AndroidHealthClinic

Primibolan met ..?

Bezoekers in dit topic

Test 250
Primo 300
Anavar 20 mg per dag.
Zat voor je.
Geen Clen, Bold, Deca voor je. Test/Primo/anavar is ook "gezonder"

Ja precies, dat bedoelde test/primo/var ((of winny spuit ipv var tabletten)


Toch wil ik var op 50mg de dag en primo op zeker 500mg.((ben hebberig ik weet t))

Ik had op 27% vp anavar 70p/dag en winny 50/dag gedraait 8 weken lang in 2016 en ik ging in van 26% naar 20% vp (van 100kg naar 91kg.) helemaal geen gezondheidsklachten behalve dat ik heel onrustig was ging ik er heel goed op, altijd wel met var en winny. Ben echt verkocht op dat gevoel
 
Elke steroid staat bekend om zijn bloed verdikkende eigenschappen...
Dat je bold perse op een gram moet doseren voor 20 weken voor resultaat is ook onzin, doet zijn werk prima ook op lagere doseringen.
Primo zal best milder zijn ja, anavar zijn tabs dus sowieso stuk minder goed voor je gezondheid ivm de cholesterol en leverwaarden die sneller aangetast kunnen worden.

Precies dit. Had geen zin om het zelf te typen.:o
 
blastoise bro je had het eens n keer over cardarine ik heb het besproken met een apotheker familielid en wat research gedaan, bro wtf is dat is dat een wondermiddel ofzo....die shit heeft alles wat nodig is als, gewoon toevoegen aan een stack van test/primo is voldoende om te knallen of ben ik te enthousiast ???

Wie ken mij meer over die cardarine vertellen???
 
Als ik jou was zou ik eerst gewoon eens van mijn vetrollen afgeraken en dan pas na gaan denken over allerhande middeltjes etc. 22% bodyfat voor een kerel is borderline obese en dan aan de anabolen gaan slaat nergens op.

Maar goed, dat moet je allemaal maar zelf weten, grote kans dat het niks gaat worden met je kuurtjes.
 
Elke steroid staat bekend om zijn bloed verdikkende eigenschappen...
Dat je bold perse op een gram moet doseren voor 20 weken voor resultaat is ook onzin, doet zijn werk prima ook op lagere doseringen.
Primo zal best milder zijn ja, anavar zijn tabs dus sowieso stuk minder goed voor je gezondheid ivm de cholesterol en leverwaarden die sneller aangetast kunnen worden.
Net zoals elke steroide bekend staat om zijn bloed verdikkende eigenschappen staat het ook bekend om het HDL te verlagen en LDL te verhogen, dus het cholesterol wordt uit balans gebracht. Dus niet enkel maar oxandrolon. Ook aromatiseert oxandrolon niet dus uitermate geschikt voor TS.
En er vind met het nemen van oxandrolon geen hepatoxociteit plaats, natuurlijk worden enzymen in de lever verhoogd. Enzymen worden altijd verhoogd wanneer de lever dient te filteren, het maakt niet uit wat je inneemt, enzymen worden al verhoogd bij het eten van een boterham met pindakaas.
Dus die beredenering van jou betreffende anavar is onjuist. Anavar is een zeer milde orale steroide, totaal niet te vergelijken met nandrolone of zelfs equipoise.
Ben het overigens wel met je eens dat het van de zotte is om equipoise op 1 gram te zetten voor resultaat. Maar men vergeet dat equipoise een van die steroiden is met het minste resultaat qua massbuilding properties, het is vergeleken met test, nandrolone, tren gewoon mild. Net als masteron en primobolan. Deze compounds zijn meer geschikt voor andere wensen zoals hardheid en droge look, kracht maar zijn zeker niet de meester in massa bouwen.


Uniquely among 17α-alkylated AAS, oxandrolone shows little to no hepatotoxicity, even at high doses.[23] No cases of severe hepatotoxicity have been singularly attributed to oxandrolone.[23] However, elevated liver enzymes have been observed in some people, particularly with high doses and/or prolonged treatment, although they return to normal ranges following discontinuation.[23]

 
Eerst maar even niet kuren lijkt mij het beste advies wat gegeven kan worden.
 
Back
Naar boven