AndroidHealthClinic

primo sustanon kuur

Bezoekers in dit topic

1891

Novice
Lid geworden
14 jun 2017
Berichten
21
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
19%
momenteel een jaar bezig geweest met trt (voorgeschreven door arts )
de dosering bevat 125mg sustanon om de 5 dagen. dit is voor alle duidelijkheid geen kuur! wordt genomen voor medische redenen.
dit beval me zeer goed.klachten waren sterk verminderd.
op dokters advies nu de laatste 3 maand een injectie nebido gezet i.p.v sustanon.reden was omdat de waardes met nebido stabieler zouden zijn.nebido was echter geen succes en nu terug overgeschakeld op sustanon.
tot zover de toelichting over de medische kant.

nu recent gestart met een cut periode. hiervoor opteerde ik primo erbij te nemen (primo/methenolone enanthate 100mg/ml)
dosering is gestart op 125 sustanon+200mg primo 2x per week.
echter ervaar ik met deze dosering 2x per week een terugval in libido wat bv met sustanon 125mg om de 5 dagen helemaal niet het geval was.

ofwel zit ik nog in de terugval door het einde van de cyclus nebido of onderdrukt primo de sustanon(wat zeer onwaarschijnlijk is naar mijn gevoel)
graag hoor ik dan ook jullie raad.
gewoon verder doen met 125 sustanon en 200 primo 2x per week
of 1x per week 250 sustanon + 400 primo per week
of 1x 250 sustanon per week en 200 primo 2x per week
anderadvies of mening welkom.(met het gebruik van primo moet ik niet ten rade gaan bij de arts :))

voeding is 100% in orde
schema hoog in kh op trainingsdagen
schema met hoog in eiwit rustdagen
rookt niet,drinkt niet,
sport 4 tot 5 x per week.

grts
 
Met elke 5 dagen injecteren had je geen last en met 2 keer per week wel, dus 1+1=2. Zet je sust elke 5 dagen. Je primo kan je ook makkelijk elke 5 dagen injecteren.
 
Back
Naar boven