sssmmm
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Deze is hoger gedoseerd namelijk 200mg/1ml.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt zo denk ik...
Dat lijkt zo denk ik...
Maar is het echt? Geen idee...ik denk dat het online gekocht vanuit het buitenland waarschijnlijk.
Potje is nog niet gebruikt. Lijkt inderdaad wel zo.Totaal onbekend merk voor mij. Maar potje is al quasi leeg, dus ik neem aan dat je het al gebruikt hebt?
Durf niet te zeggen waar het vandaan komt. Via via kunnen kopen (verwacht niet dat deze persoon mij oplicht, maar was benieuwd of jullie dit merk konden).Dat lijkt zo denk ik...
Maar is het echt? Geen idee...ik denk dat het online gekocht vanuit het buitenland waarschijnlijk.
Eerste keer dat ik Primo ga toevoegen aan mijn cycle. Iets waaraan ik zou kunnen herkennen (eventueel visueel of gevoelsmatig) of ik het echte spul gebruik?De chinees heeft ook 200mg primo en is legit, ook geen pip. Zou zelf 200mg/ml pakken doordat je simpelweg minder mls hoeft te injecteren en primo op 600/1000mg pw is niks geks tegenwoordig.
ik doe het er altijd weer terug erop zodat het rubber bedekt blijft
Kan inderdaad helpen tegen stof. Ik ontsmet elke keer de rubber wel.ik doe het er altijd weer terug erop zodat het rubber bedekt blijft
Ligt aan hoe je start shape nu is.Eerste keer dat ik Primo ga toevoegen aan mijn cycle. Iets waaraan ik zou kunnen herkennen (eventueel visueel of gevoelsmatig) of ik het echte spul gebruik?
klopt daar heeft mijn 200 mg primo ook een paarse dopDit lijkt op een overgelabelde vial van 1 van de nieuwe chinezen
Scherp gezien nu je het zo zegt!Dit lijkt op een overgelabelde vial van 1 van de nieuwe chinezen
jijzelf of je primo?
Kan op de foto niet goed de olie zien,Met andere woorden? Leveren de chinezen goed spul? 😅