XXL Nutrition

Primo of Mast

Bezoekers in dit topic

TimJanssen

Novice
Lid geworden
12 sep 2020
Berichten
19
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo Allemaal,

Gewicht: 87KG
Lengte: 182CM
BF: 12.1%

Ik ga in juni beginnen met mijn 3de kuur en ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik ben nog aan het twijfelen of ik mast of primo ga gebruiken in combinatie met test e. Zelf ben ik redelijk gevoelig voor acne en daarom hou ik bij elke kuur mijn test tussen de 250 en 350 MG per week.

Welke van de twee compounds zouden jullie voor gaan ?

Test e 300MG per week
Mast of Primo?

Thanks alvast!
 
Sorry helemaal niet vermeld inderdaad! Ik ga beginnen met een cut en we willen natuurlijk zo droog mogelijk worden. De andere kuren die ik heb gedaan waren allemaal voor massa.

De eerste kuur was een test only kuur van 250 ew. De tweede kuur was een test e in combinatie met boldone deze is mij goed bevallen alleen hier had ik mijn test wat verhoogt en kreeg ik veel acne als side effect.
 
Thanks !
 
Hallo Allemaal,

Gewicht: 87KG
Lengte: 182CM
BF: 12.1%

Ik ga in juni beginnen met mijn 3de kuur en ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik ben nog aan het twijfelen of ik mast of primo ga gebruiken in combinatie met test e. Zelf ben ik redelijk gevoelig voor acne en daarom hou ik bij elke kuur mijn test tussen de 250 en 350 MG per week.

Welke van de twee compounds zouden jullie voor gaan ?

Test e 300MG per week
Mast of Primo?

Thanks alvast!
Gezien je kuur geschiedenis zou ik voor primo gaan. Zoals wovano aangeeft, start op 250mg test e en 200mg primo, naarmate de weken vorderen kun je verhogen afhankelijk van hoe je progressie verloopt / side effects zijn. Als je niet stagneert in progressie gewoon op dezelfde startdosering blijven.
 
Mast is androgener dan Primo.
Van Mast wordt je droger en van Primo zou men iets meer droge massa opbouwen dan Mast.
Dat is de algemene indrukken ervan.
 
Mast is androgener dan Primo.
Van Mast wordt je droger en van Primo zou men iets meer droge massa opbouwen dan Mast.
Dat is de algemene indrukken ervan.
Geen enkele AAS maakt je droger, of alle AAS maken je droger. Ergo Mast heeft t.o.v. Primo geen meerwaarde ten opzichte van het droger worden. Het is inderdaad een stuk meer androgeen, eigenlijk niet 1 van de gewenste eigenschappen van een AAS over het algemeen.

Primo is wel meer Anabool dan Mast. Daarmee zou het in potentie inderdaad beter bijdragen aan de winst van spiermassa. Daarmee geniet Primo in veel opzichten het voordeel in deze situatie, ten opzichte van Mast.
 
Back
Naar boven