MuscleMeat

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Alle wedstrijden van tegenwoordig waar ik bij ben geweest heb ik hele vreemde jury beslissingen gezien ;)

'Vroeger' was het veel simpeler.
Op het nk -90 won Quincy en nk-100 bonac :D
 
vaart zit er nu eindelijk in, test begint nu ook flink zn werk te doen. met de dag vochtiger, maar die gaat er volgende week al uit.

had dit jaar flink wat focus gelegd op het verbeteren van mn rug. heb 2 fotos naast elkaar gezet en op het begin was ik niet bepaald tevreden, naderhand zag ik pas dat het toch aardig verschil was op 11 maanden

IMG_20170912_171941.jpg
 
Nice bro
 
vaart zit er nu goed in. voor de laatste weken het een en ander veranderd.

vanaf nu 2 hoge dagen en 1 lage.
de lage dagen gaat alleen de rijst eruit.

rijstebloem 90gr
whey 50gr
amandelen 10gr
handjevol blauwe bessen

2maaltijden met:
500gr witte vis
25gr rijst (lage dag 0gr)
150gr groente

2maaltijden met:
275gr biefstuk
25gr rijst (lage dag 0gr)
150gr groente

na het trainen:
50gr whey

voor het slapen:
50gr whey
2st appels

betreft hormonen laatste weken:
testp 350mg ew
trena 350mg ew
mastp 350mg ew
primo 850mg ew

halo 20mg ed (vanaf morgen)
proviron 25mg ed
letrozole 1.25mg eod (vanaf volgende week)
hgh 4iu ed

heb nog genoeg tren en mast liggen om dat te verhogen, maar denk dat ik dat lekker laat.
 
Wat pak je als kuur
 
Iets met niet verder kijken dan je neus lang is
 
Even overheen gelezen ik zie het al
 
nog 21dagen te gaan, niet tevreden over shape. totaal niet, heb alles gedaan wat me gevraagd is en nergens een steekje laten liggen, erg jammer. geen reden om nu op te geven natuurlijk, het is nu duidelijk dat mijn lichaam een aparte benadering nodig heeft om stage ready te zijn en daar ga ik achter komen!

vanaf dinsdag clenbuterol erbij tot een week tevoren, kijken of dat nog wat vet weghaalt!

los van alles wel zeer tevreden over de progressie die ik in het offseason heb gemaakt!
 
Als de shape niet goed is voor jou terwijl je alles 100% opgevolgd hebt dan moet je coach er maar voor zorgen dat het wel goed komt.
 
Als de shape niet goed is voor jou terwijl je alles 100% opgevolgd hebt dan moet je coach er maar voor zorgen dat het wel goed komt.
klopt, gaat ook goedkomen alleen een andere aanpak zal nodig zijn. gelukkig is de sport een marathon en geen sprint
 
hier zie je waarom ik niet tevreden ben, maargoed hgh moet er nog uit, test-e is er nog niet helemaal uit. letro komt er nog in en 2weken clen komen er nog aan, ben benieuw wat er nog te redden valt.

foto's zijn depleted en zonder pomp.

IMG_20170924_171842_013.jpg


IMG_20170924_171938_004.jpg
 
Waarvoor heb je proviron toegevoegd en is 25mg genoeg voor dat doel?
 
Waarvoor heb je proviron toegevoegd en is 25mg genoeg voor dat doel?
orders vd coach, neen aan hardheid en meer vrij test natuurlijk. 25mg is meer dan genoeg naast mast en primo
 
Je hebt nog 21 dagen dus flink veel cardio en alles komt goed
 
Back
Naar boven