gaan schommelen door de macros/ zouten dus bw ff niet naar kijken, looks zullen de ene dag ook stuk minder zijn en verwacht ook dat pomps moeizamer worden op een lage dag.

Woensdag 16 april HOOG
    Donderdag LAAG
    Vrijdag LAAG
    Zaterdag HOOG
    Zondag LAAG
    Maandag LAAG
    Dinsdag HOOG
    Woensdag 23 april LAAG
    Donderdag LAAG
    Vrijdag HOOG

(Voedingschema hoog/laag pagina terug, aanpak saus/zout/kruiden etc staat er ook bij)

Zaterdag 26 april: start peak week met 2 dagen achter mekaar (zat/zon) 1000gr carbs + pizza grootste maat van dominos. Hoe exact peak week eruit ziet kom ik tegen die tijd op terug.

Drop vd week hoog/laag wel foto's van het eten, vrij basic, maar moet alleen ff kijken welke groente het worden aangezien op laag 775gr groente pd en hoog 500gr. FODmap vriendelijk 100% en waars diepvries mix pakket of potjes. Wilde zalm is wel ellende 400gr op laag aangezien hier nogal een prijskaartje aan vast hangt. 6 lage dagen a 400gr pd = 2400gr = 70€ moet ook de vette zalm zijn aangezien je ook de “lean” zalm hebt met stuk minder vetten/kcal, maar juist die vetten heb je nodig.

Of

Helaas komt mijn vlees bestelling toevallig vandaag van muscle meat en kan niet voor alleen de zalm nogmaals bestellen dus word appie deze dagen.

#LAATSTERONDETOTMACDONALDS
    Heb je Sligro pas?

Betere kwaliteit dan Lidl, en elke dag dagvers te halen
    IMG_2686.jpeg

• Like
    Meals prept voor komende dagen, vandaag hoog gedaan en de macros aangehouden van het nieuwe eetschema, voedingkeus was nog vanouds aangezien ik het al geprept had. Broodje meer, rijstwafel meer, pindakaas meer etc, macros spot on.

Miv van morgen laag, donderdag ook, vrijdag hoog -> checkin.

Sessie LB hams focus ging goed, begin avond gedaan meestal doe ik eind vd middag maar wilde eerste mijn meals klaar hebben anders loop ik daarover te stressen en wil dit (nog) niet uit handen geven aan mijn vriendin. Pwo 10mg Halo gepakt, oxy eruit. Kracht was sterk, merkte iets meer opgefokt alhoewel ik vandaag ook een te drukke dag had, RDL was vandaag wel brutaal sterk. Morgen wederom 10mg en wellicht het weekend 15/20mg proberen als ik de agressie te baas blijf. Geen sets minder gedaan, energie was goed. Sluit het niet uit dat komende sessies ik wel een set minder doe hier en daar, maar dat is aanvoelen op het moment.

Pre bed na alle meals in, blijf vol maar bw gaat gekke dingen doen komende dagen door het (mis)bruik van zout en schommelingen in de koolhydraten. Bw is momenteel nuchter gemiddeld 92.6kg, maar wat volgend weekend zal zijn zien we dan wel. Schommelingen zijn vocht dus geven een misleidend beeld, vandaar peak weak ook diuretica om dat vocht eruit te halen en de carbs maximaal te pompen voor de volle/harde look.

19 dagen te gaan, #bedtijd. Morgen 05.00 zalmpje bakken.

IMG_8988.jpeg

Ps; zalm was idd 20€ 1kg @Lidl met de juist voedingswaardes. Groente FODmap vriendelijk genomen, de basic mix 40kcal / 100gr en meen 1.8€ 800gr kan uit blik niet tegenop. Uiteraard moet ik het wel maken en dat kost tijd. Kook per 3 dagen dus dat kan er hierna nog wel tweemaal vanaf.
    Als je halo echt is verwacht ik niet dat je sets hoeft te gaan droppen 😂

Terug
    Naar boven