Fitness Seller

Primo only of met Test

Bezoekers in dit topic

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
2.616
Waardering
109
De titel zegt het al, waar gaat jullie voorkeur naar uit ? en waarom
 
Je kan perfect test bij zetten op een lage dosis, vb. 375Mg/EW
 
ik ben dus niet de enige met zulke vragen.

zoals je mss al weet ga ik in oktober starten met primo only op 400 voor 10 weken. (zit nog te twijfelen over 500mg, dan moet ik nog een vial bijhalen)

ben hiervoor niet over 1 nacht ijs gegaan, heb m'n spullen namelijk al van begin 2008 liggen. ik bleef maar twijfelen. :o

mijn eerste gedacht was dus een ONLY te doen.
had me dan laten overtuigen er 250mg test E bij te gooien.
dus ook een vial test aangeschaft.

maar uiteindelijk heb ik nu toch beslist die 250mg test eruit te gooien, en de vial voor een ander keertje te houden :D

persoonlijk denk ik dat 250mg test/week niet veel meerwaarde zal hebben, enkel meer kans op sides (bij mij dan toch, ben er gevoelig voor)

dus heb ik besloten de primo only te doen, zo zal ik ook weten wat de primo precies met mij doet, en weke eventuele sides ik van primo zal krijgen.

laat het ons zo zeggen: ik wil de primo eens testen ;) :D
 
ik ben dus niet de enige met zulke vragen.

zoals je mss al weet ga ik in oktober starten met primo only op 400 voor 10 weken. (zit nog te twijfelen over 500mg, dan moet ik nog een vial bijhalen)

ben hiervoor niet over 1 nacht ijs gegaan, heb m'n spullen namelijk al van begin 2008 liggen. ik bleef maar twijfelen. :o

mijn eerste gedacht was dus een ONLY te doen.
had me dan laten overtuigen er 250mg test E bij te gooien.
dus ook een vial test aangeschaft.

maar uiteindelijk heb ik nu toch beslist die 250mg test eruit te gooien, en de vial voor een ander keertje te houden :D

persoonlijk denk ik dat 250mg test/week niet veel meerwaarde zal hebben, enkel meer kans op sides (bij mij dan toch, ben er gevoelig voor)

dus heb ik besloten de primo only te doen, zo zal ik ook weten wat de primo precies met mij doet, en weke eventuele sides ik van primo zal krijgen.

laat het ons zo zeggen: ik wil de primo eens testen ;) :D

Mijn mening ook, ik start 1 okt. Primo only op 500-600 mg met een frontload. Ik ga wel 12 weken cyclen. Ben benieuwd.
 
weetet jonges, weer een leuke bump dat ik doe. maar vond het een beetje dom om een nieuw topic te openen.

ben aan het twijfelen om primo te nemen, maar weet niet zeker of het een goede keuze is om test ernaast te nemen.

was dit wel aan het overwegen:

1-10/12: 500mg test
1-10/12: 400-600mg primo

mss eventueel kickstart met winstrol OF proviron vanaf week 5/6.
 
weetet jonges, weer een leuke bump dat ik doe. maar vond het een beetje dom om een nieuw topic te openen.

ben aan het twijfelen om primo te nemen, maar weet niet zeker of het een goede keuze is om test ernaast te nemen.

was dit wel aan het overwegen:

1-10/12: 500mg test
1-10/12: 400-600mg primo

mss eventueel kickstart met winstrol OF proviron vanaf week 5/6.

denk wel dat het een goeie stack is, maar ik zou het persoonlijk niet doen vanwege mijn gevoeligheid voor test, de negatieve sides dan
 
denk wel dat het een goeie stack is, maar ik zou het persoonlijk niet doen vanwege mijn gevoeligheid voor test, de negatieve sides dan

ja is waar, heb al test only gedaan en heb niet echt veel sides ervaren.
wil enkel wat kwaliteitsmassa pakken. dus twijfel aan de test. omdat ik dan weer de kans heb om vetter en vochtiger te worden. primo only zal niet aromatiseren naar oestrogeen.
 
denk wel dat het een goeie stack is, maar ik zou het persoonlijk niet doen vanwege mijn gevoeligheid voor test, de negatieve sides dan

Aan welke negatieve side's ben je dan zo gevoelig?
 
Aan welke negatieve side's ben je dan zo gevoelig?

enorm veel puisten op rug, schouders, borst, bovenarmen, ... geen pretje hoor! en minimum voor 3 - 4 maanden
 
Ik hoop eerdags primo en test te hebben,en dan ga ik ze beide in combi nemen. Ik ga ff us boards afpluizen.

Maar ip zal je primo niet op zichzelf moeten laten lopen beste is volgens Klaasje om er altijd winny naast te laten lopen dat geeft een goede synergie
 
heb de hele zomer op 1000mg primo icm 500mg test gezeten. heeft echt voor een drastische verandering in mijn look gezorgd,vergelijkbaar met wat tren doet maar dan zonder al die nasty sides.
 
Primo; voor mij nooit meer..
* Werd helemaal parra van spontane kriebel / jeuk /prik aanvallen op me rug
* Had het idee dat me haar ziekelijk uitviel

Tjah was wel lekker sterk ervan en voelde me helemaal primo..
Zat op 400-600 pw
 
heb de hele zomer op 1000mg primo icm 500mg test gezeten. heeft echt voor een drastische verandering in mijn look gezorgd,vergelijkbaar met wat tren doet maar dan zonder al die nasty sides.

zo denk ik er ook over :thumbs:


en het is niet omdat je er geen 10 kilo (vooral vocht en vet) op gaint zoals met test en deca dat je niet aardig je fysiek kan veranderen...
 
Ik heb ook op 800 primo nog geweest inc. met winny en de looks waren echt super,vasculair en over aders die zichtbaar kwamen.
Zat ook wel op 80 winny ed.
 
Ik heb ook op 800 primo nog geweest inc. met winny en de looks waren echt super,vasculair en over aders die zichtbaar kwamen.
Zat ook wel op 80 winny ed.

had je toen geen last van je gewrichten in polsen, schouders?
 
Viel heel goed mee,had het vele malen erger geschat,zat wel hoog in vetten,lijnzaadolie,visolie,noten enz,

Is wel belangrijk dat je deze invoegd,want had dit eens een weekje verwaarloosd en voelde goed het verschil.
 
Ik zou gwn minimaal 250mg test erbij doen per week.
Maar primo only kan prima.
 
400 Primo ew 10weekjes lang..
Miss wat anavar erbij maar primo only werkt prima.
 
Ik hoop eerdags primo en test te hebben,en dan ga ik ze beide in combi nemen. Ik ga ff us boards afpluizen.

Maar ip zal je primo niet op zichzelf moeten laten lopen beste is volgens Klaasje om er altijd winny naast te laten lopen dat geeft een goede synergie

winny inject bedoel je dan kriel?
of gwn orals als afsluiter of kickstart?
 
Back
Naar boven