Fitness Seller

Prijsvraag Mr Olympia 2007: tegoedbon twv 150 euro te winnen + karma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 Jay Cutler
2 Ronnie Coleman
3 Dexter Jackson
 
1. Ronnie Coleman
2. Jay Cutler
3. Dennis Wolf
 
DutchBodybuilding.com geeft 1000 karma punten weg aan de persoon die de eerste post plaatste met de juiste ranking. Na de Mr. Olympia 2007 verkiezing wordt de winnaar bekend gemaakt. Succes!

hoezo??? die volgorde hebbe er meer mense gegeven dusse????

Daarom
 
1:dexter jackson
2:victor martinez
3:jay cutler

hahahaha heb gewoon iets gedaan wat niemand verwacht eeuh ik zelf eigenlijk ook niet maar de meest logische antworrden staan er al dus...wie weet
 
Het wordt meer een kansspel, op basis van geluk. Maar goed, mijn top 3:

1. Jay Cutler
2. Ronnie Coleman
3. Victor Martinez
 

Slaat eigenlijk nerges op dat de eerste post het zou winnen, niet iedereen kan immers 24/7 elk topic op DBB checken. Zoals eerder gezegd zou een loting onder de winnaars heel wat eerlijker zijn.

Of een prijs voor iedereen die het goed geraden heeft :D
 
Slaat eigenlijk nerges op dat de eerste post het zou winnen, niet iedereen kan immers 24/7 elk topic op DBB checken. Zoals eerder gezegd zou een loting onder de winnaars heel wat eerlijker zijn.

Of een prijs voor iedereen die het goed geraden heeft :D

Vorig jaar precies dezelfde discussie. Maar denk de enige manier om het eerlijk te houden. Als het mits een loting gaat en toevallig wint een zeer actief boardmember word er ook geroepen doorgestoken kaart etc. Bovendien heb ik het juiste antwoord en wil ik mijn supps :D
 
1 ruhl:D
2 ronnie
4 jay
5 martinez
 
1)ronnie coleman
2) jay cutler
3) dexter jackson
 
1. victor martinez
2. jay cutler
3. ronnie coleman
 
en slaat dus ook nergens op dat je kan meedoen tot 26 sep want iedreen heeft al zon beetje alle volgorde gehad tot die tijd
 
1. JvR90
2. Ronnie Coleman
3. Jay Cutler
 
1 Jay Cutler
2 Ronnie Coleman
3 Victor Martinez
 
1 Ronnie Coleman
2 Jay Cutler
3 Victor Martinez
 
Laatst bewerkt:
1. Jay Cutler
2. Victor Martinez
3. Ronnie Coleman

Gaat mij niet om de bon, maar alleen maar om jullie te laten zien dat dit zekers de top 3 wordt biaaatch:cool:
 
1 Ronnie Coleman (dom iedereen weet dat jay cutler wint)
2 Jay Cutler (dom iedereen weet dat victor martinez 2de word )
3 Gustavo Badell (dom iedereen weet dat Dexter Jackson 3de word )
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven