XXL Nutrition

prijzen whey

Bezoekers in dit topic

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
591
Waardering
7
als ik zo rondkijk, merk ik dat de prijzen van whey eiwit nogal verschillen. Kent iemand de goedkoopste locatie id buurt van brussel?
 
Internet is meestal toch het goedkoopste en dan maakt het niet meer uit waar je woont. Als je creditcard hebt werkt 1fast400 erg goed (voor grote bestellingen). Anders is XXL nutricion ook goedkoop en volgens mij leveren die ook voort in België (maar dat weet ik niet zeker).
 
Inderdaad XXl nutrition, ik zit nu op me bestelling te wachten :D
 
4500gram 82euro bij hercules-fitness, en daar krijg je het in een emmer. ;)
Afgelopen keer had ik 5200gram voor 82euro aangezien de 4500gram emmers opwaren. :D

Maar muscles.nl is toch echt de goedkoopste met:

Whey Protein 5000 gram 80.00


Alleen was ik niet zo tevreden over de service.
 
[Link niet meer beschikbaar]

7,5 kilo voor 109,00 euro
 
robpol zei:
[Link niet meer beschikbaar]

7,5 kilo voor 109,00 euro

Heb je ervaring met het bestellen van deze site? Het ziet er allemaal goedkoop uit :) Hoe zijn de producten
 
is er een verschil tussen whey FX en de andere? Ik zou gewoon eens de ingredienten willen zien wat betreft aminozuren ed. Vind ik niet op de site.
 
dit is de inhoud van de whey fx:

WHEY FX is een makkelijk te mixen hoge kwaliteit eiwitpoeder voor een heerlijke eiwitshake. WHEY FX levert alle aminozuren in een gelijke verhouding zoals deze in het spierweefsel voorkomen. WHEY FX wordt dan ook het best verdeeld over de dag gebruikt om de plasmaconcentratie van de aminozuren op een hoog en constant niveau te houden. Dit is zeer belangrijk voor het herstel en een snelle spiergroei.

WHEY FX is een puur wei-eiwit poeder dat is geproduceert met gebruikmaking van de nieuwste technologie, waaronder o.a. een dubbele ultra filtering. Deze productiemethodes resulteren in een van de hoogste kwaliteiten eiwitten tegen de laagst mogelijke prijs.

GEBRUIK:
Mix 35 gram met 2-3 dl water of melk. Gebruik dagelijks 2-4 shakes tussen de maaltijden door, als aanvulling op een maaltijd en na het trainen.

INGREDIËNTEN:
Instant wei eiwit concentraat (bevat alle natuurlijk voorkomende fracties en peptiden in wei), aroma, bietpoeder, sucralose.

VOEDINGSWAARDE 35 gram 100 gram:
Energie 134 kcal 383 kcal
Eiwit 28.6 gram 81.7 gram
Koolhydraten 1.43 gram 4.1 gram
- Lactose 0.70 gram 2.0 gram
Vet 1.40 gram 4.0 gram

Kleine verschillen kunnen voorkomen in de natuurlijke ingrediënten.

AMINOZUUR PROFIEL (mg / gram eiwit):
Alanine 49, Arginine 22, Aspartaanzuur 106, Cystine/Cysteine 23, Phenylalanine* 32, Glutamezuur 175, Glycine 18, Histidine 17, Isoleucine* 63, Leucine* 100, Lysine* 92, Methionine* 23, Proline 60, Serine 56, Threonine* 70, Tryptophaan* 15, Tyrosine 20, Valine* 61
*Essentiële aminozuren

MINERALEN PROFIEL (mg /100 gram eiwit):
Natrium 210 mg, Calcium 467 mg, Kalium 640 mg, Fosfor 290 mg, Magnesium 48 mg, Chloride 43 mg, IJzer 10 mcg, Zink 3.4 mcg, Koper 0.9 mcg, Jodium 0.15 mcg, Mangaan 0.45 mcg.

groet kevin
 
M@rsel zei:
Heb je ervaring met het bestellen van deze site? Het ziet er allemaal goedkoop uit :) Hoe zijn de producten

Ik heb er nu 2 keer besteld en het binnen enkele dagen geleverd gekregen.
Ben geen chemicus en kan de kwaliteit als zodanig niet beoordelen t.o.v andere merken. :D
Het spul is super te mixen, zelfs met water

De samenstelling heeft kevinlorenzin al gegeven.

Probeer het eens zou ik zeggen.

Ps. FX wordt gemaakt in Zweden en niet in het Verre Oosten.
 
Back
Naar boven