XXL Nutrition

Prik angst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je bent gewoon geen vent als je bang bent voor een naaldje. Zeker slins maar IM precies zo, kom op man verman je eens. Wijven gedrag van de metro man tegenwoordig, bah bah.

Dit
Ik heb godverdomme puisten op me rug gehad die 100x meer pijn deden dan een prik

Maar goed...
 
Dit
Ik heb godverdomme puisten op me rug gehad die 100x meer pijn deden dan een prik

Maar goed...
Hehe die grote kiestes die na 10 minuten knijpen pas keer knappen en je bijna klaarkomt van opluchtende gevoeld dat de druk er eindelijk af is :-)
 
Voor hcg? Hahaha kerel die insuline spuitjes voel je amper..
 
Je bent gewoon geen vent als je bang bent voor een naaldje. Zeker slins maar IM precies zo, kom op man verman je eens. Wijven gedrag van de metro man tegenwoordig, bah bah.

Niet iedereen is zo'n stoere vent als jij. :rolleyes:

Je zou als het zou moeten nog een harpoen in je hol stoppen, en je zou er van genieten ook.
 
Niet iedereen is zo'n stoere vent als jij. :rolleyes:

Je zou als het zou moeten nog een harpoen in je hol stoppen, en je zou er van genieten ook.

Kerel serieus? Jij voelt je dus aangesproken? Jij vind het normaal dat een volwassen vent met trillende beentjes staat vanwege en naaldje van 40mm of minder? Waar gaat het heen met deze pussy cultuur, mijn nichtje van 3 huilt niet eens bij bloedprikken, die heeft meer ballen als jou dan schijnbaar.
 
Laatst bewerkt:
Als je anabolen nodig hebt om op een vent te lijken ben je ook geen vent...:D

Het gaat hier om angst voor naalden niet over wat er met die naalden gebeurd. Daarbij weet jij overduidelijk niet waar je het over hebt wat betreft anabolen. Mainstream media naprater.
 
e05ddf60574606562061562fec498be1.png
 
Kerel serieus? Jij voelt je dus aangesproken? Jij vind het normaal dat een volwassen vent met trillende beentjes staat vanwege en naaldje van 40mm of minder? Waar gaat het heen met deze pussy cultuur, mijn nichtje van 3 huilt niet eens bij bloedprikken, die heeft meer ballen als jou dan schijnbaar.
Maar langs de andere kant zijn er stoere mannen die in hun broek schijten en verstijven als ze een dikke harige spin zien terwijl er mietjes zijn die deze spinnen zouden aaien. Heeft dus niets met ballen te maken maar met aangeboren fobieën.
 
Maar langs de andere kant zijn er stoere mannen die in hun broek schijten en verstijven als ze een dikke harige spin zien terwijl er mietjes zijn die deze spinnen zouden aaien. Heeft dus niets met ballen te maken maar met aangeboren fobieën.
ik weet niet of het wel aangeboren is, denk eerder dat het komt door iets onderbewusts
 
Prikken is niet me grootste hobby ben ik nou geen echte vent meer? :(
 
Back
Naar boven