Fitness Seller

primo/test e

Bezoekers in dit topic

MonoC

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2007
Berichten
484
Waardering
23
Hi all,

Ik had een 'begin'idee om 600 primo en 250 test e te zetten elke week.
Is het een goed idee beide e5d te zetten?
Dus e5d 1ml test e en 3ml primo = 4ml e5d. Dan kom ik natuurlijk op meer test e uit als je het per week bekijkt en minder primo...
Of ik kan het op deze manier doen:
test e e5d en primo ew. Zie er een beetje tegenop om 6ml ineens erin te duwen... spuiten gaan maar tot 5ml ook :D
Dan komt er ook nog es 2x de HCG bij...
Hoe doen jullie dit? Andere voorstellen?
Primo en test mogen samen in één spuit hé?

Alvast bedankt
 
Interessante vraag, begrijp hieruit dat je relatief laag wilt doseren met kwaliteit producten en liefst ook zo min mogelijk scar tissue ontwikkelen. Mijn idee zou zijn primo vervangen door Bold en dan 1 keer per week zetten. Als je zou 3ml kunnen zijn per keer.
 
Hi all,

Ik had een 'begin'idee om 600 primo en 250 test e te zetten elke week.
Is het een goed idee beide e5d te zetten?
Dus e5d 1ml test e en 3ml primo = 4ml e5d. Dan kom ik natuurlijk op meer test e uit als je het per week bekijkt en minder primo...
Of ik kan het op deze manier doen:
test e e5d en primo ew. Zie er een beetje tegenop om 6ml ineens erin te duwen... spuiten gaan maar tot 5ml ook :D
Dan komt er ook nog es 2x de HCG bij...
Hoe doen jullie dit? Andere voorstellen?
Primo en test mogen samen in één spuit hé?

Alvast bedankt
Ja kan, maar dan mag je hem ABSOLUUT NIET schudden!
Lees: explosie gevaar :eyebrow:

Ps, whats kebeurd met 10ml spuiten? Ik zet 7ml per keer.
 
Interessante vraag, begrijp hieruit dat je relatief laag wilt doseren met kwaliteit producten en liefst ook zo min mogelijk scar tissue ontwikkelen. Mijn idee zou zijn primo vervangen door Bold en dan 1 keer per week zetten. Als je zou 3ml kunnen zijn per keer.

Het zal bij primo blijven ;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:54 ----------

Ja kan, maar dan mag je hem ABSOLUUT NIET schudden!
Lees: explosie gevaar :eyebrow:

Ps, whats kebeurd met 10ml spuiten? Ik zet 7ml per keer.

Altijd is er ene die de grapjas moet uithangen :cool:
Kan idd 10ml spuiten gaan halen, maar dat is mn vraag niet.

grtz
 
Het zal bij primo blijven ;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:54 ----------



Altijd is er ene die de grapjas moet uithangen :cool:
Kan idd 10ml spuiten gaan halen, maar dat is mn vraag niet.

grtz

Ik begrijp je dan niet, je wil 600mg primo en 250mg test zetten, en dan kom je uitindelijk op meer test per week uit???

En hoe kom je op die 6ml die je niet ineens wilt zetten? Je zit toch op de 4ml...
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je dan niet, je wil 600mg primo en 250ml test zetten, en dan kom je uitindelijk op meer test per week uit???

En hoe kom je op die 6ml die je niet ineens wilt zetten? Je zit toch op de 4ml...

Dan zet ik meer test he.
Ik vraag me gewoon af wat anderen hiermee doen met die doseringen. Hoe ze het verdelen, alles ineens of spreiden. Heb niet gezegd dat ik het niet wil doen die 6ml.
 
6ml gaat gemakkelijk in je benen hoor het het al vaak gedaan hoger zou ik wel niet gaan.
1ml = 1cm³
 
Dan zet ik meer test he.
Ik vraag me gewoon af wat anderen hiermee doen met die doseringen. Hoe ze het verdelen, alles ineens of spreiden. Heb niet gezegd dat ik het niet wil doen die 6ml.

Hoezo zet je dan meer test? En je weet niet eens hoeveel mg je primo is, want volgens mij is die gewoon 100mg per ml.
Ben ik nou zo slim of begrijp jij gewoon nergens wat van???
 
Hoezo zet je dan meer test? En je weet niet eens hoeveel mg je primo is, want volgens mij is die gewoon 100mg per ml.
Ben ik nou zo slim of begrijp jij gewoon nergens wat van???

Ga ergens anders een topic verkloten.
Mn primo is idd 100mg per ml.

Don't come back now ;)
 
heel simpel : 125 mg test + 3ml primo om de 2 dagen zetten !! en hupsakeeee dan heeft u 250 test en 600 primo in de week !!!!!!!!
 
als je met om de 2 dagen 2x per week bedoelt, is dat juist

(0.5ml Test + 3 ml Primo)x2 = 7ml
 
als je met om de 2 dagen 2x per week bedoelt, is dat juist

(0.5ml Test + 3 ml Primo)x2 = 7ml

Idd ga er van uit dat hij dat bedoelt en is prima systeem...
Meer ml's zetten in 1 x kan bij sommige zonder probleem in bil... Bij andere lever het weer klachten op...zou op safe spelen en 2 x per week zetten...
Succes...

Ps gelukkig eens geen kansloos voorstel van primo op 300/400...dan doet het echt (bijna)niets...
 
Die zal idd het beste zijn, 2x pw 3ml primo en een halve test.
Enkel dat ik ampules heb van 1ml test :)
Wat ik wel kan doen is 500mg test e pw zetten, maar mn hoofddoel van deze cycle was ervaren wat primo doet.
Zal 500 test overheersen over 600 primo?
 
Zal 500 test overheersen over 600 primo? Ja dat denk ik zeer zeker
 
Zal 500 test overheersen over 600 primo? Ja dat denk ik zeer zeker

Ook als je hard gaat cutten en erg laag in de Kh gaat?
 
Iemand anders hier nog een mening/voorstel?
 
Iemand anders hier nog een mening/voorstel?

Ik zou om de 5 dagen 1ml test en 4ml primo zetten dan kom je ongeveer op hetzelfde aantal mg uit.
 
Is dit je eerste kuur of heb je ervaring met hoeveel ml je kan hebben in 1x ? Ik snap niet dat sommige zoveel kunnen zetten. Na een paar kuurtjes weet ik dat ik nooit meer spuit dan in een kleine spuit past en dat is 2,5 ml. Maar ik ben jou niet, gewoon testen hoeveel ml en bijbehorende prikfrequentie bij jou ideaal is en je niks aantrekken van gasten die schrijven van 6ml in een been kan makkelijk want dat is gewoon zeer persoonlijk. Net als dat prikfrequentie persoonlijk is, vaak prikken zie ik niet tegenop en een ander wel.
 
Ik zou om de 5 dagen 1ml test en 4ml primo zetten dan kom je ongeveer op hetzelfde aantal mg uit.

Hier zat ik ook aan te denken. Dan kom ik eigenlijk op 375mg test uit en 600mg primo PW. Of mag ik dit zo niet zien?
 
Hier zat ik ook aan te denken. Dan kom ik eigenlijk op 375mg test uit en 600mg primo PW. Of mag ik dit zo niet zien?

Klopt. Lijkt me een prima lean mass/cut kuurtje.
 
Back
Naar boven