AndroidHealthClinic

Prijzen vergelijken XXL, Bodylab, B&F, Sportfood, BulkPowders, Sportpoeders & MyProtein! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchSoldier

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
520
Waardering
65
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hier opnieuw mijn excel bestand met daarin een tabel waarin je de prijzen van supplementen kunt vergelijken van XXL Nutrition, Body en Fit shop, Bodylab, BulkPowders, Sportfood, MyProtein en Sportpoeders.

Beschrijving staat in het bestand.

Feedback is welkom! :D
 

Bijlagen

  • Supplementen vergelijken.xlsx
    45,2 KB · Weergaven: 413
Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon goedkoopgroeien.nl ? Ook zoals je zelf al aangeeft moeilijk vergelijkingen maken tussen de producten zoals multivits, omdat je geen rekening houdt met de inhoud van een product.
 
Waarom niet gewoon goedkoopgroeien.nl ? Ook zoals je zelf al aangeeft moeilijk vergelijkingen maken tussen de producten zoals multivits, omdat je geen rekening houdt met de inhoud van een product.

Alleen in het geval van de multivits is dat zo omdat de verhoudingen allemaal anders zijn. Maar voor de rest is alles wel goed in verhouding. En makkelijk allemaal bij elkaar op te tellen.

Overigens is goedkoopgroeien.nl gesponsord door bodyenfitshop dus niet echt betrouwbaar. En ik heb ook meer producten die je kan vergelijken! Niet alleen eiwitten en creatine.
 
Laatst bewerkt:
Hier onder een lijst met alle dingen die je kunt vergelijken! :cool:

  • Creatine
  • Beta alanine
  • Whey proteine
  • BCAA
  • Essential amino's
  • Glutamine normaal
  • Glutamine premium/peptide
  • Glutamine, BCAA,leucine mix
  • ZMA
  • Caffeine
  • Oats
  • Multivitamines
  • Omega 3
  • Arginine
  • Citrulline malaat
 
Alleen in het geval van de multivits is dat zo omdat de verhoudingen allemaal anders zijn. Maar voor de rest is alles wel goed in verhouding. En makkelijk allemaal bij elkaar op te tellen.

Overigens is goedkoopgroeien.nl gesponsord door bodyenfitshop dus niet echt betrouwbaar. En ik heb ook meer producten die je kan vergelijken! Niet alleen eiwitten en creatine.

Niet betrouwbaar om prijzen te vergelijken? Staan die prijzen niet gewoon vast dan?
 
caseïne? kan er ook bij?
 
Niet betrouwbaar om prijzen te vergelijken? Staan die prijzen niet gewoon vast dan?

Nou dan laat hij misschien sneller de producten van BodyEnFit zien terwijl hij misschien bij een andere site goedkoper is, maar die wordt dan niet getoond. Snap je ;)

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

caseïne? kan er ook bij?

Ik zal morgen Caseine er bij zetten.
 
Als iemand die in zijn jonge carrière veelvuldig met Excel heeft moeten werken deed het zien van de vormgeving van het bestand wel even pijn :spaz:

Verder wel mooi dat je zoiets onbaatzuchtigs doet voor de menigte, waarvoor hulde.
 
Respect idd voor de moeite die je hebt genomen.

Ben zelf niet zo van de supps zoals sommigen hier op dbb. Maar mijn whey isolaat (4kg voor EUR 65, vind je nergens als je ook nog op smaak en voedingswaarden let), creatine haal ik bij B&F. Ultra Fine Oats zelfde verhaal, qua prijs ook ver onder concurrentie. Kortom B&F overheerst de markt en terecht :). Heb verder geen belangen lopen bij B&F voor de duidelijkheid :D
 
Laatst bewerkt:
Zo heb er paar nieuwe bij gedaan. De volgende zitten er nu bij:
  • Micellar casein
  • Whey isolaat
  • Proteine blend
 
Nu Whey hydrolisaat toegevoegd!
 
Alleen in het geval van de multivits is dat zo omdat de verhoudingen allemaal anders zijn. Maar voor de rest is alles wel goed in verhouding. En makkelijk allemaal bij elkaar op te tellen.

Overigens is goedkoopgroeien.nl gesponsord door bodyenfitshop dus niet echt betrouwbaar. En ik heb ook meer producten die je kan vergelijken! Niet alleen eiwitten en creatine.


Tja, ieder z'n ding zeker? Het is gewoon onhandig dat je nu elke keer opnieuw een nieuw excel bestand moet uploaden zodra een shop z'n prijzen verandert of een nieuw product toevoegt. Heb er om heel eerlijk te zijn niet echt op gelet in je bestand, maar hou je wel rekening met eiwit percentages in whey/iso/hydro, of ook niet? Want anders vergelijk je misschien producten waarbij de ene een eiwitpercentage van 60% heeft en de ander 75%. Dat levert niet echt 'eerlijke' prijsvergelijkingen op.

In mijn ogen is het gewoon handiger om op de site te kijken maar nogmaals, wat jij wilt :) Ik maak me ook geen zorgen over dat de site onbetrouwbaar zou zijn. Er staat duidelijk welke webshops worden opgenomen in de vergelijking, en er valt toch helemaal niks vals te spelen met de prijzen want alle info over het product vind je op de sites.
 
goedkoopgroeien is gemaakt door een lid van DBB. lijkt mij dat DBB hem alleen wat geld toeschuift om de site draaiende te houden, aangezien zij er zelf ook baat bij hebben sinds ze vaak de goedkoopste zijn.
 
Prijs van Oats klopt niet in je bestand. Op de website van BF staat 2,5 euro per kg. Geen 1,99...
 
Tja, ieder z'n ding zeker? Het is gewoon onhandig dat je nu elke keer opnieuw een nieuw excel bestand moet uploaden zodra een shop z'n prijzen verandert of een nieuw product toevoegt. Heb er om heel eerlijk te zijn niet echt op gelet in je bestand, maar hou je wel rekening met eiwit percentages in whey/iso/hydro, of ook niet? Want anders vergelijk je misschien producten waarbij de ene een eiwitpercentage van 60% heeft en de ander 75%. Dat levert niet echt 'eerlijke' prijsvergelijkingen op.

In mijn ogen is het gewoon handiger om op de site te kijken maar nogmaals, wat jij wilt :) Ik maak me ook geen zorgen over dat de site onbetrouwbaar zou zijn. Er staat duidelijk welke webshops worden opgenomen in de vergelijking, en er valt toch helemaal niks vals te spelen met de prijzen want alle info over het product vind je op de sites.

Natuurlijk wordt er niet ook nog eens naar de eiwitpercentage gekeken. Dat zal sowieso nauwelijks iets schelen. In ieder geval zo weinig dat het niemand iets boeit en dan moet je ook nog naar het aminozuren profiel gaan kijken om het helemaal goed te doen ;)

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Prijs van Oats klopt niet in je bestand. Op de website van BF staat 2,5 euro per kg. Geen 1,99...

Heb het aangepast, maar dan hebben ze volgens mij wel de prijs omhoog gegooid ???
Maar de prijs is zelfs 2,90. Bij 2 of meer is het 2,50 en met stack kortingen houd ik geen rekening mee zoals er in de excel staat.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk wordt er niet ook nog eens naar de eiwitpercentage gekeken. Dat zal sowieso nauwelijks iets schelen. In ieder geval zo weinig dat het niemand iets boeit en dan moet je ook nog naar het aminozuren profiel gaan kijken om het helemaal goed te doen ;)

Not sure if serious? Dan is het dus echt een heel baggere vergelijking, waar degene met het minste eiwit (dus het goedkoopste) altijd als 'beste' keus wordt aangeduid. Beter houd je rekening met de omgerekende prijs per gram eiwit, want daar draait het om in het product.

Maar goed, jij denkt ook dat op goedkoopgroeien de producten van B&F "eerder getoond worden" omdat ze sponsoren, dus veel verwacht ik er niet meer van.
 
Not sure if serious? Dan is het dus echt een heel baggere vergelijking, waar degene met het minste eiwit (dus het goedkoopste) altijd als 'beste' keus wordt aangeduid. Beter houd je rekening met de omgerekende prijs per gram eiwit, want daar draait het om in het product.

Maar goed, jij denkt ook dat op goedkoopgroeien de producten van B&F "eerder getoond worden" omdat ze sponsoren, dus veel verwacht ik er niet meer van.

Ik vind het op deze manier fijn. En als jij het anders wil dan moet je het zelf maar maken ofzo. Die eiwitten komen echt niet zo nauw hoor het gaat mij meer om de servings die ik er uit kan halen. Denk ook niet als je van een merk shake pakt met iets minder eiwitten per serving dan een ander dat je dan meer scheppen er bij zal doen. Dat zullen in ieder geval maar weinig mensen doen ;)
 
Ik vind het op deze manier fijn. En als jij het anders wil dan moet je het zelf maar maken ofzo. Die eiwitten komen echt niet zo nauw hoor het gaat mij meer om de servings die ik er uit kan halen. Denk ook niet als je van een merk shake pakt met iets minder eiwitten per serving dan een ander dat je dan meer scheppen er bij zal doen. Dat zullen in ieder geval maar weinig mensen doen ;)

Ja zal ik gelijk effe wikipedia overtypen, waarom zou ik iets maken dat gewoon al bestaat?

Los daarvan ben ik er vrij zeker dat de meeste mensen hun eiwitbehoefte uitrekenen in grammen, niet in scoops van je shake. Precies omdat je probeert altijd evenveel probeert binnen te krijgen.
Maar goed, als jij je hiermee amuseert wens ik je veel succes ermee!
 
Ik heb het bestand iets aangepast. Je kunt nu ipv alleen maar 1 keer aangeven of je het supplement wilt gewoon een aantal invoeren. En heb ook arginine gesplitst in poeder vorm en capsules. Ook AAKG caps toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Fabrice, met je gay naam, stop eens met zeuren en waardeer zijn moeite. Azijnpisser.
 
Back
Naar boven