Fitness Seller

Prikfrequentie Sustanon 250

Bezoekers in dit topic

Dit. In vier jaar TRT alles geprobeerd. Bovenstaande is de succesformule.

100 spuiten voor nog geen 8 euro. Pijnloos, efficient.
Heb je net met E nog steeds ED injectie of was dat alleen met Sust toen ?
Ken veel mensen op TRT, mar zeer weinig hebben last van standaard protocol. sommigen zijn iets hoger gedoseerd dan 1ml E3W, en ook met. 200mg E2W
 
Ik heb met verschillende protocollen geëxperimenteerd en in mijn geval is elke dag zetten het beste. Dit hoeft niet voor jou zo te zijn. Ik backload 29g 1/2 inch insulinespuiten en roteer quads, delts en ventroglute.
Ja blast cruise jaar lang ed gezet met slin in lats. Toen stond ik droog genoeg ervoor. Ging prima.

Dit. In vier jaar TRT alles geprobeerd. Bovenstaande is de succesformule.

100 spuiten voor nog geen 8 euro. Pijnloos, efficient.
Zijn de goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien! Als de olie er makkelijk doorheen gast top.

Gister met de binnengekregen 25g (0.5x16mm) gezet. Helemaal niks gevoeld en nergens last van. De olie ging ook soepel door de naald heen zonder te hoeven verwarmen. Groot verschil met de slin naaldjes 29g. Dit bevalt me wel!

Volgende keer nog even de 27g proberen.
 
Heb je net met E nog steeds ED injectie of was dat alleen met Sust toen ?
Ken veel mensen op TRT, mar zeer weinig hebben last van standaard protocol. sommigen zijn iets hoger gedoseerd dan 1ml E3W, en ook met. 200mg E2W
Deed op sustanon 2 x pw en later 3 x pw omdat ik dacht dat ik last had van 'grotere' volumes.
Na de switch naar Test E weer 2 x pw. Delts/Ventro/Quads en heel af en toe Pecs als ik een in Dr Tony Huge bui ben 😛
 
Deed op sustanon 2 x pw en later 3 x pw omdat ik dacht dat ik last had van 'grotere' volumes.
Na de switch naar Test E weer 2 x pw. Delts/Ventro/Quads en heel af en toe Pecs als ik een in Dr Tony Huge bui ben 😛
😂... ben van mening dat je beter trt protocol kan volgen op Test-e dan met Sust. Lijkt me wat beter voor het bloedbeeld (afhankelijk van prikfrequentie ofcourse).

Is alleen lastig te verkrijgen want dan wordt verwezen naar Nebido. Heb hier horen zeggen dat het niet is goedgekeurd en soms alleen mogelijk is via import.
 
😂... ben van mening dat je beter trt protocol kan volgen op Test-e dan met Sust. Lijkt me wat beter voor het bloedbeeld (afhankelijk van prikfrequentie ofcourse).

Is alleen lastig te verkrijgen want dan wordt verwezen naar Nebido. Heb hier horen zeggen dat het niet is goedgekeurd en soms alleen mogelijk is via import.
Idd, Cyp of E. Mensen die last hebben van oestrogeen kunnen het beste subcutaan zetten, dan wordt je test langzamer opgenomen en geeft minder bijwerkingen.
 
Idd, Cyp of E. Mensen die last hebben van oestrogeen kunnen het beste subcutaan zetten, dan wordt je test langzamer opgenomen en geeft minder bijwerkingen.
Exact. Vandaag toch wel last gekregen van een stijve quadricep. Volgende keer maar is 19mm pakken.

Aspireren jullie? En masseren jullie de plek na de injectie?
 
Exact. Vandaag toch wel last gekregen van een stijve quadricep. Volgende keer maar is 19mm pakken.

Aspireren jullie? En masseren jullie de plek na de injectie?
Nee, masseren doet mijn vrouw of sportmasseur.

denk eerder dat je niet voorzichtig te werk gaat, niet de spuit draaien of er weer uittrekken omdat je denkt dat je niet goed zit. Speer de spuit met naald er vol in en doe je ding. Zorg dat je been ontspannen is wat ik eerder zei. Je zet geen 3ml dus rustig injecteren hoeft ook niet. met dunne naald kun je sowieso niet snel drukken
 
Nee, masseren doet mijn vrouw of sportmasseur.

denk eerder dat je niet voorzichtig te werk gaat, niet de spuit draaien of er weer uittrekken omdat je denkt dat je niet goed zit. Speer de spuit met naald er vol in en doe je ding. Zorg dat je been ontspannen is wat ik eerder zei. Je zet geen 3ml dus rustig injecteren hoeft ook niet. met dunne naald kun je sowieso niet snel drukken
Das ok t beste denk haha.

Ja die 0,5 gister ging vlot genoeg voor mij erin. Hoef nie meer te persen dus dat is chill. Bovenbeen ontspannen vind ik nog lastig. Naald stil houden idd ook. Veel gevoelig de dag erna dan de glute.

Aspireer je wel?
 
Das ok t beste denk haha.

Ja die 0,5 gister ging vlot genoeg voor mij erin. Hoef nie meer te persen dus dat is chill. Bovenbeen ontspannen vind ik nog lastig. Naald stil houden idd ook. Veel gevoelig de dag erna dan de glute.

Aspireer je wel?
In been en bil wel, andere plekken niet. Met korte naald ook niet nodig.
 
Helemaal geen last meer in de quadricep! Nu ga ik zegmaar 'liggen' of been languit leggen inplaats van op stoel 'zitten'. Perfect!

Houd het voor nu gwn bij 1ew prikken. Even tijdje aankijken hoe dit gaat. Wel wat last gehad van tepels dus even ed 20mg tamoxifen toegevoegd in overleg met endo maar ook dat is alweer voorbij.

Ga het een tijdje zo aanhouden. Voel me tot nu toe prima en lekker makkelijk 1x per week prikken. Benieuwd naar de uitslagen over 2 maanden.
 
Helemaal geen last meer in de quadricep! Nu ga ik zegmaar 'liggen' of been languit leggen inplaats van op stoel 'zitten'. Perfect!

Houd het voor nu gwn bij 1ew prikken. Even tijdje aankijken hoe dit gaat. Wel wat last gehad van tepels dus even ed 20mg tamoxifen toegevoegd in overleg met endo maar ook dat is alweer voorbij.

Ga het een tijdje zo aanhouden. Voel me tot nu toe prima en lekker makkelijk 1x per week prikken. Benieuwd naar de uitslagen over 2 maanden.
Rare beslissing die 20mg tamoxifen zomaar op TRT dosis
 
Is niet zomaar he. Klachten omschreven richting endocrinoloog en dat was wat hij adviseerde om gyno te voorkomen en ik luister toch naar mijn arts die zal het wel weten nie dan.
 
Is pas nodig bij echte gynovorming, niet bij gevoelige tepels. Je moet echt rubberachtige schijf voelen en ve rtvorming. Als Gyno zich voordoet is vaak weekje op 10mg voldoende, zeker op lage dosis als TRT. Arts zou dat zelf visueel moeten beoordelen.

typo
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven