XXL Nutrition

Primo only of toch met Test

Bezoekers in dit topic

Zit momenteel op 3-400mg primo/w met 25mg provi..
Geen test erbij dus. Is mijn eerste primo ervaring wel.

Bijna 3de week, nog nergens last van, maar is ook nog vroeg natuurlijk..

Zit momenteel op 3-400mg primo/w met 25mg provi..
Geen test erbij dus. Is mijn eerste primo ervaring wel.

Bijna 3de week, nog nergens last van, maar is ook nog vroeg natuurlijk..

Is ook mijn 1e Primo ervaring. Heb redelijk wat kuurtjes met o.a. Test gedaan, maar wil weten wat een Primo only voor me kan doen op zo'n 16 wkn. Wil droger worden d.m.v o.a veel cardio en geen spieren verliezen. Zal zien of Primo hier een goed middel voor is. Denk niet dat ik VVM zal aankomen, maar wie weet. Heb wel op verschillende US boards gelezen dat Primo vanaf week 8 echt goed begint te werken. Ik zit zelf nu op 400 p/w, maar denk eraan om hem op 500 p/w te zetten.

Succes

Laatst bewerkt:
Ik tijwel nog steeds of ik Primo only ga doen, of er toch 250 Test E p/w erbij ga zetten. Heb er nu 1 week primo only op zitten.

Ik zit zelf nu op 400 p/w, maar denk eraan om hem op 500 p/w te zetten.

Succes

Eerst kuurplan uitdenken, zorgen voor je gear en kuur doorlopen.
Niet gaan lopen hannessen en klojojen tijdens de kuur, dat had je van te voren moeten uitstippelen........basic knowledge.;)

Laatst bewerkt:
Thanks for je input, hier heb ik wat aan...

Ik kan je slechts aanraden dat waar je mee begonnen bent af te maken en niet te veranderen. Prakiseren en overwegen wat je wilt in een kuur, hoelang, hoeveel, welke stoffen dien je voordat je met je kuur begint te doen, niet tijdens.;)

+1

Test alleen als je libido er zeer onder te leiden heeft. Beter dat je de primo iets omhoog gooit naar zo'n 800mg... Primo te laag doseren is zonde van het middel, das mijn ervaring.

Primo en winny is ook erg lekker:cool:.

wat vond jij van primo? wat was je dosering en wat nam je er naast?

wat vond jij van primo? wat was je dosering en wat nam je er naast?

Vind primo geweldig voor in de zomer.

Deed 1000mg voor 10 weken, waarvan 4 icm 350mg winny per week.

Ik werd er hard en droog van vooral in de weken gecombineerd met winny, die waren echt ziekelijk:cool:. Dat het erg goed ging zegt wel wat over het goedje, nu ik elk weekend op de bekendere festivals te vinden was:tanden:.

Wel had ik heel sterk het gevoel dat ik niet lager had moeten doseren, gezien mijn gewicht.

Geen problemen met libido ook al had ik niet gestacked met test.

Laatst bewerkt:
Vind primo geweldig voor in de zomer.

Deed 1000mg voor 10 weken, waarvan 4 icm 350mg winny per week.

Ik werd er hard en droog van vooral in de weken gecombineerd met winny, die waren echt ziekelijk:cool:. Dat het erg goed ging zegt wel wat over het goedje, nu ik elk weekend op de bekendere festivals te vinden was:tanden:.

Wel had ik heel sterk het gevoel dat ik niet lager had moeten doseren, gezien mijn gewicht.

Geen problemen met libido ook al had ik niet gestacked met test.

Thanks voor je input !:thumbs:

Ben ook benieuwd wat het goedje doet..

Ga vanaf morgen aan de 3de week beginnen.
Ben al zeker 4 weken 5-6x cardio aan't doen (30min), cleane voeding, maar die weegschaal beweegt geen halve kilo :rolleyes:

Hopelijk brengt Primo er nog wat verandering in, in de komende weken!

Ik heb zonder test vreselijke libido crash,dus voor mij geen primo meer zonder test

hoor ik idd ook vaker, ik zou ook vb 250 mg test ernaast zetten.

gewoon dus met test prop of sustanon in een spuit doen? en een pilletje provi ernaast? Klinkt wel interessant die kuur :D

Hoe zit ie dan met hcg/pregnyl ernaast nemen? Lijkt je dat overdreven?

(Is natuurlijk niet erg kosten effectief maar ja :eyes:)

Laatst bewerkt:

hangt van ervan af als je atrofie krijgt of wil vermijden, kan ook deels aan pct toegevoegd worden. is de keuze van de gebruiker

Je kan er wat vocht van hebben.

Kan libido problemen verhelpen en kloten op formaat houden.

Een keuze die je zelf moet maken, als je enorm teer bent voor atrofie zou ik het aanraden en dan geen test in je cycle opnemen (zoals je van plan was dacht ik).

ik vind primo juist een van de mildere as en gezien het feit dat het ook een afgeleider is van test, valt het reuze mee met je libido.

Het verbaast me dat er überhaupt nog echte Primo is. Als ik me niet vergis is het aantal producenten nu nog erg laag en de fake-markt altijd sterk vertegenwoordigd geweest.

Het verbaast me dat er überhaupt nog echte Primo is. Als ik me niet vergis is het aantal producenten nu nog erg laag en de fake-markt altijd sterk vertegenwoordigd geweest.

De HG markt voor Primo is echt wasted, UG is er nog wel te verkrijgen.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Ben ook benieuwd wat het goedje doet..

Ga vanaf morgen aan de 3de week beginnen.
Ben al zeker 4 weken 5-6x cardio aan't doen (30min), cleane voeding, maar die weegschaal beweegt geen halve kilo :rolleyes:

Hopelijk brengt Primo er nog wat verandering in, in de komende weken!

Ik ben ook erg benieuwd, ik heb hem op 500 mg p/w lopen. Zit nu in week 2. Ga het sowieso voor 16 wkn doen. Volgens verschillende US boards begint het pas echt goed te werken na een week of 8. Even afwachen dus.

Succes

Terug
Naar boven