XXL Nutrition

Preworkout?

Bezoekers in dit topic

twinmatrix

Cool Novice
Lid geworden
23 okt 2017
Berichten
172
Waardering
25
Neemt er iemand een preworkout tijdens een kuur, zo ja welke en ben je er tevreden mee?

Ik heb zelf Assault geprobeerd, maar 50/50 wordt ik daar gewoon misselijk en duizelig van zonder dat ik energie krijg.

Heb ook eentje van Gold Nutrition geprobeerd maar die deed eigenlijk niets.

Dus kwam maar tot de conclusie dat het een beetje commerciele crap is allemaal, maar ik zie wel vaak dat mensen tijdens een kuur preworkout nemen, dus ik ben benieuwd wat iedereen hier doet.
 
Kuur of geen kuur, what’s the difference?
 
Een maaltijd :)
 
Tja ik dacht misschien wordt er hier een ander perspectief geboden

Nee dat wordt er niet.

Al die pre workouts van tegenwoordig zuigen trouwens harder dan menig hoer.

Ouwe pre workout met dmaa op de kop tikken of gewoon een random pre workout kopen en dan maakt het geen fuck uit welke want het is allemaal bagger dus koop maar gewoon de goedkoopste.
 
Nee dat wordt er niet.

Al die pre workouts van tegenwoordig zuigen trouwens harder dan menig hoer.

Ouwe pre workout met dmaa op de kop tikken of gewoon een random pre workout kopen en dan maakt het geen fuck uit welke want het is allemaal bagger dus koop maar gewoon de goedkoopste.

Nou nee... onlangs had ik er een die verdacht veel op de dmaa versie leek. Vraag even na welke dit was en wat de werkzame stof hierin was.
 
Damn... even navraag gedaan en ook die wordt in NL niet meer verkocht.. alpha drive (dmba)
 
Muscle lab zal nog wel wat hebben

Plaatselijke supplementenshop heeft altijd dmaa varianten liggen. Maar ik vind het maar prijzig...40 piek meen ik voor een potje..mehh
 
Aangezien dit de anabolen sectie is:
Methyltrienolone of Halotestin.
 
Ik vind die v2 van joel beukers wel nice:o
 
Kan je daar meer over vertellen?
Gebruik je zoekfunctie eens. Dan zou je weten dat dit geen pre workoutboosters zijn maar twee anabolen met een bepaalde reputatie. Je moet niet elk bericht au serieus nemen.
 
Tijdens het kuren heb ik een tijd PWO's met DMAA genomen. PWO's zonder DMAA zijn het 99% van de gevallen niet waard om te kopen. Op een gegeven moment stelde ik mezelf de vraag waarom ik dat deed?

Het trainen ging namelijk sowieso goed dankzij het kuren, ik kon zowat elke training een PR neerzetten. Wat is dan de toegevoegde waarde nog van een zware PWO?

Niet dat ik wil 'preken' maar tijdens het kuren ga je je gezondheid sowieso al voor een deel onder druk zetten, dus dan laat je zware PWO's best staan IMO want uiteindelijk heb je ze niet echt nodig.
 
Back
Naar boven