Zelfde als tren alleen zonder de crapcts....jammer dat het peperduur is,anders zou ik het zo doen
cts? carpel tunnel van Tren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde als tren alleen zonder de crapcts....jammer dat het peperduur is,anders zou ik het zo doen
Ach goeie ouwe tijd ...zucht...schering 20x50mg tabs primoacethaat DAT waren pas tijden. Maar TOEN ook al geloof ik in de jaren 80 betaalde ik daar 70 gulden voor. je had toch minimaal wel 50-75 mg pd nodig. Nu is er alleen keuze tussen de orals winny,var als je beetje daarin wilt zoeken,primo wordt echt moeilijk..
primotabs van schering zijn er nog steeds om aan te komen, en word nog steeds gemaakt ik heb hier gewoon een nieuw potje voor me staan... geloof t of niet en 100% real
de prijs is even niet het belangrijkste;-), de hardheid en solide gains zonder teveel sides/belasting axis wel
Is primo op 1000mg bijvoorbeeld vergelijkbaar aan 400 tren als massabouwer of gaat dit alleen op voor de hardheid ?
Waarom is primo btw zo gedoseerd kunnen ze er niet meer poeders in knallen dat je ook 200-250 mg /ml krijgt of is het niet zo simpel? Je moet best veel ml zetten om een beetje binnen te krijgen.
Ik zit te denken aan een primo only (hgh tel ik even niet mee) kuur.
Ik zit nu in een fase van droog trainen.
Iemand ervaring in doseringen, tijdsspanne en resultaten.
Dat maakt toch niet uit, ik zet liever wat minder ml. de hoeveelheid werkzame stof die je uiteindelijk betaald is toch hetzelfde. Stel je zou tren e zetten in een 100mg variant dan is je vialtje wel goedkoper maar je hebt ook veel meer nodig.Nee, not even close!
---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------
dan worden de vialletjes wel een stuk duurder denk je niet?
Niet teveel tegen maus ingaan anders gaat de vriendschapsprijs omhoogheeft met oplosbaarheid te maken in de solvent,nix te maken met kosten,al zouden die zowiezo st duurder zijn.Overgens gaat het tren en primo verhaal echt wel op,mits je voldoende zet

Voor alleen spierbehoud lijkt 400-600 overdreven.
Dan moet 200 toch voldoende zijn?
Moet wel zeggen dat ik met dat doel nooit primo heb gebruikt.
Mast E deed op 200mg in ieder geval zijn werk voor spierbehoud
5 mg versie ...... Potje pd of 50 mg of 25 mg versie
Overgens gaat het tren en primo verhaal echt wel op,mits je voldoende zet