XXL Nutrition

Prikpill en Bold. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cjw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 mei 2013
Berichten
793
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Dag mede sporters.
Mijn vriendin wil beginnen met kuren.
Nu lezen we ons wat in over kuren voor vrouwen en was even benieuwd hoe het zit met de prikpill.

Las namelijk een interessant punt over de anticonceptie ergens in de logs. Nu was ik benieuwd hoe dit dus zat met Bold en de prikpill.

Iemand ervaring ? Wel even benieuwd hoe dat allemaal is.
 
Er was hier laatst nog een topic van een dame op bold. Behoorlijk ingrijpende (emotionele) bijwerkingen.

Waarom geen primo of zo?
 
Er was hier laatst nog een topic van een dame op bold. Behoorlijk ingrijpende (emotionele) bijwerkingen.

Waarom geen primo of zo?

Heb die idd net gelezen. Anavar leek eerst een optie maar me vriendin wil liever spuiten dan tabs. Plus de behaalde doelen lijken ons meer met Bold dan bijv anavar etc.
 
Prikpil zit geen oestrogeen bij, combinatie met androgenen is voor je gezondheid niet heel lekker.

Er was hier laatst nog een topic van een dame op bold. Behoorlijk ingrijpende (emotionele) bijwerkingen.

Waarom geen primo of zo?
Primo is zowat het slechtste middel dat je een vrouw kunt adviseren. Het wordt afgebroken in spierweefsel, maar niet in de meeste androgeengevoelige weefsels.
 
Primo is zowat het slechtste middel dat je een vrouw kunt adviseren. Het wordt afgebroken in spierweefsel, maar niet in de meeste androgeengevoelige weefsels.
Interresant.

Ik was onder de indruk dat juist de lage androgene werking de reden was dat vrouwen voor juist voor primo kozen.
 
Prikpil zit geen oestrogeen bij, combinatie met androgenen is voor je gezondheid niet heel lekker.


Primo is zowat het slechtste middel dat je een vrouw kunt adviseren. Het wordt afgebroken in spierweefsel, maar niet in de meeste androgeengevoelige weefsels.


Waar moet ik dan bij denken qua gezondheid? En is er dan een alternatief of moet ze dan gewoon de normale pil nemen?

Tis voor mij helemaal nieuw dus ben me ook goed aan het inlezen voor haar
 
Interresant.

Ik was onder de indruk dat juist de lage androgene werking de reden was dat vrouwen voor juist voor primo kozen.
Je moet altijd kijken naar hoe de androgene werking is relatief aan de anabole werking. Als anabool is het namelijk nog net wat zwakker, omdat het wordt afgebroken in spierweefsel.

Waar moet ik dan bij denken qua gezondheid? En is er dan een alternatief of moet ze dan gewoon de normale pil nemen?

Tis voor mij helemaal nieuw dus ben me ook goed aan het inlezen voor haar
Voor hart- en bloedvaten is het minder goed, maar ook zaken als borstatrofie en hirsutisme gaan wat harder zonder oestrogeen.
 
Laatst bewerkt:
Was er maar iemand op het forum waar je een maandje consulting kon afnemen voor hulp bij kuren en/of herstel. :D
 
Was er maar iemand op het forum waar je een maandje consulting kon afnemen voor hulp bij kuren en/of herstel. :D

Galen doet dat voor klein bedrag volgens mij? Galen

cjw echt geen primo doen bro.
Alleen als ze echt echt wedstrijd ambities heeft kan je nadenken over kuurtje.
Maar voor gewoon zomer lichaam zou ik het niet doen als vrouw zijnde.
 
Galen doet dat voor klein bedrag volgens mij? Galen

cjw echt geen primo doen bro.
Alleen als ze echt echt wedstrijd ambities heeft kan je nadenken over kuurtje.
Maar voor gewoon zomer lichaam zou ik het niet doen als vrouw zijnde.


Primo idd niet van plan hahaha. Dat al wel gelezen . Ze wil geen wedstrijden doen nog tot nu toe omdat ze het ziet hoe het bij mij gaat qua gedoe allemaal met juryleden etc. Ze wil het tot nu toe gewoon voor der zelf houden en wel de womens physique op gaan.
 
Back
Naar boven