MuscleMeat

Contest Log Primetime. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokah

Novice
Lid geworden
27 sep 2017
Berichten
23
Waardering
33
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Allright hier mijn log. Dankzij de moderators toch mee mogen doen, nog maals bedankt hiervoor!

Train nu 4 jaar, eerste jaar aangekloot daarna een brosplit gaan volgen en de afgelopen 1,5 jaar verschillende schema’s geprobeerd zoals: push/pull/legs, fullbody, upperbody/lowerbody.
Train op dit moment met een ppl schema 2 keer in de week.
Afgelopen winter gebulkt toen van 88 naar 92 kilo gegaan.
Vanaf 1 mei begonnen met cutten op 2600 cals. Op 15 mei verlaagd naar 2400 en vanaf morgen naar 2200.

De reden dat ik graag mee wilde doen is omdat ik hoop er extra motivatie bij te krijgen om vooral meer strict te worden mbt me voeding. Ik hou wel van een feestje en etentjes met vrienden of me vriendin en dan schiet me voeding er vaak bij in.

Fotos zijn helaas met de zelfontspanner genomen dus niet de allerbeste.

Succes iedereen!
804808F9-F783-4411-A2CB-0C31F3EA386B.jpeg
1416761A-3135-4ABE-AB61-77CD0A08C108.jpeg
 
Succes kerel
 
In. Succes
 
In! Succes!!
 
In! Succes :thumbs:
 
Heel veel succes!
 
Bedankt allemaal!
Gister pushday gedaan vandaag pull training van vandaag en dus de 2e pulldag van de week bestond uit:

Close grip cable rows 20x15x12x12x
Rackpulls 10x8x6x4x
Wide grip pull ups 12x12x12x12x
Wide grip cable rows (reardelt isolation) 12x12x12x12x
Legraises 20x20x20x20x
Planks
Barbell curls 12x12x12x12x
Twistcurls 12x10x8x8x
Reverse bicepcurl 12x12x12x12x
Wristcurls (normaal supersetten met reversed) 15x15x15x15x15x15x

Gister aan me voedingsschema gehouden, door de weeks nooit veel problemen mee aangezien ik alles een dag van te voren prep.
Vandaag en morgen flexible dieting tot nu toe aan me schema gehouden alleen me rijst geskipt dus nog aardig wat carbs over, vanavond misschien een wijntje drinken op de verjaardag van een vriend.
Macro's op dit moment; protein:220 carbs:138 fats:86.
Morgen legs en maandag pushday die zal ik dan samen met me voeding loggen.
 
ow boy als ik jouw stats zie moet ik echt een tenger ventje zijn als ik droog zou staan ???
 
ow boy als ik jouw stats zie moet ik echt een tenger ventje zijn als ik droog zou staan ???

Is allemaal relatief naar mijn idee, 1 van me trainingsbuddys weegt 10 kilo minder dan mij zowel in onze cut als bulk op dezelfde lengte.
Toch zag hij er meer buff uit naar mijn idee puur omdat zijn frame en joints smaller/kleiner zijn. Ik daarintegen ben wel altijd een stuk sterker dan hem..
 
Gister pushday gedaan, simpele carbs 1,5 uur van te voren in de vorm van een banaan en appel plus een preworkout zorgde ervoor dat ik prima energy en pump had wat toch wel fijn is op 2200 caloriën.

Warmup benchpresses en lichte stretches
Bench press 20x15x12x12x
Incline bench 12x12x12x12x
Decline bench 12x12x12x12
Dumbbell fly’s 12x12xdropset 12xdropset
Incline dumbbell fly/presses. 12x12x12x12x
(Als ik onderaan me fly’s me armen iets buig als een press maar erop focus dat ik druk/trek vanuit me ellebogen merk ik dat ik me chest meer voel en me schouders minder dan bij normale flys.
Superset dumbbell side raises X cablepushdown beide 4 x 12
Cablekickback 8x12, 1 arm per keer.

1 oefening schouders tov 5 borst klinkt misschien wat weinig, maar naar mijn idee worden me schouders met name me voorkant al genoeg belast met de incline presses. Ook groeien me schouders vrij makkelijk in vergelijking met me borst en vind ik persoonlijk de classic look met iets kleinere schouders mooier dan wat je tegenwoordig vaak ziet.

Macro’s waren gisteren: E:225 K:140 V:85
Me oma ligt momenteel in het ziekenhuis dus ben zojuist even bij mijn opa langsgeweest om te kijken hoe het met hem ging, hij vroeg of ik bleef eten want hij vond het anders zo stil. 2 wasa crackers op met rosbief en kopje asperge soep. Dadelijk even in mfp invoeren en me voeding voor vandaag wat aanpassen om wel ongeveer me macros te halen.

Vanavond pullday plus buik en aardig wat onderarm werk.

En aangezien logjes zonder fotos een stuk minder interessant zijn een foto’tje uit de gym pre-training.

FC6A412F-1A0D-4BFC-A920-1CCE01EB6907.jpeg
 
Goed bezig! Beterschap voor je oma man
 
Back
Naar boven