AndroidHealthClinic

Aankondiging |Preview| Bestepreworkout.nl - Alle informatie die jij nodig hebt voor je Pre-workout keuze (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rodnec

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
527
Waardering
26
Lengte
1m86
Beste DBB leden,

Na enkele weken hobbymatig gewerkt te hebben aan www.bestepreworkout.nl wil ik jullie graag de eerste preview versie laten zien.

Bestepreworkout.nl is een website met oog op pre-workout supplementen en daarbij behorende informatie over de ingrediënten. Veelal zie je bij de bekende winkels de allermooiste teksten staan en dat je binnen enkele weken al keiharde spiermassa moet zijn aangekomen met het gebruik van diverse pre-workout supplementen. Naast deze mooie teksten mist men vaak afbeeldingen van het product en staat er geen wetenschappelijk onderbouwde informatie bij de producten.

Met die ergernis in het achterhoofd heb ik bestepreworkout.nl ontwikkeld. Eerste instantie voor mezelf als naslagwerk (de ingrediënten database, niet de review(s)). Later met het idee dat ik de community van DBB er ook mee kan helpen.

Bij deze preview staat alleen de review van Iron Pump (MusclePharm) online, met daarbij behorende ingrediënten in een aparte database.

Graag zou ik jullie feedback willen. Zoals of jullie het zinvol vinden om door te gaan met de ontwikkeling, en natuurlijk opbouwende kritiek indien jullie de webpagina zinvol achten.

Suggesties voor toevoegingen zijn natuurlijk ook altijd welkom. (Bugs ook )

Zie:
http://bestepreworkout.nl/

Iron Pump review:
[Link niet meer beschikbaar]

Ingrediënten Database:
[Link niet meer beschikbaar]

De webpagina is getest in Google Chrome en Internet Explorer. In beide browsers werkt de pagina, al heeft Chrome af en toe problemen met het uitlijnen.

Met mobiele apparatuur is de webpagina natuurlijk ook bereikbaar. Adaptief dus schaalt hopelijk goed mee. Zit alleen nog wel een fout in de frontpage, hij wil namelijk wat ruimte in de inleiding toevoegen. Hier wordt aan gewerkt.

Bedankt alvast :)

#Update 1
Bedankt DBB'ers voor de feedback. Zo te horen is er animo voor, en zal ik dus verder gaan met de ontwikkeling.
Facebook pagina is ook alvast in de lucht: Facebook Beste Pre-workout

#Update 2
Gestart met het schrijven voor de volgende pre-workout supplementen:
  • Insane van Bodyenfitshop
  • C4 Extreme van Cellucor
  • Gold Standard van Optimum Nutrition
  • Suggestie voor een pre-workout? Laat het weten
Daarnaast wordt de ingrediënten database aangevuld met een aantal nieuwe moleculen.
 
Ziet er goed uit! netties!
 
Zie het nu alleen op mijn mobiel en dan is het al netjes, die ingredientendatabase is altijd leuk om even door te lezen en als er dalijk meer pre workout reviews staan is het een goede site!
 
Mooie site, zeer informatief en tegelijkertijd goed te begrijpen!
 
Complimenten kerel ! Vooral de ingredienten database is handig voor mensen die geen of weinig verstand hebben van wat een pre workout nu precies inhoudt.
 
Leuk idee, hoewel er natuurlijk wel wat dingen zijn om rekening mee te houden.
Zo zijn er, zeker bij pre-workouts, nogal eens verschillende formules (EU vs. US, nieuwe verhoudingen, verandering qua stoffen, etc).
Ook is in principe alle informatie over de ingrediënten te vinden op examine.com met daarbij de wetenschappelijke onderbouwing / referenties naar onderzoeken (dan wel in het Engels en zonder reviews).
 
ziet er goed uit :)
 
mooie site man, bij de ingredienten database mis ik nog wel een paar stofjes of is de lijst nog niet compleet?
 
Chapeau! Mooie uitgebreide site hoor!:thumbs:

Opgeslagen tussen mijn favorieten!:D
 
Leuk idee, hoewel er natuurlijk wel wat dingen zijn om rekening mee te houden.
Zo zijn er, zeker bij pre-workouts, nogal eens verschillende formules (EU vs. US, nieuwe verhoudingen, verandering qua stoffen, etc).
Ook is in principe alle informatie over de ingrediënten te vinden op examine.com met daarbij de wetenschappelijke onderbouwing / referenties naar onderzoeken (dan wel in het Engels en zonder reviews).

De verschillen tussen producten uit verschillende continenten ga ik na de eerste preview versies mee aan de slag. Wat betreft examine, ja dat klopt. Alleen bestepreworkout.nl is dan ook meer bedoeld voor een korte en begrijpelijke introductie met reviews, in tegenstelling tot de uitgebreide database van examine welke inderdaad ook Engels is. Bedankt voor je feedback :)

mooie site man, bij de ingredienten database mis ik nog wel een paar stofjes of is de lijst nog niet compleet?

Lijst is nog niet compleet, ook de inhoud wordt nog aangevuld. Is nu een preview, dus na een paar test versies wil ik de volledig functionele site uitrollen.
 
Van die Arnold PWO heb je geen zwart-wit plaatje :p.

Voor de rest erg nette site!
 
Ziet er goed uit! Ben benieuwd hoe het is als hij af is! Keep on the good work!
 
Site ziet er zeer netjes uit!
 
top gedaan man :)


Ik bestel bijna altijd mijn pre workouts bij B&f , op alle andere vlakken zijn het bedriegers alleen zijn hun PWO zo damn cheap vergeleken met andere firma's
 
Is dit enkel een aanpaste wordpress template?
 
Laatst bewerkt:
Is dit enkel een aanpaste wordpress template?

Website draait op WordPress. Gaat voornamelijk om het concept, en dus de inhoud. Suggesties mag je natuurlijk altijd geven.
 
Laatst bewerkt:
Netjes! Vind het wel hinderlijk dat die grote banner elke keer weer verschijnt :)
 
Back
Naar boven