AndroidHealthClinic

Contest Log Primetime.

  • Topic starter Bokah
  • Startdatum
  • Reacties 34
  • Weergaven 13K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Ik volg je man! Succes!
 
We back! Erg druk gehad met me opleiding en kreeg ondertussen een baan aanbod dus daar ook druk mee geweest.
Waarschijnlijk wel genoeg punten voor dit jaar en contract afgelopen vrijdag getekend dus tijd om deze log even fanatieker bij te houden.

Nog steeds push pull legs, vanaf vandaag me compounds wat lager in herhalingen. Me kracht begint wel aardig terug te lopen en ook voel ik me snel leeg in me trainingen. Hoort er allemaal bij I guess. Door me trainingen wat te veranderen hoop ik er weer wat beter in te zitten. Cutten gaat nog steeds prima. Inmiddels wel 2 refeeds gehad macros daarvan 250gram eiwitten, 20 gram vet 500 gram carbs.
Kreeg de eerste keer een zieke dip gevolgt door hoofdpijn en vervolgens aardig wat energy en een zieke pomp. Volgende keer die doos autodrop maar iets beter verdelen over de hele avond haha.
Vanaf vandaag 10 min hiit op trainingsdagen en 50 gram carbs minder op restdays.

Natty shreds coming in
709610BD-3DFB-46E5-88A1-933BE9A7E17E.jpeg
 
in! alleen waarom zoveel eiwitten
 
da zijn er inderdaad fucking veel :p. Stinky scheeteeee :p
 
in! alleen waarom zoveel eiwitten
da zijn er inderdaad fucking veel :p. Stinky scheeteeee :p

Heb me eiwitten in me schema vrij hoog staan klopt, gebeurt vaak dat ik iets met vooral eiwitten laat vallen en een stuk fruit neem uurtje voor trainen als ik me een beetje futloos voel op die manier hoef ik me geen zorgen te maken dat ik te weinig binnenkrijg.
Het is voor me mindset gewoon chiller als ik een beetje kan spelen in me eetschema vandaar.
 
ja , ik kom er miss ong. 20 gr max overheen. Maar dit is gewoon teveel. Heeft imo weinig te maken met spelen in je schema. Carbs en vetten , ga je je ook een stuk energieker van voelen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
ja , ik kom er miss ong. 20 gr max overheen. Maar dit is gewoon teveel. Heeft imo weinig te maken met spelen in je schema. Carbs en vetten , ga je je ook een stuk energieker van voelen.

Wat zouden jullie dan aan raden om max aan eiwitten te eten tijdens een cut op 88 kilo?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat zouden jullie dan aan raden om max aan eiwitten te eten tijdens een cut op 88 kilo?

Laatste week zit ik op +/- 200. Maar heb gans de cut altijd 180 - 190 gehanteerd voor 88 - 90kg.
 
Zo extreem veel is dit toch niet. 225 gram is voor hem ongeveer 2,5x zijn lichaamsgewicht in eiwitten in grammen. 2 gr/kg lichaamsgewicht zit je ook al goed. Ik zit bijvoorbeeld rond de 300 gr eiwitten, maar wanneer je AAS gebruikt heb je juist meer dan 2 gr/kg lichaamsgewicht aan eiwitten nodig.
 
wss zit ts niet aan de aas en is zelfs 2 gram een bovengrens om "safe" te zitten. volgens mij is 1
6 a 1.8 al goed , dus gewoon teveel
 
Eiwitten iets omlaag geschroefd en me carbs iets omhoog, afgelopen 2 weken nog redelijk droger geworden op 2300 cals.
Maar we zijn nog maar een goede 3 weken verwijderd tot peakday dus zit eraan te denken me cals naar 2100 te gooien.
Ik zit alleen wel met een vraag/dilemma.
Stel ik ga van 2300 naar 2100 cals en wil 1x per week een refeed doen omdat ik het toch wel fijn vind er niet continu leeg bij te lopen en me strength op chestday een beetje te behouden. Dat zou betekenen dat ik 6x 200 cals minder eet = 1200 cals.
Stel ik eet op me refeed day 2300 plus 1200 is 3500 cals. Ik zeg niet dat ik dit ga doen want ik zou het onnodig veel vinden en zou dan eerder 2x in de week een high carb day doen. Maar zou ik dan over een week gemiddelde vet verliezen of niet. Aan de ene kant heb je de theorie dat je week gemiddelde hetzelfde blijft. Aan de andere kant carbload je lowfat terwijl je leeg staat wat zou betekenen dat je het niet snel als vet op slaat. Als jullie hier over meer informatie hebben ben ik zeer benieuwd en hoor ik het graag!

30 min geleden op werk genomen. No pump en sinds 9 uur gisteravond niet meer gegeten.
852544CB-8FF4-46A6-BE6C-FAFDB7802066.jpeg
 
Peakday

Verliep iets anders dan op de planning stond.
Ik denk dat ik 2 weken geleden iets lakser werd. Ik voelde me leeg, moe, me kracht verdween langzaam en niet alleen in de gym ook daar buiten merkte ik het aan alles. Me motivatie om strict te cutten viel langzaam maar zeker weg. Het goede weer en naast het strand wonen maakte het er voor mij ook niet makkelijker op. Vorige week maandag met een nieuwe baan plus vrijmibo begonnen, die overigens tot nu toe goed bevalt. Allemaal redenen maar eigenlijk moet ik smoesjes zeggen waardoor me cut uit een viel de afgelopen weken.

Het is niet zo dat ik maar wat deed, ik heb 5 dagen per week netjes me cals bijgehouden. Maar ook in het weekend feestjes gepakt, wijntjes op met me vriendin en oneindig veel keren een poging voor iifym te doen op het strand.

Afgelopen weekend gebbq’d met familie en hier en daar wat carbs op. Vond het daarom onzin om vandaag te carbloaden. En heb het dus ook niet gedaan. Me vet percentage is op dit moment sowieso te hoog voor een mooi effect.

Wel voelde ik me verplicht een foto’tje van het eindresultaat te posten aangezien veel mensen werk in dit forum en de contest stoppen en ik de kans kreeg toch mee te doen ondanks dat ik niet aan de eisen voldeed.

Ik ben van plan een log bij te gaan houden, om hier me progressie in te kunnen zien. En neem onder geplaatste foto dan ook als startpunt.

90167C02-5526-4D56-BAA7-501E3A5915A0.jpeg
 
Logje linken? Ben ik in
 
Zeer degelijk fysiek man! Goede schouders en traps.
 
Back
Naar boven