Fitness Seller

Prijs/nut glutamine

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Heeft iemand een idee waarom glutamine zo ongelofelijk duur is? Hetis maar een aminozuur, maar is vele malen zo duur als dezelfde hoeveelheid whey met alle aminozuren.
Ik twijfel dan ook of ik het moet nemen. Enerzijds zie ik het nut er wel van. Het zit gewoon in alle proteine die je binnenkrijgt, maar de behoefte ligt een stuk hoger. En als je dat allemaal via de voeding of andere complete aminoprofielen moet doen, krijg je te veel andere amino's in te grote hoeveelheden binnen. Daarom zou een extra verhoging van het % glutamine zeer zinvol zijn, maar de vraag is dus of dat de prijs waard is?
 
Ik heb wat oude topic's door zitten lezen en ben op een paar posts van 3XL gestuit, dus lijkt het me bij nader inzien toch niet meer zo'n nuttig supplement. Dus de conclusie moet zijn dat het inderdaad een erg duur supplement is en dat het waarschijnlijk vrij nutteloos is om te supplementeren.:D
 
op de cuttingfase na.
 
productie proces is duur.. verder niet essentieel voor je om te eten, je lichaam kan het zelf aanmaken namelijk.
Sommigen geloven in een extra celvergrotend effect, echter als we dit in de bulk zouden doen dan zou dit effect nihiel zijn.
Bovendien kan je door veel vlees te eten al bijna drie kwart van een flinke dosis suppletie in poedervorm binnen krijgen.
 
Glutamine is een zeer nuttig supplement. Alleen moet je weten wanneer het te gebruiken. Lukraak altijd is dus niet nodig.
 
Back
Naar boven