AndroidHealthClinic

Primo ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_81_6

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
436
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
106kg
Vetpercentage
8%
Goeienavond heren :D

Ik zou graag eens Primobolan willen nemen in mijn volgend kuurtje.
EChter zijn de reacties en sommige verhalen op het internet nogal wisselend? De 1 roept dat Primo s'werelds meest gefakete roid is, en echte PRIMO zo goed als niet meer gemaakt word. De ander roept dat je UG "Hoog moet doseren" wat natuurlijk bullsjit zou moeten zijn. PRIMO is PRIMO, 100 mg = 100 mg.........magoed.......Overal op het net lees je dat de productie van Primo een heel kostbaar proces is..............UG labs produceren voor gemiddeld zo'n 5 tientjes 10 ML...............tijden veranderen zullen we maar zeggen :D

Ik wil jullie bij deze dan ook vragen antwoord te geven op de volgende vragen:

Welke Primo heb je gebruikt (Naam fabrikant). Originele of UG? EN zoja welke?
Wat was je ervaring, en wat was je dosering (En was het gestacked???)

Primo only zou natuurlijk helemaal een mooi beeld geven........Ik kan me voorstellen dat je met 1 gram test en 500 MG primo sowieso gaat aankomen.........echter zegt me dat natuurlijk niets over de kwaliteit vd PRIMO :D





Brand los!
 
hier worden geen lab namen genoemd vriend, lees effe de stickys door.
en er is genoeg te vinden over primo als je de search button gebruikt
 
Die kende ik 6 jaar geleden ook al vriend. Speciaal voor jouw dan zal ik wat voor je citeren:

3. Bespreken van UG labs of producten van UG labs

Onderstaande regels zijn tot nader bericht vervangen door de regels in deze post: **** BOARD-REGELS: Iedereen lezen ****

Het bespreken van UG labs (underground labs) laten wij op dit board slechts in beperkte mate toe. Deze discussies horen vooral over de kwaliteit van producten te gaan en de mogelijke schade/bijwerkingen die bepaalde producten kunnen teweeg brengen.

Het is in GEEN geval toegestaan om:

1. Namen of adressen van personen die meewerken aan een bepaald UG lab openbaar bekend te maken, of de naam van een bepaald lid te laten doorschemeren.

2. Zelf te laten doorschemeren dat je medewerker of tussenpersoon bent van een UG lab of organisatie die illegale middelen kan bezorgen.

3. Zomaar zonder onderbouwing en/of bron te beweren dat een bepaald UG lab producten produceert die niet bevatten wat ze horen te bevatten, en/of ernstige schade kunnen toebrengen als gevolg daarvan.





Dat werd dus vanaf 2007:

Allemaal,

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft DBB besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.

Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd


IK vraag of bespreek nix over (de kwaliteit) van UG labs.......ik vraag hier puur GEBRUIKERSERVARINGEN van DBBérs............Daar is dit forum toch voor? Daarnaast ben ik benieuwd of er meerdere mensen verschillen ervaren tussen HG en UG Primo........Volgens mij doe ik dan nog steeds nix strafbaars?


Is het verboden om hier te zeggen "IK heb als derde kuur 8 weken Primo only gehad op 600 MG/week van GG en die is me goed bevallen, + 6 kilo"??


Dus bespaar me je preek :cool:


ONtopic aub!
 
Laatst bewerkt:
Ja dat laatste is dus per afgelopen jaar niet toegestaan

REGELS VAN DIT SUB-FORUM: GELIEVE TE LEZEN ALVORENS JE HIER POST

1. Niet vragen naar bronnen/sources/dealers/adressen etc...
2. Geen anabolen of andere illegale middelen aanbieden
3. Niet reageren als je er geen verstand van hebt
4. Geen topics of posts plaatsen die niets te maken hebben met discussie rond echtheid
5. Geen off-topic reacties posten
6. Niet naar foto's hotlinken, altijd de upload functie van het forum gebruiken
7. Geen onduidelijke foto's plaatsen, close up en detail zijn nodig om goed te beoordelen
8. Geen discussie rond UG labs zelf (beperk de discussie tot het product)
9. Geen 'reviews' plaatsen
10. Geen positieve of negatieve reacties over producten of merken, het gaat enkel over echt of nep

Bij overtreding van één van deze regels kan er een gele kaart (éénmalige waarschuwing) rode kaart (strafpunten) of tijdelijke en in uiterste geval permanente verbanning gegeven worden.
__________________
 
Theo van Gogh is omgelegd omdat ie praatjes had............voor ome PIM was zn laatste uurtje ook geslagen.

Wat leven we toch in een vrij land he? Waar de democratie de basis is voor onze ow zo geweldige vrijheid van meningsuiting. Zelfs op onafhankelijke forums als deze worden meningen al verboden? Tijden zijn veranderd zeg...............sjonge jonge.....

Maar primA zo..........haha ;)
 
Laatst bewerkt:
Theo van Gogh/Pim Fortuyn in 1 adem met je topicje? Pfff niet doordraven hoor. Wat betreft je topic. Die doe ik dicht. werkt alleen maar een welles/nietes in de hand en suggestieve reakties. Heeft niemand wat aan. Probeer het zelf uit...pak hg en pak ug. Dan heb je je antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven