AndroidHealthClinic

Verkocht Prime Fitness RO-T8 Handles + RO-T8 Landmine

Bezoekers in dit topic

Cedric Martinez

Cool Novice
Lid geworden
4 sep 2019
Berichten
36
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Totaalprijs (inclusief zending binnen Nederland) : 234 = goedkoper dan nieuwprijs + zending!

Totaalprijs (inclusief zending naar België) : 224€ = goedkoper dan nieuwprijs + zending!


PRIME RO-T8 HANDLES (Bijna nieuwstaat, < 1 jaar ) -> 134€! = 15€ goedkoper dan de nieuwprijs (Fitness Seller)
Productvideo:
De PRIME RO-T8 Handles hebben een uniek draaibare ontwerp dat de trainingsprestaties sterk kan verbeteren. Daarnaast hebben de RO-T8 handgrepen een ergonomisch verbeterde greep die uitstekend in de hand ligt en gripvermoeidheid vermindert, waardoor een optimale trainingsefficiëntie mogelijk is. Deze revolutionaire handgrepen zijn perfect om te gebruiken met een Functional Trainer of een ander kabelstation.



PRIME RO-T8 LANDMINE (nieuwstaat, <1 jaar ) -> 90€ = 5€ goedkoper dan de nieuwprijs (Fitness Seller)
Productvideo :
Gebruik dit landmine accessoire in combinatie met de RO-T8 Handles om je rugtrainingen naar het volgende niveau te tillen. De RO-T8 Landmine maakt een verbeterde flexibiliteit, mobiliteit en uitvoering van de oefening mogelijk. Met dit accessoire kunnen gebruikers de oefening afstemmen op hun individuele biomechanica, waardoor het outputpotentieel aanzienlijk toeneemt. Het RO-T8 Landmine accessoire heeft een verstelbare breedte van minimaal 23 cm tot maximaal 43 cm in stappen van 2,5 cm. Dit accessoire is ook geschikt voor andere eenhandsgrepen die eenvoudig met een karabijnhaak ingehaakt kunnen worden
 

Bijlagen

  • RO-T8 Handles_2.jpeg
    RO-T8 Handles_2.jpeg
    100,3 KB · Weergaven: 94
  • RO-T8 Landmine_1.jpeg
    RO-T8 Landmine_1.jpeg
    77,6 KB · Weergaven: 90
  • IMG_5619.jpg
    IMG_5619.jpg
    76,9 KB · Weergaven: 92
  • RO-T8 Handles.jpeg
    RO-T8 Handles.jpeg
    97,8 KB · Weergaven: 86
  • PRIME RO-T8 Handles_3.jpeg
    PRIME RO-T8 Handles_3.jpeg
    101,9 KB · Weergaven: 72
  • RO-T8 Handles_4.jpeg
    RO-T8 Handles_4.jpeg
    93,5 KB · Weergaven: 75
  • RO-T8 Landmine_2.jpeg
    RO-T8 Landmine_2.jpeg
    97,3 KB · Weergaven: 78
  • RO-T8 Landmine_3.jpeg
    RO-T8 Landmine_3.jpeg
    88,5 KB · Weergaven: 81
  • RO-T8 Landmine_4.jpeg
    RO-T8 Landmine_4.jpeg
    84,8 KB · Weergaven: 83
  • Schermafbeelding 2021-02-07 om 10.15.50.png
    Schermafbeelding 2021-02-07 om 10.15.50.png
    1,3 MB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Flink aan de prijs voor tweedehands materiaal vind ik persoonlijk. Zoals je aangeeft heb je voor een klein verschil de dingen die je aanbied nieuw, met garantie en zekerheid van verzending etc.
 
Vind ik ook. Best interessant maar voor 5 en 15euro onder de nieuwprijs koop ik ze liever nieuw.
 
Flink aan de prijs voor tweedehands materiaal vind ik persoonlijk. Zoals je aangeeft heb je voor een klein verschil de dingen die je aanbied nieuw, met garantie en zekerheid van verzending etc.
Ik wil gerust de prijs forser doen dalen. Mogelijk om ergens tot een akkoord te komen?
 
Vind ik ook. Best interessant maar voor 5 en 15euro onder de nieuwprijs koop ik ze liever nieuw.
Ik wil gerust de prijs forser doen dalen. Mogelijk om tot een akkoord te komen?
 
Ik bied 130 euro
 
Back
Naar boven