MuscleMeat

Preworkout met DMAA

Bezoekers in dit topic

Ja goed spul
 
Rambo1 oke thx!

APS Nutrition Mesomorph

Is deze site ook betrouwbaar? Kost 5 euro minder en krijg er nog wat gratis bij.

Welke site raden jullie anders aan waar ze wel
Origineel zijn? Zie bij veel mensen dat ze aangeven dat ze nagemaakte troep krijgen.

Groet,

Ninja25
 
Bij een zending uit de US moet je nog wat extra kosten betalen aan de bezorger. Die je in de OP post komt uit Duitsland volgens mij, dus daar zou dat niet gelden.
 
Site uit OP is betrouwbaar
 
Rambo1 OP bedoel je die musclelab mee of a1supplements?

Groet,
 
De eerste die je noemt
 
Rambo1

Krijg je met dit geen problemen met slapen?

Ik sport meestal rond half 7 savonds tot 8 uur.

Ga dan meestal rond kwart voor 10 - 10 uur naar bed.

Bij een normale pre van xxl bijv. Heb ik geen problemen met slaap, zou ik dat door dit wel kunnen krijgen?

Groet,
 
Rambo1

Krijg je met dit geen problemen met slapen?

Ik sport meestal rond half 7 savonds tot 8 uur.

Ga dan meestal rond kwart voor 10 - 10 uur naar bed.

Bij een normale pre van xxl bijv. Heb ik geen problemen met slaap, zou ik dat door dit wel kunnen krijgen?

Groet,

Tja dat is per persoon verschillend. Ik train meestal rond 5 uur en dan gaat het prima.
 
Vanwaar dat iedereen opzoek is naar dmaa, efedrine is toch veel beter?
 
Vanwaar dat iedereen opzoek is naar dmaa, efedrine is toch veel beter?

Is allebei wel fijn...en in de monster caps zit allebei dus die ga ik binnekort eens testen
 
jongens heb maandag b esteld via de website van topic starten maar er is nog niks gebeurt. Als ik bij mijn bestellingen kijk staat er volgende


upload_2017-7-5_21-25-2.png
 
nog geen reactie maar heb net me postbus gekeken pakketje is volgens mij wel aangekomen alleen was toen niet thuis op het moment ben benieuwd dat zou echt heel snel zijn
 
Ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten op mijn pakketje van muscle lab. Niet direct een probleem imo ::)
 
Mesomorph is echt heerlijk. Heb de echte Monster (190mg per scoop volgens iemand hier op dbb) niet geprobeerd omdat ik er niet aan kan komen maar Meso (65mg per scoop) is echt wel goed.

Ik had ook van Muscle lab.de, smaak Tutti Frutti en kreeg 't pakket in een paar dagen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven