AndroidHealthClinic

Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duplicate

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
131
Waardering
0
Komt er dan ook nog een lijst waar alle prijzen opstaan van de producten?
 
Robin werkt nog aan de prijslijst, binnenkort zal die hier ook te vinden zijn.
 
Top, bedankt T :D

[edit] nog een paar posts dan mag ik ook bestellen :p[/edit]
 
Jup, idd Marco, ik ben er hard mee bezig... Ik had tot nu toe nog helemaal niks digitaal, dus kost wel wat tijd dan. Deze week wordt het zoiezo gepost.
 
Helemaal top Robin bedankt :D
 
ist goedkoper dan in de winkel?
 
Originally posted by jamesz
ist goedkoper dan in de winkel?
Tzou toch moeten hé... anders wordt het niet echt een succes vrees ik. Maar ja, zijn vorige prijzen wel (nu alleen nog zien vr Belgie).
 
Originally posted by MarCo
nog een paar posts dan mag ik ook bestellen :p

150 posts voordat je mag bestellen :eek:
Geloof dat ik een aantal mensen in de thread "Nieuw op Dutch Bodybuilding.com" moet gaan verwelkomen :rolleyes: :(
 
Originally posted by Nofinger


150 posts voordat je mag bestellen :eek:
Geloof dat ik een aantal mensen in de thread "Nieuw op Dutch Bodybuilding.com" moet gaan verwelkomen :rolleyes: :(

Ja, het gaat hier ook om een stukje betrouwbaarheid, en dat niet iedereen van buitenaf naar dit board komt om enkel te bestellen... Het is immers een service van het board. Maar indien je oke bent is er misschien altijd wel wat te regelen... Maar die beslissing ligt dan volledig bij de leverancier...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by jamesz
ist goedkoper dan in de winkel?

Jazeker, het zijn speciale aangepaste prijzen voor het board. Gewoon om een extra service te leveren...
 
Prima spul van j-tech hihi!
 
Originally posted by Robin
Jup, idd Marco, ik ben er hard mee bezig... Ik had tot nu toe nog helemaal niks digitaal, dus kost wel wat tijd dan. Deze week wordt het zoiezo gepost.


Kom op Robin een beetje doortikken.... :D :clap: ;)
 
Robin it is me LEX.....wat is de username van onze vriend Renee??
 
Geen idee. Weet niet of hij al opnieuw heeft aangemeld. Tis overigens zoiezo niet echt een 'actieve' member...
 
hahahaha best ziek dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven