Fitness Seller

Primibolan met ..? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chico

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2020
Berichten
42
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
23%
Hallo allemaal,

Nu de sportschools open gaan wil ik een kuur starten, de laatste keer dat ik wilde kuren ging alles helaas op slot door die corona gedoe.

Een kennis van me heeft een eigen apotheek en dankzij zijn licentie kan hij kwaliteit en originele steroïden verkrijgen zodat ik dat niet op de zwarte markt hoef te kopen.

Ik wil een kuur starten met;

- Primobolan
- Anavar


Wie heeft ervaring met een kuur van deze 2, wat mag ik verwachten en zou ik het bij deze 2 kunnen houden of zou je eerder adviseren om er wat bij te nemen.

Ik sta open voor;

- winstrol
- deca durobolin
- test/sustanon


De doseringen dat ik van plan ben om te gebruiken is

- 500mg. p/week primobolan 8/9 weken
- 50mg. p/dag anavar 7weken


Als ik het bij deze 2 kan houden is het echt streng aangeraden om een pct te nemen.

Mijn doel is voornamelijk “rode bloedcellen”... “meer gretigheid” en “vetverbranding

(Ik ben geen bobybuilder of op zoek naar een beachbody, ik ben kickboxer op competitie niveau (semi-pro)

Stats op dit moment.

- Lengte: 1.83
- Gewicht: 100kg.
(mag niet onder de 94kg.)
- bodyfat: 22% (geloof me die shit zit echt van mn buik naar mn onderrugzijkanten en binenkant bovenbeen...had hier zelfs last van toen ik op 75-77kg aan wedstrijden deed, waarschijnlijk genetisch)
 
Hallo allemaal,

Nu de sportschools open gaan wil ik een kuur starten, de laatste keer dat ik wilde kuren ging alles helaas op slot door die corona gedoe.

Een kennis van me heeft een eigen apotheek en dankzij zijn licentie kan hij kwaliteit en originele steroïden verkrijgen zodat ik dat niet op de zwarte markt hoef te kopen.

Ik wil een kuur starten met;

- Primobolan
- Anavar


Wie heeft ervaring met een kuur van deze 2, wat mag ik verwachten en zou ik het bij deze 2 kunnen houden of zou je eerder adviseren om er wat bij te nemen.

Ik sta open voor;

- winstrol
- deca durobolin
- test/sustanon


De doseringen dat ik van plan ben om te gebruiken is

- 500mg. p/week primobolan 8/9 weken
- 50mg. p/dag anavar 7weken


Als ik het bij deze 2 kan houden is het echt streng aangeraden om een pct te nemen.

Mijn doel is voornamelijk “rode bloedcellen”... “meer gretigheid” en “vetverbranding

(Ik ben geen bobybuilder of op zoek naar een beachbody, ik ben kickboxer op competitie niveau (semi-pro)

Stats op dit moment.

- Lengte: 1.83
- Gewicht: 100kg.
(mag niet onder de 94kg.)
- bodyfat: 22% (geloof me die shit zit echt van mn buik naar mn onderrugzijkanten en binenkant bovenbeen...had hier zelfs last van toen ik op 75-77kg aan wedstrijden deed, waarschijnlijk genetisch)
Vetverbranding is voeding, gretigheid? Neem een pre workout. Geen aas nodig voor jou doelen.
 
Als ik jouw doel lees dan zeg ik ook; afblijven.
Pas je voeding/calorieën inname aan, ga je ook van afvallen.
 
Vetverbranding is voeding, gretigheid? Neem een pre workout. Geen aas nodig voor jou doelen.

Ja dat weet ik ook, maar doe het toch omdat aas fijn vind.
 
Als ik jouw doel lees dan zeg ik ook; afblijven.
Pas je voeding/calorieën inname aan, ga je ook van afvallen.

Klopt maar toch kies ik voor de aas.
 
Met alle respect leden niet lullig bedoeld maar ik zoek alleen antwoorden voor mijn vragen en niet of ik dat wel of niet moet doen.


Waarom ik voor anabolen ga is simpel kijk ik rijd nooit boven de toegestane snelheid (serieus) maar heb wel een rs7 die een ferrari met slechte chauffeur zelfs eruit trekt, ik kan ook een nette volvo kopen als ik toch netjes ga rijden maar daar gaat het niet om ik wilde gewoon die audi hebben en enige wat ik me afvroeg bij het kopen is wat voor problemen heeft het dat ik niet weet ENNN wat mag ik verwachten met mijn rijstijl?

Dus ja mijn “doel” bereik ik ook wel met de juiste strenge voedingsschema zonder AAS... maar toch vind ik alles dat ik rondom aas heb gevoelt (((anavar/winstrol vaak gedaan))) heel fijn/kicken.


Dus asjeblieft mensen iemand die mijn vragen kan beantwoorden?
 
In dat geval zou ik er 125/250 mg test e bij zetten voor libido/feelgood en omdat over het algemeen altijd test bij een kuur aangeraden is
 
Primo eruit halen en vervangen door bold. Aangezien je een (probokser) bent neem ik aan dat je ook wat endurance kunt gebruiken.
500-250 test 10-12 bold dosering zoek je maar zelf uit.
 
Primo eruit halen en vervangen door bold. Aangezien je een (probokser) bent neem ik aan dat je ook wat endurance kunt gebruiken.
500-250 test 10-12 bold dosering zoek je maar zelf uit.

Ja bold was k helemaal vergeten is ook een goeie ja maar vindt het kut omdat het zo lang gebruikt moet worden...het is mij ooit door een ex bodybuilder verteld dat je het pas ja 12/14 weken begint te merken de werking van bold en dat je het een 20 weken moet gebruiken voor fijne resultaten.

Weet niet of hij zijn advies meer voor bodybuilders geld maar door de lange duur was ik al gaan afhaken en niet meer me in verdiept in bold
 
In dat geval zou ik er 125/250 mg test e bij zetten voor libido/feelgood en omdat over het algemeen altijd test bij een kuur aangeraden is

Ja ik kreeg te horen van de apotheker dat het mijn natuurlijke aanmaak van testosteron kan verzwakken en hij heeft mij sustanon 250mg geadvisseerd of testosterone enanthate op 200 p/week

Hoe zou de combi test/anavar/primo zn werk doe? Kan je/iemand me daar wat over aangeven?
 
Ja ik kreeg te horen van de apotheker dat het mijn natuurlijke aanmaak van testosteron kan verzwakken en hij heeft mij sustanon 250mg geadvisseerd of testosterone enanthate op 200 p/week

Hoe zou de combi test/anavar/primo zn werk doe? Kan je/iemand me daar wat over aangeven?
Ik zou anavar er eruit tyfen en op een lager bodyfat% inzetten. En gewoon bold zetten test/bold eventueel clen als je wilt leanen/cardarine (sarm) lees veel daarover op endurance gebied zelf geen ervaring met bold of card. Maar deze past beter bij in jou straatje met jou doelen.
 
22% dan moet je of je voeding op orde gaan maken of je werk ethiek. In beide gevallen ben je niet toe aan AAS.
Succes met je gezondheid.
 
22% dan moet je of je voeding op orde gaan maken of je werk ethiek. In beide gevallen ben je niet toe aan AAS.
Succes met je gezondheid.

Bro over de vetpercentage gesproken he, ik krijg uit een betrouwbare bron te horen dat ik vanaf 17% en lager pas aas moet doen ook, net zoals aantal leden hier ook zeggen.

Maar datzelfde kennis van me zegt weer dat ik niet optimaal profiteer van de aas als ik een hogere vetpercentage zou hebben, maar het zou me zeker meer helpen dan dat ik zonder zou doen (maar sommige aas zouden mn gezondheid weer schaden door een hoog vetpercentage)

Maar anavar/winstrol/test/primo zou me geen gezondheidsschade geven maar ik zou gewoon niet de optimale resultaten boeken zegt zij weer tegen me. Wat zijn jou/jullie meningen over deze aas en boldenone/deca met mijn vetpercentage en niet te hoge doseringen. Kan ik gezondheidsschade krijgen of is het meer zoals ik mezelf heb laten vertellen dat ik gewoon niet de optimale resultaten zou boeken als iemand met 17% of lager.
 
Bro over de vetpercentage gesproken he, ik krijg uit een betrouwbare bron te horen dat ik vanaf 17% en lager pas aas moet doen ook, net zoals aantal leden hier ook zeggen.

Maar datzelfde kennis van me zegt weer dat ik niet optimaal profiteer van de aas als ik een hogere vetpercentage zou hebben, maar het zou me zeker meer helpen dan dat ik zonder zou doen (maar sommige aas zouden mn gezondheid weer schaden door een hoog vetpercentage)

Maar anavar/winstrol/test/primo zou me geen gezondheidsschade geven maar ik zou gewoon niet de optimale resultaten boeken zegt zij weer tegen me. Wat zijn jou/jullie meningen over deze aas en boldenone/deca met mijn vetpercentage en niet te hoge doseringen. Kan ik gezondheidsschade krijgen of is het meer zoals ik mezelf heb laten vertellen dat ik gewoon niet de optimale resultaten zou boeken als iemand met 17% of lager.
Tast allemaal in bodybuild dossisen je gezondheid aan.
 
Ik zou anavar er eruit tyfen en op een lager bodyfat% inzetten. En gewoon bold zetten test/bold eventueel clen als je wilt leanen/cardarine (sarm) lees veel daarover op endurance gebied zelf geen ervaring met bold of card. Maar deze past beter bij in jou straatje met jou doelen.


Ja zinvol, die advies neem ik mee...zodat ik dan pas volop kan profiteren van de anavar resultaten bedoel je, thnx bro...

nee clen heb ik ooit gedaan en dat werkt tegen bij mij of ik train me suf tijdens gebruik van aas maar mijn handen trilde heel erg door die clen, en sarms is wel interessant maar buiten de info op internet ken ik niemand die er echt ervaring mee heeft dus het is iets onzekers bij mij...en ik weet dat ik niet de “ideale” stats heb om spullen te gebruiken dus ik ben daarom beetje terughoudend over spullen waar ik onzeker over ben en niemand ken die gebruikerservaring heeft.
 
Tast allemaal in bodybuild dossisen je gezondheid aan.

Nee zeker, gelijk heb je in zekere mate tast het mijn gezondheid wel aan, netzoals junkfood en redbulls niet dat ik daar aan doe maar in welke mate zal het mijn gezondheid aantasten en zal dat blijvend zijn of kan ik de “schade” beperken/in toom houden i.c.m. iets?
 
Ben je actief als kickbokser? Is het niet een beetje immoreel om te kuren als je wedstrijden doet?
 
En zou je met een lager vetpercentage niet een betere, snellere, fittere kickboxer zijn met meer endurance?
Je kunt nog zoveel roids nemen maar voeding is nog altijd the key voor het verliezen van lichaamsvet.
 
maar zodra je met je rs7 tegen een boom rijd was je beter af met de volvo

maw: het is geen speelgoed
 
Back
Naar boven