Fitness Seller

prikken: tren prop en masteron

Bezoekers in dit topic

kevinlorenzin

Superbuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
1.510
Waardering
2
Hey bro's,

Ik ga nu de laatste 4 weken in van mijn kuur gevolgd door 100mg prop 100mg masteron en 75mg tren ed
Maar ondanks het vele prikwerk weet ik niet meer hoe ik normaal kan gaan zitten omdat ik nogal gevoelig ben voor prop, zoals de meeste hier.

nu zat ik de denken als ik alles nou om de dag ga zetten maar dan 200mg prop 200mg masteron en 150mg tren zou dat een betere oplossing zijn,? dan wissel ik de ene helft met prikken af b.v linker been linker bil en dan rechter been, rechter bil,, zou ik zo nog een beetje normaal kunnen zitten aan een kant :p aangezien dat ik dan het dubbele zet maar dan toch nog aan 1 kant goed kan gaan zitten. :p

ik wil wel de test erin houden voor het lekkere gevoel :D

kom maar eens met wat tips

groeten kevin
 
kevinlorenzin zei:
Hey bro's,

Ik ga nu de laatste 4 weken in van mijn kuur gevolgd door 100mg prop 100mg masteron en 75mg tren ed
Maar ondanks het vele prikwerk weet ik niet meer hoe ik normaal kan gaan zitten omdat ik nogal gevoelig ben voor prop, zoals de meeste hier.

nu zat ik de denken als ik alles nou om de dag ga zetten maar dan 200mg prop 200mg masteron en 150mg tren zou dat een betere oplossing zijn,? dan wissel ik de ene helft met prikken af b.v linker been linker bil en dan rechter been, rechter bil,, zou ik zo nog een beetje normaal kunnen zitten aan een kant :p aangezien dat ik dan het dubbele zet maar dan toch nog aan 1 kant goed kan gaan zitten. :p

ik wil wel de test erin houden voor het lekkere gevoel :D

kom maar eens met wat tips

groeten kevin


test prop is wat betreft de esther prima eod te zetten dus ik zou het gewoon doen.. Alleen voelt 200 mg ietsje pijnlijker dan 100 mg maar dat merk je vanzelf wel ;)
 
kevinlorenzin zei:
Maar ONDANKS het vele prikwerk weet ik niet meer hoe ik normaal kan gaan zitten omdat ik nogal gevoelig ben voor prop, zoals de meeste hier.

dankzij bedoel je denk ;)
 
Back
Naar boven