MuscleMeat

Prijs/kwaliteit Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cimbom

Novice
Lid geworden
7 apr 2012
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m83
Welk Whey protein product raden jullie aan als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding????
 
de board sponsors zijn goed zat? sportfood/body en fit/xxl/bodylab/powersupplements
 
whey perfectio (b&f)
whey delicious (xxl)

zijn volgensmij best goede kwaliteit voor weinig
 
Sportfood heeft ook goede kwaliteit whey, 42.9 voor 2.3 kilo 84gr per 100gr
 
de board sponsors zijn goed zat? sportfood/body en fit/xxl/bodylab/powersupplements

+1
De Sponsors hebben genoeg kwalitatief goede en scherpe aanbiedingen..
zelf bestel ik al jaren Protein 6 van Bodylab..zeer tevreden mee :)
 
hoevaak kun je dan zo'n whey shake op een dag gebruiken en hoeveel ongeveer?
Is het dan bij het ontbijt, voor en na de training? Of is het alleen na de training voldoende of? en hoeveel ongeveer, want dan weet ik ongeveer hoe lang ik met zo'n pot kan doen van 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) die 54,90 kost.
 
ik koop altijd 2.2kg pot....gaat behoorlijk lang mee voor mij. Ik drink 1 in de ochtend en 1 na trainen, de rest haal ik uit mijn voeding.
 
Alle eiwitpoeders zijn goed genoeg, altijd meer eiwitten dan in kwark, kwak zo'n 10% en daar heeft niemand het over de lage hoeveelheid aan eiwit.
 
ik koop altijd 2.2kg pot....gaat behoorlijk lang mee voor mij. Ik drink 1 in de ochtend en 1 na trainen, de rest haal ik uit mijn voeding.
En op de Niet-trainingsdagen?
 
hoevaak kun je dan zo'n whey shake op een dag gebruiken en hoeveel ongeveer?
Is het dan bij het ontbijt, voor en na de training? Of is het alleen na de training voldoende of? en hoeveel ongeveer, want dan weet ik ongeveer hoe lang ik met zo'n pot kan doen van 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) die 54,90 kost.

Ik neem 2-3 Whey & 1x casein voor het slapen gaan van B&F
Hangt ook van je voeding af.
 
Ik zou gaan voor whey perfection van B&F. Prijs/kwaliteit/smaak verhouding vind ik daar het beste. Je kunt wel een pot van 15 euro duurder gaan nemen en dan heb je 2/3 gram eiwitten meer in je shake zitten. dat verschil is de prijs echt niet waard.
 
ik heb altijd raw iron van sportfood en dan in een zak van 5KG gaat lang mee, mengt goed, best te drinken. weet zo het aantal eiwit /100 gram niet.
 
Gewoon BSN stukken beter dan die huis tuin en keuken merkjes
 
waarom als ik vragen mag?
Omdat merken als BSN-Muscle-Tech hun eigen research centrum hebben een goede naam hebben opgebouwt en je daarmee tevens de sport steunt.Zijn ook sponsors van grote wedstrijden en atleten uiteraard.
 
Omdat merken als BSN-Muscle-Tech hun eigen research centrum hebben een goede naam hebben opgebouwt en je daarmee tevens de sport steunt.Zijn ook sponsors van grote wedstrijden en atleten uiteraard.
daar heb je wel een goed punt, vind zelf wel dat die 20 euro die je extra betaalt toch wel erg veel en is mij het niet waard. vind knap dat jij niet zo denkt ;P
 
Back
Naar boven