AndroidHealthClinic

primo + test eanthaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boldhead

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2005
Berichten
13
Waardering
0
he makkers
ga het volgende zetten

1-10 weken - 250mg test
1-10 wken - 300mg primo

ga voor heteerst primo pakken en ben me net aan het orienteren op het merk en de verkrijgbaarheid.
1ampul met 100mg/ml is het volgens mij en dat word dus wel een kosteplaatje!!
waaraan kun je het beste de fake-primo herkennen, ik weet dat de betere de GS is maar waar kun je dat aan zien ??
misschien een ander kuurschematje ???
ik sta overal voor open.
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Zelf geen prakrijkervaring qua gebruik, maar volgens mij te lage doseringen voor de middelen, en daarnaast is er GEEN echte primo per 1ml meer te krijgen omdat het sowieso niet meer geproduceert wordt?

Voro betrouwbare primo kom je dus uit bij een UG lab

Ik ken je stats en kuurverleden niet maar ik zou om zeker te knallen doen:

Test 500 mg wk 1-10
Primo 500 mg wk 1-10

250 mg is sowieso amper genoeg om iets meer te produceren boven je natuurlijke productie ;)
 
he makkers
ga het volgende zetten

1-10 weken - 250mg test
1-10 wken - 300mg primo

ga voor heteerst primo pakken en ben me net aan het orienteren op het merk en de verkrijgbaarheid.
1ampul met 100mg/ml is het volgens mij en dat word dus wel een kosteplaatje!!
waaraan kun je het beste de fake-primo herkennen, ik weet dat de betere de GS is maar waar kun je dat aan zien ??
misschien een ander kuurschematje ???
ik sta overal voor open.
alvast bedankt

Heb je al meerdere kuurtjes gedraaid dan? Zo ja, zou ik zeker alles verdubbelen, en anders evengoed wel.

Goeie fakes kun je (bijna) niet herkennen, echt echte primo wordt volgens mij ook niet meer gemaakt. DBC(dacht ik) kon ze vroeger prima herkennen, maar hij is er mee gestopt omdat de fakes bijna niet te herkennen waren.
Waarom vind jij HG beter dan UG dan? Is gewoon een vraag hoor...
 
ik mag toch aanemen dan HG beter zal moeten zijn {als het real is}
ik hou mijn ogen open en ga op onderzoek uit.
ik heb praktijk ervaring genoeg maar en ga best lekker op een 250mg pw test maar dat was zo en je zult gelijk krijgen dat get effect steeds minder word.
als ik 7 weken kuur neem en zet 3 weken dubbel {ik heb namelijknog 10amp. hele goeie test} en neem zal dat een beter rendament veroorzaken dan 10 weken 250mg /pw ??

grrrrr.
 
HG hoeft helemaal niet beter te zijn, alleen sommige mensen preferen HG omdat het minder pijn doet.

Voor minder geld kan je vaak een goed UG product kopen wat hetzelfde doet.
Als je spullen van GG of GS heb zit je bijna altijd goed, weinig slechte ervaringen mee. De een doet wat meer pijn dan de ander maar dat is het enige.
 
Ik gebruik nu zelf ook gewoon 1ml primo van schering uit TR. Ze worden daar iig nog geleverd. Is dus heel goed te krijgen als je weet waar je moet zoeken!:D

Alleen zou ik je toch wel adviseren op minimaal 400 primo te zitten wil je er een beetje wat van merken. Ik zit zelf midden in een kuur waarbij ik o.a. 400 mg primo neem, en de resultaten zijn heel netjes! (in hoeverre primo een rol speelt icm met de andere spullen, dat kan ik niet zo snel zeggen)
 
ik mag toch aanemen dan HG beter zal moeten zijn {als het real is}
ik hou mijn ogen open en ga op onderzoek uit.
ik heb praktijk ervaring genoeg maar en ga best lekker op een 250mg pw test maar dat was zo en je zult gelijk krijgen dat get effect steeds minder word.
als ik 7 weken kuur neem en zet 3 weken dubbel {ik heb namelijknog 10amp. hele goeie test} en neem zal dat een beter rendament veroorzaken dan 10 weken 250mg /pw ??

grrrrr.

Waarom wil je nou meteen weer 7 weken op 750mg/w doen???
Ik bedoel meer 10 weekjes op 500mg/w.
Dan zul je wel een beter resultaat halen dan nu weer op 250mg/w te doen...
 
Primo minimaal op 400mg, beste is zelfs 700/800mg. Primo is heel mild middel. Als het je te duur uitkomt ga je beter voor een ander middel.

En idd, test E toch wel op 500mg!

succes!
 
mark !! 3 weken dubbel is geen 750 per week ?? maar 500 per week voor 3 weken en de rest van de weken op 250 per week.
 
Zelf geen prakrijkervaring qua gebruik, maar volgens mij te lage doseringen voor de middelen, en daarnaast is er GEEN echte primo per 1ml meer te krijgen omdat het sowieso niet meer geproduceert wordt?


Spanje en Turkije bro..is nog egwoon verkrijgbaar..

grten
 
Juist de primo van shering uit Turkije.
Kost niet veel, maar als je minimaal 400mg per week zet en dat voor 8 tot 10 weken tikt het toch gauw aan.
Maar met primo heb je ook wel kwaliteit gains, dus zeker de moeite waard.
 
ik heb meerdere malen met primo gekuurd, als eerste kuurtje is het zeker aan te raden op 400mg, maar als je op 800mg in de week wil gaan zitten (dus als 2e of 3e kuurtje) moet je ****ING 8ml in de week zetten (de testosteron er nog niet eens bijgerekend); niet te doen dus, en nog duur ook.
 
ik heb meerdere malen met primo gekuurd, als eerste kuurtje is het zeker aan te raden op 400mg, maar als je op 800mg in de week wil gaan zitten (dus als 2e of 3e kuurtje) moet je ****ING 8ml in de week zetten (de testosteron er nog niet eens bijgerekend); niet te doen dus, en nog duur ook.

tuurlijk is het te doen..:D het is alleen erg duur..:(
 
Back
Naar boven