AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Steyn123

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
30
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo allemaal,

Ik train nu iets langer dan 1,5 jaar, 84kg, 1,85cm en ben 17 jaar. Ik heb geen probleem om gewicht toe tevoegen aan mn squat, deadlift en weighted chin up. Ik kan er sowieso 2,5kg per week bij elke lift bij doen. Alleen bij de bench press en overhead press is het echt heel moeilijk voor mij om gewicht eraan toe te voegen. Hebben jullie tips om snel sterker te worden op push oefeningen.

Mijn lifts zijn nu:
Squat 160kg x 1
Bench 110kg x 1
Deadlift 215kg x 1
Overhead press 75kg x 1
Weighted chin up 62,5kg x 3
 
Hallo allemaal,

Ik train nu iets langer dan 1,5 jaar, 84kg, 1,85cm en ben 17 jaar. Ik heb geen probleem om gewicht toe tevoegen aan mn squat, deadlift en weighted chin up. Ik kan er sowieso 2,5kg per week bij elke lift bij doen. Alleen bij de bench press en overhead press is het echt heel moeilijk voor mij om gewicht eraan toe te voegen. Hebben jullie tips om snel sterker te worden op push oefeningen.

Mijn lifts zijn nu:
Squat 160kg x 1
Bench 110kg x 1
Deadlift 215kg x 1
Overhead press 75kg x 1
Weighted chin up 62,5kg x 3
Fake stats. 2.5 kilo p/w op dit gewicht lijkt me niet meer mogelijk
 
Met mazzel 2.5 per maand )))
 
Oke, oke 5 moet ook nog wel lukken per maand.
 
Ik ben wel benieuwd naar een filmpje van die bodyweight + 62,5kg chin ups voor 3 reps. Als je deze met een volledige rom uitvoerd is dat erg impressive.
Het is logisch dat je presses langzamer vooruit gaan dan de overige lifts, simpelweg omdat je in verhouding nu eenmaal minder gewicht kan gebruiken. Een toevoeging van 2,5kg op een 75kg overhead press ten opzichte van een toevoeging van 2,5kg op een 215kg deadlift is een toevoeging van 3,33% tegenover 1,16%.
 
Back
Naar boven