Fitness Seller

Primo of masteron?

Bezoekers in dit topic

Rambotje

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2014
Berichten
80
Waardering
0
Ik ben erover aan het denken om volgende zomer misschien nog eens een kuur te doen.

Heb 3 jaar geleden een keer 6 weken winstrol only gedaan (+4.5kg overgehouden), maar daarna owv operatie en blessure een klein jaar niet meer getraind (nu terug een jaar bezig).

Momenteel denk ik aan 10/ 12 weken 250mg (of 500) test ew en 400 mg primo ew, heb veel positieve dingen gelezen over primo, alleen is het erg duur voor de gewonnen massa (maar ook weinig sides als ik het goed heb).

Een alternatief waaraan ik dacht was 500mg test ew en 400mg mast e ew.

Mijn vraag is dus nu, welke gaat de beste resultaten geven en welke is het minst schadelijk voor de gezondheid denken jullie?
 
Mast is niet echt een massabouwer, zorgt ervoor dat je harder staat. Voor bulken beter test op 500 met 400 mg primo, zou je prima gains op kunnen halen. Ben je gevoelig voor acne moet je zeker geen mast nemen btw..
 
Dacht ik al.
Gaat de test op 500 veel verschil geven met die 250, ook op vlak van onderdrukking enzo?
Bij Winstrol had ik nagenoeg geen last van acne, maar de laatste week van mijn nakuur (nolvadex) kreeg ik wel wat puisten op m'n schouders die ongeveer 3 weken bleven.
 
Laatst bewerkt:
beter tren of deca <3
 
Dat is nog beter inderdaad voor massa:D

Ik ben uit mezelf nogal agressief, of ja ik noem het opvliegend. Dus tren zie ik niet meteen zitten. Heb ook voorbeelden bij vrienden die toch met een serieuze (libido)dip zitten na trengebruik.

Deca zie ik veel mensen op ontploffen om daarna heel hard terug te vallen, dus dat spreekt me ook niet aan :p
 
Je wordt geen psychopaat op tren hoor. Ik ben ook agressief van mezelf, tren verandert dit niet.
 
Je wordt geen psychopaat op tren hoor. Ik ben ook agressief van mezelf, tren verandert dit niet.

Ik ben ook redelijk snel opgefokt, maar van trenbolone word ik echt helemaal doorgedraaid.
 
Je wordt geen psychopaat op tren hoor. Ik ben ook agressief van mezelf, tren verandert dit niet.

Klopt, maar ik merk toch wel dat vrienden van me nog sneller en heftiger reageren op iets stom (zoals een duwtje, stootje, ...).

Verder heeft tren naar mijn mening een pak meer en serieuzere sides als primo (natuurlijk spreek ik niet uit ervaring maar ik kan dit toch afleiden uit wat ik overal lees). De keuze voor primo is voornamelijk omdat het een aas is met over het algemeen gezien een pak minder ernstige sides als veel andere aas
 
Ik ben ook redelijk snel opgefokt, maar van trenbolone word ik echt helemaal doorgedraaid.

Haha, wil niet in de buurt zijn van een 2 meter lange 130+ wegende buffel wanneer hij doordraait :D
Ik flip alleen in t verkeer, verder vermijd ik gewoon situaties waarin het wel eens fout zou kunnen gaan (dit heeft ook andere redenen dan tren;))
 
Haha, wil niet in de buurt zijn van een 2 meter lange 130+ wegende buffel wanneer hij doordraait :D
Ik flip alleen in t verkeer, verder vermijd ik gewoon situaties waarin het wel eens fout zou kunnen gaan (dit heeft ook andere redenen dan tren;))

Nee haha dat snap ik. Daarom ben ik er ook mee gestopt.
Ik ben gewoon helemaal geen leuk persoon meer wanneer ik het gebruik.

Ben ook blij dat ik pas heel laat voor mijn rijbewijs ben gegaan en dus nog nooit onder invloed van tren gereden heb. Dat had echt heel erg fout gegaan
 
met en zonder tren amper verschil qua agressie. ben totaal niet agressief van mezelf dat dan wel
 
Toevallig was ik zelf ook aan zoiets aant denken voor komende zomer 500 test e en 400 primo.

Maar als ik de antwoorden hier lees vraag ik me wel iets af: waarom zou deca je meer spiermassa geven dan primo?
Dat je nog meer vocht zal vasthouden kan ik begrijpen maar meer spiermassa? Kunnen jullie deze stelling misschien onderbouwen?

En tren is niets voor mij, te heftig spul heb al een kort lontje van mezelf. De sides die je ervan kunt krijgen zit ik ook niet op te wachten...
 
met en zonder tren amper verschil qua agressie. ben totaal niet agressief van mezelf dat dan wel


Allemaal fijn en wel dat jullie tren zo geweldig vinden, maar mijn vraag is gewoon of ik primo of mast zou nemen :p

Zo'n zwaar aas als tren is mss iets voor later, maar daar ben ik nu nog niet aan toe :)
 
primo>mast qua werking
mast>primo qua kosten/ml's
 
Nee haha dat snap ik. Daarom ben ik er ook mee gestopt.
Ik ben gewoon helemaal geen leuk persoon meer wanneer ik het gebruik.

Ben ook blij dat ik pas heel laat voor mijn rijbewijs ben gegaan en dus nog nooit onder invloed van tren gereden heb. Dat had echt heel erg fout gegaan

Ik ben ook blij dat ik geen tren nodig heb om een deftig fysiek te op bouwen. Ik werd van het spul het ene moment een suïcidale zombie, en het andere moment een agressieve, geile driftkikker die zich te goed voelt voor deze wereld. Daarnaast was ik niet vooruit te branden. Ook maak ik op het spul zulke belachelijke gains dat het de lol uit het trainen, en goed eten een beetje weghaalt. 3 weken tren ace gedaan, maar NOOIT meer.

primo>mast qua werking
mast>primo qua kosten/ml's

Ik deel je mening. Al blijft primo een wijvenanabool hihi :p
 
Ik ben ook blij dat ik geen tren nodig heb om een deftig fysiek te op bouwen. Ik werd van het spul het ene moment een suïcidale zombie, en het andere moment een agressieve, geile driftkikker die zich te goed voelt voor deze wereld. Daarnaast was ik niet vooruit te branden. Ook maak ik op het spul zulke belachelijke gains dat het de lol uit het trainen, en goed eten een beetje weghaalt. 3 weken tren ace gedaan, maar NOOIT meer.



Ik deel je mening. Al blijft primo een wijvenanabool hihi :p

Wijvenanabool... Mag een mens nog niet eens rustig eerst de lichtere anabolen uitproberen? :p

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

primo>mast qua werking
mast>primo qua kosten/ml's


Mast beter dan primo qua kosten per ml.
Wil dat dan ook zeggen dat als ik mast inkoop aan het budget dat ik voor primo heb (dus 800mg mast e ew) dat dit een stuk beter resultaat geeft, of is men redenering daar fout?
 
Primo op 400 ga je imo geen fuck aan hebben. Primo minstens op 800, maar dan is het gewoon erg lekker.
 
Primo op 400 ga je imo geen fuck aan hebben. Primo minstens op 800, maar dan is het gewoon erg lekker.


Dan hoop ik op een flinke cadeau van de sint ;) wat raadt je dan wel aan, en please geen deca / tren :p
 
Wijvenanabool... Mag een mens nog niet eens rustig eerst de lichtere anabolen uitproberen? :p

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------




Mast beter dan primo qua kosten per ml.
Wil dat dan ook zeggen dat als ik mast inkoop aan het budget dat ik voor primo heb (dus 800mg mast e ew) dat dit een stuk beter resultaat geeft, of is men redenering daar fout?

heb niet zo veel ervaring met mast, ben er wel nog mee bezig tijdje maar kan geen verschil geven met primo. denk dat je beter 800 mast kunt doen dan 400 primo. primo 600 minimaal word vaak aangeraden, dus toch flink prijzig.
 
Back
Naar boven