Fitness Seller

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

D66 strikes again. Bukken voor islam is het speerpunt vd partij geworden.

Ook nog even de schuld van dit soort strapatsen bij Trump in zijn schoenen schuiven. Bij de D66er is het radicale gedrag van de moslim als gevolg op ‘gekwetst zijn’ al logisch en gerechtvaardigd. Het rest ons enkel nog de moslim niet te kwetsen...
 

Word to the wise, remember Pearl Harbor!
 
Gekke Alan zal nu wel stiekem pro-Trump zijn na de erkenning van Jeruzalem. :emo:
 

In Mississippi hebben ze er ook een paar gelyncht destijds. :emo:
 
Ik heb er niet veel verstand van maar hoezo kan Amerika dat bepalen dan?:o

Allemaal politiek geneuzel...

Israël claimt Jeruzalem als hoofdstad, en dat een grote mogendheid zoals de VS dat nu erkent geeft het validiteit. Zo zijn er trouwens nog steeds landen die Israël niet erkennen.
 
Duitsland? :emo:
 
Ja Duitsland die kon ook de hele wereld aan.
Geef de Palestijnen het gebied zoals door de VN is vastgesteld en het hele gezeikt is binnen een paar jaar voorbij.
Maar ja Trump heeft schijnbaar wat oorlogen nodig om de economie weer op te lappen.
 
Geef de Palestijnen het gebied zoals door de VN is vastgesteld en het hele gezeikt is binnen een paar jaar voorbij.

Ik vind dit nogal naief. Vooral voor iemand die zijn eigen woorden profetisch vindt.
 
Ik vind dit nogal naief. Vooral voor iemand die zijn eigen woorden profetisch vindt.
:roflol:

Er wordt overigens met bovenstaande opmerking volledig voorbij gegaan aan de kwalijke/ opruiende rol die de VN speelt in het hele conflict. Zonder de VN was het conflict beter af geweest.
En Duitsland kan je toch niet vergelijken, dat doet men alleen om zichzelf te diskwalificeren.
 
Back
Naar boven