XXL Nutrition

primo only

• Topic Starter Topic Starter
de prijs is even niet het belangrijkste;-), de hardheid en solide gains zonder teveel sides/belasting axis wel

Ach goeie ouwe tijd ...zucht...schering 20x50mg tabs primoacethaat DAT waren pas tijden. Maar TOEN ook al geloof ik in de jaren 80 betaalde ik daar 70 gulden voor. je had toch minimaal wel 50-75 mg pd nodig. Nu is er alleen keuze tussen de orals winny,var als je beetje daarin wilt zoeken,primo wordt echt moeilijk..

primotabs van schering zijn er nog steeds om aan te komen, en word nog steeds gemaakt .... geloof t of niet en 100% real

Laatst bewerkt door een moderator:
die orals heb ik vroeger ook altijd gehad, al lang niet meer gezien

Waarom is primo btw zo gedoseerd kunnen ze er niet meer poeders in knallen dat je ook 200-250 mg /ml krijgt of is het niet zo simpel? Je moet best veel ml zetten om een beetje binnen te krijgen.

Denk dat ze dat doen zodat de prijs niet nog hoger wordt per vial. Ik meen dat 1 gram test bij de china-man ongeveer 2 euro kost en een gram primo kost al gauw 12 euro. Op deze manier blijven de prijzen een beetje gelijk met de rest van de vials van het betreffende lab

Laatst bewerkt:
de prijs is even niet het belangrijkste;-), de hardheid en solide gains zonder teveel sides/belasting axis wel

hmm, voor de prijs van 10weken primo op 1000,mg kan ik ook dit nemen!

1-10 1000mg trenE
1-10 1000mg mastE
1-10 250mg testE Norma
1-10 25mcg T3

keuze snel gemaakt hier

Is primo op 1000mg bijvoorbeeld vergelijkbaar aan 400 tren als massabouwer of gaat dit alleen op voor de hardheid ?

Nee, not even close!

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Waarom is primo btw zo gedoseerd kunnen ze er niet meer poeders in knallen dat je ook 200-250 mg /ml krijgt of is het niet zo simpel? Je moet best veel ml zetten om een beetje binnen te krijgen.

dan worden de vialletjes wel een stuk duurder denk je niet?

Ik zit te denken aan een primo only (hgh tel ik even niet mee) kuur.

Ik zit nu in een fase van droog trainen.
Iemand ervaring in doseringen, tijdsspanne en resultaten.

Ben nu zelf bezig in de 4e week met primo only op 1000mg om eens te kijken of het wat is. Heb er wat enthousiaste verhalen over gehoord. Bovendien wil ik nu een wat langere kuur nemen en om de 8 a 10 weken switchen van gear omdat het me geen strak plan lijkt om 24 tot 30 weken aan de test te gaan ben ik nu maar eens begonnen met die Primo.

Ik ben aan het cutten en daarom met mijn dieet aan het cyclen met hoge en lage carb dagen. Ik word wel droger (komt waarschijnlijk ook door de T3 en de clen) maar ben nog niet laaiend enthousiast.

Volgens mij kun je er beter 2,5 gram test in rammen per week en dan ben je nog goedkoper uit. Maar goed ik trek mijn eindconclusie pas na 8 tot 10 weken.

Hoor vaak dat Primo je axis niet of nauwelijks onderdrukt, nakuur niet nodig indien niet te hoog gedoseerd
Zou 10 weken 400/600mg p/w voldoen als "simpel" cutkuurtje? (in combi met clen bijv)
Doel: Geen of zo min mogelijk spierverlies en geen of milde belasting axis.

Nee, not even close!

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

dan worden de vialletjes wel een stuk duurder denk je niet?
Dat maakt toch niet uit, ik zet liever wat minder ml. de hoeveelheid werkzame stof die je uiteindelijk betaald is toch hetzelfde. Stel je zou tren e zetten in een 100mg variant dan is je vialtje wel goedkoper maar je hebt ook veel meer nodig.

heeft met oplosbaarheid te maken in de solvent,nix te maken met kosten,al zouden die zowiezo st duurder zijn.Overgens gaat het tren en primo verhaal echt wel op,mits je voldoende zet

heeft met oplosbaarheid te maken in de solvent,nix te maken met kosten,al zouden die zowiezo st duurder zijn.Overgens gaat het tren en primo verhaal echt wel op,mits je voldoende zet
Niet teveel tegen maus ingaan anders gaat de vriendschapsprijs omhoog;)
Maar 1000mg primo zetten + eventueel wat test gaat niet echt lekker zitten na een week of wat.

dat test goedkoper is is bekend, gaat mij niet om de prijs maar dosering ervaringen ect, maar bovenal dat het vooral niet te zwaar drukkend op de axis is. Tevens even geen testo (ect.) kreeg opmerkingen dat ik , laat ik het netjes zeggen assertiever werd

Ga nu niet voor massa maar meer definitie met behoud van spiermassa, ga namelijk iets meer op de cardio en iets meer op mijn eten letten

Voor alleen spierbehoud lijkt 400-600 overdreven.
Dan moet 200 toch voldoende zijn?

Moet wel zeggen dat ik met dat doel nooit primo heb gebruikt.
Mast E deed op 200mg in ieder geval zijn werk voor spierbehoud

400mg Primo only geldt over het algemeen als minimum, althans naar verluidt. Maar met minder het beoogde doel bereiken is natuurlijk altijd goed. Dus als 200mg genoeg is voor spierbehoud dan neem ik dat. Heb ieg 60 amps al klaar liggen dus 10 weken 600mg zou kunnen indien nodig.

primo is nog steeds te krijgen in de belgische apotheken( moet wel via de internationale apotheek worden ingevoerd uit spanje) en kost 25 euro /100mg maar dan heb je zeker echt spul

Als primo en tren echt te vergelijken zijn, en 1000mg primo ongeveer gelijk zou staan aan 400 tren, dan is het me inderdaad elke euro waard. Van tren herstellen is echt een b*ch voor m'n libido.

Terug
Naar boven