XXL Nutrition

Primeur!!!

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
26
Orhan heeft zich op't WK een nieuw bankdrukpakje gekocht.

het merk is TITAN, onder andere ook het merk waarmee Wim Elyn jarenlang heeft in gelift als ik me niet vergis.

nou, raad eens...

deze bastaard heeft er gisteren 255kg me gebankdrukt !!!!!

255kg aka het wereldrecord bankdrukken in de -100kg !!

ongelooflijk... dat een pakje zoveel verschil uit kan maken... en volgens hem kan hij dat pakje zelf aandoen.

Wim, wat zijn jouw ervaringen met Titan en kan jij vergelijken met Inzer?

zo dan :eek: bruut hoor!!

trouwens een vraag over die pakken (mischien domme vraag), maar hoe kun je nou in godsnaam betere prestaties leveren door een pakkie???

geen domme vragen he:)

vroeg t mezelf ook af

en Spike, lang niets meer van je vernomen of heb ik t mis?:)

Is de de Fury NXG+?

Enne zo'n shirt zorgt ervoor dat je een goede weerstand hebt om je baar te laten zakken tot op de borst, meestal heb je al een serieus gewicht nodig om de baar op de borst te krijgen, dan krijg je een soort veer effect, en "vliegt" de baar omhoog.

Pieter009 zei:
Is de de Fury NXG+?

Enne zo'n shirt zorgt ervoor dat je een goede weerstand hebt om je baar te laten zakken tot op de borst, meestal heb je al een serieus gewicht nodig om de baar op de borst te krijgen, dan krijg je een soort veer effect, en "vliegt" de baar omhoog.

ja de fury nxg+ :)

heb ik al gehoord, want zijn pakje spant eigenlijk niet zo hard, hij kan hem zelf aandoen. dus ik neem aan dat het een MEET fit is, en geen COMPETITION fit...

wel redelijk duur heb ik gehoord... €175 was't in denemarken... op de site dan weer $85...

Pieter, wanneer ga jij nog eens op internationale wedstrijden? :D

dus eigenlijk zorgt het pakje dat je zelf enkele kilo´s niet hoeft te drukken ;)

niet helemaal, maar zorgt wel voor extra bescherming en voor meer explosiviteit

en het verschil tussen meet fit en competition fit is dat competition fit een maatje kleiner is, zodat het pak extra strak is.

thanks voor de uitleg

Dus den orhan haalt 40 kg uit zo'n pak.....

dat kan, der zijn der die wel bijna 100kg uit hun pak halen, dus :p

maare, pieter, zijn der Titan stands wanneer jij op wedstrijd gaat in het buitenland? :D

Tot nu toe heb ik enkel in Finland ze zien Titan gear verkopen. Je kan natuurlijk altijd via internet bestellen.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven