MuscleMeat

*!* Prijsuitreiking Foto Contest 2008 *!*

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd!!! Een Terechte Winnaar.
 
gefeliciteerd iedereen maar idd ook respect voor degene die niet bij de eerste 3 zitten .ik heb respect voor iedereen die deze prachtige sport beoefend en ook nog eens mooie resultaten behaald
 
Proficiat aan ieder die meegedaan heeft. Respect voor alle lichamen.

Speciale felicitaties aan top 3
 
Mooie en terechte nummer 1. Leuke wedstrijd en ook alle andere gefeliciteerd met hun plaatsingen:thumb:
 
Gefeliciteerd heren :)
 
Terechte winnaar.

Gefeliciteerd, Jeff!
 
Thanks maat!!
 
Ik denk dat er te veel 10 worden gegeven om een serieuze uitslag te krijgen....
 
Nouja de top 5 was zo goed dat die ook helemaal omgedraait zou kunnen worden ;)
 
Dan heb je niet veel kijk op bodybuilding, kerel.

Ik moet toegeven dat de nr's 1 en 2 erg dicht bij elkaar zitten maar de nr2 heeft geen benenfoto laten zien en een BB'er wordt ALTIJD beoordeelt op de benen dus daarmee alleen al, verdient hij de eerste plaats niet.

De nr 3 kan niet typen aan de massa van de eerste 2, dus die valt sowieso al af.

Kale is een topper en zou nog veel gruwelijker kunnen komen als ie aan de juice zou gaan, maar dat is zijn beslissing.....in dit veld heeft ie een hele mooie 4e plaats waar hij zich niet voor hoeft te schamen.

De nr 5 is wat ''blocky'' en zijn '' waist to shoulders'' ratio is bij lange na niet zo mooi als die van Jeppe dus zou nooit boven Jeppe geplaatst kunnen worden als ie nu het podium op zou gaan.

Zoals ik al zei.....ik vind dit een mooie en faire uitslag.
 
Uitslag klopt als een zwerende vinger!

Allen gefeliciteerd, en nog vele dank aan de sponsors!!
 
Dan heb je niet veel kijk op bodybuilding, kerel.

Ik moet toegeven dat de nr's 1 en 2 erg dicht bij elkaar zitten maar de nr2 heeft geen benenfoto laten zien en een BB'er wordt ALTIJD beoordeelt op de benen dus daarmee alleen al, verdient hij de eerste plaats niet.

De nr 3 kan niet typen aan de massa van de eerste 2, dus die valt sowieso al af.

Kale is een topper en zou nog veel gruwelijker kunnen komen als ie aan de juice zou gaan, maar dat is zijn beslissing.....in dit veld heeft ie een hele mooie 4e plaats waar hij zich niet voor hoeft te schamen.

De nr 5 is wat ''blocky'' en zijn '' waist to shoulders'' ratio is bij lange na niet zo mooi als die van Jeppe dus zou nooit boven Jeppe geplaatst kunnen worden als ie nu het podium op zou gaan.

Zoals ik al zei.....ik vind dit een mooie en faire uitslag.

Ik als "beginner" kijk nog niet zo moeilijk, ik vind iets goed of niet. Punt uit. ;)
 
allemaal stuk voor stuk nooit voor mij te halen fysieken die super bruut zijn! geeft motivatie om te trainen!
 
Back
Naar boven