XXL Nutrition

Preworkout 1.3DMAA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chestjr

Cool Novice
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
31
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
95kg
Ik heb laatst een potje Monster preworkout gekocht en vroeg me af of dit de real deal is. Ik heb hem 2x gebruikt en ik voel me echt in een soort trance voor een half uur max. en dan word heel mijn lichaam verdoofd.. 0 libido zombie modus. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Lemoen smaak ( maar het smaakt naar niets.. misschien naar paracetamol..)

20170714_154154.jpg


20170714_154207.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik dus ook besteld van ene chris uit utrecht op marktplaats. De eerste keer dat ik het gebruikte merkte ik wel dat het me wakker maakte en wat meer energie gaf, maar na de 1e keer voelde ik niks meer. Smaakt idd naar paracetamol.
 
Ziet er uit als heroine, Misschien een keertje spuiten? :headbang:
 
Ik heb laatst een potje Monster preworkout gekocht en vroeg me af of dit de real deal is. Ik heb hem 2x gebruikt en ik voel me echt in een soort trance voor een half uur max. en dan word heel mijn lichaam verdoofd.. 0 libido zombie modus. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Lemoen smaak ( maar het smaakt naar niets.. misschien naar paracetamol..)

Bekijk bijlage 377695

Bekijk bijlage 377696

Ja dat is precies wat DMAA doet.
 
Ik heb laatst een potje Monster preworkout gekocht en vroeg me af of dit de real deal is. Ik heb hem 2x gebruikt en ik voel me echt in een soort trance voor een half uur max. en dan word heel mijn lichaam verdoofd.. 0 libido zombie modus. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Lemoen smaak ( maar het smaakt naar niets.. misschien naar paracetamol..)

Bekijk bijlage 377695

Bekijk bijlage 377696
Real deal
 
Back
Naar boven