Fitness Seller

Prijzen EAS? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Johny

Contest Winner '04
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2002
Berichten
3.400
Waardering
1
He Robin, EAS heeft al zijn prijzen in Nederland verlaagt. Gaan de DBB prijzen voor EAS nu ook omlaag (want er staan nog oude prijzen voor EAS vermeld)?

Tnx
 
Originally posted by Johny
He Robin, EAS heeft al zijn prijzen in Nederland verlaagt. Gaan de DBB prijzen voor EAS nu ook omlaag (want er staan nog oude prijzen voor EAS vermeld)?

Tnx

EAS??? Avantis bedoel je? Dat valt nog te bezien wat wij met de prijzen zouden kunnen doen. Tot nu nog niks...
 
Ik weet dat de EFH-group het nu voor 59.90 verkoopt.
 
Tss...dan is DBB nog steeds goedkoper :D :D
 
Niet alleen bij ehf is het goedkoper, eas is overal goedkoper geworden. Ik dacht dat er dan bij dbb ook een prijsdaling zou zijn.

Mzls
 
Haha, nog goedkoper ;)
 
Originally posted by f*cking ecto
Haha, nog goedkoper ;)

Goedkoper geworden...maar nog niet goedkoper dan hier.
 
How low can you go? Ik vind de prijzen hier best wel laag hoor. probeer maar eens elders lager te vinden ;)
 
Originally posted by admin
How low can you go? Ik vind de prijzen hier best wel laag hoor. probeer maar eens elders lager te vinden ;)

Ja, dat bedoel ik, waarom zouden de prijzen hier NOG lager worden :p...
 
Ik heb ea nagevraagt, en ik moet jullie teleur stellen. EAS gaat uit het gamma. De reden daarvan is dat ze de productie van EAS voor europese producten zullen verhuizen naar nederland, met daarbij aanpassing van de producten. Dit zal de kwaliteit niet ten goede komen...
 
Back
Naar boven