Fitness Seller

*!* Prijsuitreiking Foto Contest 2008 *!*

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
De (voorlopige) scores zijn grondig en zorgvuldig gecontroleerd en de bestaande lijst is nu eerlijk en betrouwbaar bevonden. Er zijn heel wat scores met dezelfde IP en veel abnormale scores verwijderd. Ik kan dan ook met voldoende vertrouwen de winnaars van de Foto Contest 2008 bekendmaken.

De top 3:

#1. [Link niet meer beschikbaar] had volgens velen de meest complete fysiek en kreeg een gemiddelde score van 9.07 / 10 hierdoor is hij de terechte winnaar van de DBB Foto Contest 2008 !

#2. [Link niet meer beschikbaar] kreeg veel respect als toegewijde natural bodybuilder, met een gemiddelde score van 8.93 / 10 komt hij op de verdiende tweede plaats !

#3. [Link niet meer beschikbaar] was de grote underdog en met een kurkdroog bovenlichaam kon hij de derde plaats veroveren. Hij komt met een score van 8.84 / 10 dus op de derde plaats !

De top 10 en alle andere deelnemers kan je hier terugvinden: [Link niet meer beschikbaar]

Bij deze wil ik graag alle deelnemers, stemmers en natuurlijk de sponsors van deze contest, Bodylab & Fitness-Seller, bedanken voor de medewerking om deze Contest tot een succes te maken :)

Jeppe, Mister10 en Greg Sampaio natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met jullie overwinning, de nodige informatie m.b.t. de prijzen zal via PB binnenkort naar jullie worden verzonden!
 
gefeliciteerd mannen! volgend jaar doe ik mee:)
 
Gefeliciteerd Jeppe, nr2&3 ook natuurlijk!
 
gefeliciteerd!
 
Yeey :hedbang: :D

Thanks iedereen die mij aan de eerste plaats geholpen heeft door te stemmen!
Proficiat aan Mister 10 & Greg voor hun 2de en 3de plaats. Toch mag de rest niet vergeten worden want er zitten nog hele goede fysieken tussen, die spijtiggenoeg de top 3 niet gehaald hebben.
 
Proficiat!!!
 
Gefeliciteerd, jammer van al dat gek*t. Ik hoop dat er kan worden achterhaald van wie die klote kloontjes waren.
 
Yeey :hedbang: :D

Thanks iedereen die mij aan de eerste plaats geholpen heeft door te stemmen!
Proficiat aan Mister 10 & Greg voor hun 2de en 3de plaats. Toch mag de rest niet vergeten worden want er zitten nog hele goede fysieken tussen, die spijtiggenoeg de top 3 niet gehaald hebben.

wat een fysiek gast echt een terechte winnaar
 
ahh nasty, kale er net buiten. En koekkihishuohoe ofzo is wel heel ver afgezakt. :(
 
ahh nasty, kale er net buiten. En koekkihishuohoe ofzo is wel heel ver afgezakt. :(

*

heel jammer voor hun. Hopelijk doen ze volgend jaar nog eens mee om alsnog een podiumplaats te behalen.

Proficiat aan Jeppe, Mister10 en Greg (en uiteraard alle andere deelnemers ;) ).
 
Gefeliciteerd mannen :)
 
Ik zou volgend jaar toch een minimum vereiste quo postcount eisen. Het is in ieder geval een succes geweest, want er was toch een redelijke buzz rond.:)
 
Mister10 was toch een TRUE natural bodybuilder?

Gefeliciteerd jongens ,jullie kunnen trots zijn!
 
Gefeliciteerd! Een terechte top 3! Al had ik KaLe er ook wel graag in willen zien.

Dit jaar behaalde ik de 14e plaats, volgend jaar hopelijk in de top 10!
 
Gefeliciteerd heren :thumb:

had persoonlijk Kale graag in de top 3 gezien, maar gun het de andere ook wel :D

benieuwd of volgend jaar de contest NOG beter wordt. wat een deelnemersveld dit jaar he... misschien volgend jaar maar een echte bb wedstrijd van maken? ^^
 
Gefeliciteerd! Uhhhm troostprijsje? :o
 
Bedankt aan alle fans die gestemd hebben! Ik ben uiteraard zeer bij met mijn 2de plaats.

Proficiat aan alle andere deelnemers en natuurlijk aan de winnaar, Jeppe, die verdiend gewonnen heeft!

Bedankt aan de organisator en last but not least natuurlijk aan de sponsors Bodylab & Fitness-Seller!
 
Back
Naar boven