MuscleMeat

Primo test lage dosering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLSPT

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 jan 2023
Berichten
359
Waardering
311
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Iemand ervaring met een primo test kuur op een lage dosering a primo 200mg en test op 375mg per week?

Zit nu alweer een poosje op alleen test a 200mg per week en wil is wat erbij gaan doen weer. Primo heb ik is gedaan zo een 20 jaar terug de dosering etc weet ik niet eens meer.

Bedankt alvast voor de reacties
 
Ja vorige zomer gedaan, prima kuurtje. Later wel nog iets verhoogd naar 400 primo.
 
Iemand ervaring met een primo test kuur op een lage dosering a primo 200mg en test op 375mg per week?

Zit nu alweer een poosje op alleen test a 200mg per week en wil is wat erbij gaan doen weer. Primo heb ik is gedaan zo een 20 jaar terug de dosering etc weet ik niet eens meer.

Bedankt alvast voor de reacties
Kun je mooie leanbulk kuur van maken voor week of 16-20. op de helft kun je evt. test uppen naar 500 en primo 400
 
Kun je mooie leanbulk kuur van maken voor week of 16-20. op de helft kun je evt. test uppen naar 500 en primo 400
Ja dat is mooi idd en daarna weer verder cruisen. Thnx
 
Oppassen met te hoge primo, beter laag beginnen. Bij mij neukte primo mijn e2 helemaal op 500 test 400 primo.
Bedoel je te hoog oestrogeen op 500 test en 400 primo?
 
400mg test / 500mg primo afgelopen bulk gedaan, wel iets lager gestart en elke x weken verhoogd. Tevreden met behaalde resultaten.
 
400mg test / 500mg primo afgelopen bulk gedaan, wel iets lager gestart en elke x weken verhoogd. Tevreden met behaalde resultaten.
Waarom test lager dan primo?
 
Iemand ervaring met test e deca en primo stack?
 
B6D71C4D-CFC3-454A-920B-7165826B1CAB.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven